قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تصاویری از میزی که کامپیوتر هم هست


 

کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می‌کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای‌داده است.

 

آنچه می‌بینید موسوم به DK-04 X است که به زیبایی و در نهایت فناورانه طراحی‌شده است که قادر به تحمل 100 کیلوگرم وزن روی سطح شیشه‌ای نشکن خود است.

ابعاد استاندارد آن 1200 میلی‌متر در 780 در 750 میلی‌متر است و بدنه آلومینیومی با پایه‌های آهنی دارد و پایه‌ها متحرک تعریف شده و قابل تنظیم بین 67 سانتی متر تا 116 سانتی متر هستند.


سیرکل وظایف یک سئو شغل چیست ؟

وظایف یک سئو پیشه دقیقا هیمن مواردی است که در بالا ذکر کردیم . ولی بطور کلی یک سئو شغل باید این کار ها را به چه ترتیبی انجام دهد . در این دسته به این موضوع میپردازیم . در ابتدا یک سئو شغل باید رسیدگی کند که خویش سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل صحیح ساخته شده یا خیر ؟


در مرحله ی بعدی سئو پیشه باید ، اطلاعات گذشته ی سایت را جمع آوری کند، مثلا در ۳ ماه پسین چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت ایجاد شده است  (این لینک ها سودمند و چیره دست بوده اند یا …)


در قدم بعدی باید به برسی رقبا بپردازد تا ببیند ان ها در چه وضعیتی هستند . بهینه سازی سایت ووکامرسی میموس این جستار به وی کمک میکند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی صحیح اتمام دهد . درواقع باید به حقیقت پروژه سئوی سایت را مدیریت کند .


اکنون می تواند با شناخت قابلیت های سایت ، پیشینه سایت و تحلیل رقبای ان،  برای پیشرفت پروژه تصمیم بگیرد .


پیش دربایستن های یک خبره سئو

خب به طور خلاصه و تیتر وار وظایف یک سئو شغل را برای شما شرح دادیم . اما در این رابطه یک موضوع سایر هم وجود دارد . ان هم این است که هر فرد زمانی که میخواهد یک تکاپو را شروع کند باید قبل احتیاج هایی را دارا باشد . حالا منظور داریم ببینیم که یک کارشناس سئو در ابتدای شروع فعالیتش به چه چیز هایی احتیاج دارد ؟ درواقع باید چه تجربه هایی داشته باشد ؟


تجربه های استحکام شده ی SEO

تجربه های استوار شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ.

درک جامع از بازاریابی عملکردی، تبدیل و کسب مشتری آنلاین

تجربه عمیق در مورد شغل با آلت های تجزیه و تحلیل تارنما (به عنوان مثال، Google Analytics، NetInsight، Omniture، WebTrends)

تجربه پیشه با دست موزه های مدیریت توصیه به عنوان مثال، معادلات کلیک، مارین، Kenshoo، Search Ignite

تجربه شغل با A / B و تست های چند متغیره

دانش کاری در باره HTML و CSS ،محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت

شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو

به روز بودن با آخرین روند و بهترین طریق ها در SEO و SEM

مدرک لیسانس / مدرک کارشناسی ارشد در سلسله مرتبط

KPI و معیارهای هدفماهانه برای افرادی که SEO سپریدن می دهند

 

مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی و 8 هارد 3.5 اینچی و 4 پورت یو اس بی 3 و خروجی صدا برایش تعریف شده است.
با دو فن قوی در جلو و عقب میز، کاربر نظارت مستقیم بر دمای سی پی یو دارد و انواع کارت گرافیک قابل نصب روی این میز کامپیوتری است که 1499 دلار قیمت دارد.

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میزی که کامپیوتر هم هست

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

اختراعات جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میز کامپیوتری DK-04 X

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

این میز دارای مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی می باشد

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

منبع:khabaronline.ir

دوربین انعطاف پذیر ساخته شد
محققین دانشگاه کلمبیا آمریکا دوربینی را طراحی کرده اند که همچون یک ورق کاغذ است و می توان آن را خم کرد تا تصاویری با زاویه ۳۶۰ درجه ای از اجسام گرفت.

 

این دوربین را می توان خم کرد تا میدان دید منظره را افزایش داد. در صفحه این دوربین منحصر به فرد تعداد زیادی دوربین های مینیاتوری که هر کدام از آنها به اندازه چشم یک حشره است، تعبیه شده است. در این دوربین ۱۱۰۰ لنز سیلیکون قرار گرفته است که با این تعداد لنز می توان در هر حالتی تصویری با کیفیت بالا گرفت. به گفته محققین این دانشگاه در آینده می توان دوربین های انعطاف پذیری به اندازه یک کارت اعتباری تولید کرد که میلیون ها لنز و حسگر بر روی آن قرار بگیرند.

ساخت حسگر هوشمند برای شناسایی حملات صرعی
محققین آلمانی حسگر هوشمندی را ساخته اند که قادر به تشخیص فرکانس های حمله صرعی است.
تنها راه تشخیص حمله صرعی در حال حاضر گرفتن نوار مغز است که این روش تنها در بیمارستان میسر است اما محققین دانشگاه «بن»  آلمان در حال توسعه شیوه ای هستند که به کمک وسیله ای شبیه به سمعک که دارای حسگر هوشمند است، حمله صرعی را کنترل کنند.

این حسگر به گوشی هوشمند متصل می شود و قادر به بررسی و گردآوری اطلاعات راجع به فرکانس های مرتبط با حمله صرعی است و بعد از آن، اطلاعات را به گوشی هوشمند ارسال می کند.

 

نام این دستگاه EPItect است و می تواند فرکانس های مرتبط با حمله صرعی را اندازه گیری کند. در حقیقت اطلاعات بدست آمده به گوشی همراه داده می شوند و از این طریق به رایانه مرکزی که به گوشی هوشمند وصل است برای پردازش مخابره  می شوند که در صورت احتمال حمله صرعی به کاربر خود پیام هشدار می فرستد. این وسیله هوشمند به بیماران صرعی کمک می کند که با اندازه گیری دقیق میزان فرکانس ها و شدت حمله صرعی، این بیماری را در کنترل خود در بیاورند.
منبع : mehrnews.com

ساخت وای فای هوشمندی که کاربر خود را می شناسد
محققین بخش هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر دانشگاه ام آی تی، وای فایی را طراحی کرده اند که دسترسی کاربر به اینترنت را هوشمندانه تر انجام می دهد.

محققین دانشگاه ام آی تی آمریکا توانستند وای فایی را تولید کنند که می تواند کاربر خود را در میان تعداد زیادی از کسانیکه دارای تلفن هوشمند هستند، تشخیص دهد و تنها به کاربر خود پیام دسترسی به وای فای را بدهد.

 

در واقع کسانیکه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، زمانیکه در محلی قرار می گیرند که دارای وای فای است، بدون اینکه از کد وای فای آن محل مطلع باشند، پیامی بر روی گوشی آنها ظاهر می شود که نشان دهنده وای فای در آن مکان دارد.

 

این سیستم جدید «Chronos » نام دارد و قادر است فقط به کاربری که از آن وای فای استفاده می کند، پیام دسترسی بفرستد و به عبارت دیگر تنها کاربر خود را تشخیص می دهد. قدرت درست تشخیص دادن کاربر انحصاری توسط این وای فای ۹۷ درصد است ضمن اینکه از سرعت بالایی بر خوردار است و ضریب امنیتی را افزایش می دهد.

هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 با لرزش شما را از خواب بیدار می‌کنند
از خواب بیدار شدن به این راحتی‌ها هم نیست و شرکت‌های مختلف سعی دارند با ایده‌های جالب و جدید راه‌های مختلفی برای بیدار کردن افراد از خواب معرفی کنند، به همین منظور به هدفونی بر خوردیم که با لرزش شما را از خواب ناز بیدار می‌کند.

 

انسان‌ها الگو‌های خواب متفاوتی دارند و همه به راحتی از خواب بیدار نمی‌شوند، از طرف دیگر موارد زیادی هم پیش می‌آید که افراد در نیمه روز نیاز به چرت کوتاهی دارند، اینجاست که این هدفون‌ به کمک آمده و صاحب خود را با لرزش کوتاه و ملایم از خواب بیدار می‌کند. شرکت سازنده مدعی است در این هدفون‌ موتورهایی تعبیه شده که با لرزش متناوب باعث می‌شود کاربر با ملایمت از خواب بیدار شود.

 

این هدفون‌ها که با نام تجاری Mezamashi Earphone NMR10 روانه بازار‌ می‌شوند، گزینه‌ای بسیار مناسب برای افراد پرمشغله که تمایل دارند ظهر چرت کوچکی بزنند به حساب می‌آید،‌ از طرف دیگر ممکن است افرادی نیز باشند که علاقه‌ای به بیدار شدن با صدای زنگ هشدار گوشی همراه خود نداشته باشند. ناگفته نماند که هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 وظیفه اصلی خود که پخش موسیقی است را نیز به خوبی انجام می‌دهند و کاربر قادر است در سایر مواقع از آن برای گوش فرا دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کند.

 

جالب است بدانید میزان لرزش هدفون Mezamashi Earphone NMR10 در گوش نیز تا سه سطح مختلف قابل تنظیم است، با این حساب افرادی که خواب سنگینی دارند می‌توانند از میزان شدت لرزش بیشتری استفاده کنند. یک باتری نیم قلمی (AAA) قادر است انرژی مورد نیاز برای هدفون و موتورهای لرزش آنرا به مدت شش ماه تامین کنند،‌ از لحاظ قیمت نیز این محصول با قیمتی معادل با ۵۳ دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.


دوربینی که به اندازه یک دانه نمک است+تصاویر


 

مهندسان آلمانی موفق به طراحی یک دوربین شدند که بزرگتر از یک دانه نمک بوده و می‌تواند در آینده تصویربرداری و نظارت بر سلامت تغییر ایجاد کند.

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

ساخت دوربین کوچک با کارآیی و کیفیت فوق العاده‌

 

محققان دانشگاه اشتوتگارت با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به ساخت یک دوربین شدند که سه لنز دارد و آن را بر روی انتهای یک فیبر نوری که عرض آن به اندازه دو تار مو است قرار دادند.

 

به گفته محققان این پژوهش، از این فناوری می‌توان در دستگاه‌های آندوسکوپی برای کاوش در درون بدن انسان همچنین در دستگاههای نظارت امنیتی تقریبا نامرئی و یا مینی ربات‌هایی که دارای دید خودکار هستند استفاده کرد.

 

با توجه به محدودیت‌های تولید، در حال حاضر نمی توان لنزها را به اندازه کافی کوچک تولید کرد تا در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار گیرند بنابراین محققان این پژوهش برای ساخت این دوربین کوچک از فناوری چاپ سه بعدی کمک گرفته اند.

 

به گفته محققان این پژوهش، طراحی، ساخت و آزمایش این دوربین کوچک که کارآیی و کیفیت فوق العاده‌ای دارد، تنها چند ساعت زمان می‌برد.

این لنز ترکیبی تنها ۱۰۰ میکرومتر (۰.۱ میلی متر یا ۰.۰۰۴ اینچ) عرض داشته که با احتساب پوشش آن این میزان به ۱۲۰ میکرومتر می‌رسد.

 

"این سیستم تصویربرداری" به راحتی در داخل یک سوزن سرنگ استاندارد جای گرفته و می‌تواند در اندامهای انسان حتی مغز تزریق شود.

محققان بر این باورند که برنامه های کاربردی تشخیصی به ما امکان آزمایش اجسام کوچک را به صورت غیر تهاجمی و غیر مخرب در پزشکی و همچنین بخش صنعت می‌دهد.

 

 طراحی دوربین, اختراعات جدید دنیا

ساخت دوربین کوچک با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی

 

ساخت دوربین کوچک, کوچکترین دوربین دنیا

کوچکترین دوربین جهان

 

دوربین کوچک, اختراعات جدید


منبع:isna.ir


 

پرینتر DeskJet 3755 به قیمت 69.99 دلار هم کار چاپ عکسهای دیجیتال را انجام می‌دهد و هم قادر به اسکن کردن اسناد دلخواه است.
پرینتر بی‌سیم خانگی به‌صورت inkjet در ابعاد 40 در 17 در 14 سانتی‌متر تعریف‌شده و قادر به چاپ 8 صفحه سیاه‌وسفید و 5.5 صفحه رنگی در یک دقیقه است.
 

پرینتر بی‌سیم , اسکنر سه بعدی

پرینتر DeskJet 3755 کار چاپ عکسهای دیجیتال را انجام می‌دهد

 

پرینتر بی‌سیم , اسکنر سه بعدی

کوچک‌ترین پرینتر چندکاره جهان

 

پرینتر بی‌سیم , اسکنر سه بعدی

پرینتر بی‌سیم

 

پرینتر بی‌سیم , اسکنر سه بعدی

 

پرینتر بی‌سیم , اسکنر سه بعدی

 

منبع:khabaronline.ir

دو مبتکرجوان آلمانی به نام های " شی شافرانک" و " اود وبمن "  یک خط کش جالب و جذاب را با تلفیق خط کش های چوبی قدیمی و فناوری نوین ساخته اند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

این خط کش طول خط ترسیمی شما را در نمایشگر دیجیتال خود به شما نشان میدهد. این مبتکران با طراحی یک برد الکتریکی که لبه طولی آن داری حسگر هایی است که مقدار حرکت قلم را اندازه گیری می کند و در نمایشگر ال ای دی نشان می دهد به همراه یک دکمه تنظیم مجدد و قرار دادن کل این مجموعه داخل یک قاب چوبی این خط کش چوبی اما مدرن را ساخته اند.

 

در ادامه می توانید تصاویر نحوه ساخت این خط کش را تماشا کنید.

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

مراحل ساخت خط کش مدرن

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

خط کش دیجیتالی

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

منبع:yjc.ir


شارژر خورشیدی، بازکننده درب بطری، جیب‌های مخفی برای گوشی هوشمند، پاسپورت و کارت اعتباری؛ بخشی از ویژگی‌های کوله فناورانه ای است که مشاهده می‌کنید.
کوله‌پشتی Lifepack را می‌توانید با خیال راحت هنگام خوردن غذا در محیط‌های عمومی به پایه صندلی ببندید و موبایلتان را هم شارژ کنید.

 

از طریق یو اس بی شارژر تعبیه‌شده در کوله می‌توانید تا 12 بار آیفون 6 خود را جانی تازه ببخشید و بعداً باید پاور بانک داخل کیف را نیز به برق زده و برای استفاده مجدد شارژ کنید.

اسپیکر بلوتوث تعبیه‌شده در کوله می‌تواند موسیقی موردعلاقه‌تان را در هر مکانی به گوش شما برساند.

فروشگاه اینترنتی چیست؟10 / 10 از 1 کاربر

یک فروشگاه اینترنتی (بازار تجارت الکترونیک آنلاین) یک نوع سایت تجارت الکترونیک است که محصولات و خدمات آن توسط اشخاص ثالث انبوه ارائه می شود و معاملات آنها بدست اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود. فروشگاه اینترنتی نوع اصلی و اولیه تجارت الکترونیکی چند کاناله است. و طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی این قصد است.


در فروشگاه اینترنتی، داد و ستدها مصرف کننده توسط اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود و سپس بدست شرکت های اشکال فروشی و یا عمده فروشی ها ارسال و تکمیل می شود. دیگر قابلیت های فروشگاه اینترنتی می تواند شامل قابلیت مزایده، کاتالوگ ها، تبلیغات نیازمندی، تبادل تجارت و در ضمن قابلیت هایی همانند RFQ، RFI و یا RFP باشد.


به طور کلی، به علت اینکه فروشگاه اینترنتی محصولات خویش را از عرضه کنندگان مفصل ای جاسازی و جمع آوری می کند، در نتیجه دایره انتخاب ها وسیع تر، دسترسی اغلب و بها ها نسبت به فروشگاه های اشکال فروشی آنلاین که فقط حائز یک عرضه کننده هستند رقابتی تر است.


فروشگاه اینترنتی چیست؟


از سال 2014، فروشگاه اینترنتی بیشتر شده است و به تعقیب آن سازمان یافته تر نیز شده اند. بعضی از فروشگاه های اینترنتی دارای طیف کلی از محصولات هستند و به راستی تقریبا  تامین کننده تمام نیازهای مشتری هستند ولی در مقابل برخی از گونه ها فروشگاه اینترنتی فقط حائز محصولات خاصی هستند و تنها می توانند بخش خاصی از نیاز مشتری را تامین کنند. به طور کلی نه تنها پلت فرم فروش آنلاین بلکه رابط کاربری مشتری و تجربه کاربران نیز مسئله است. افراد بیشتر رغبت به عضویت در فروشگاه اینترنتی را دارند که سازمان یافته باشد و دسترسی به محصولات آن آسانتر باشد.


برخی از نمونه های کامیاب فروشگاه اینترنتی عبارتند از؛ آمازون، علی بابا، eBay،  etsy،  Flipkart، Rakuten و Snapdeal.


در صورت رغبت به طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید پکیج سئوی فروشگاهی میموس با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت مبنا در تماس باشید. کمپانی طراحی سایت مبنا حائز تیم متخصص در مقوله برنامه نویسی، طراحی سایت ( طراحی فروشگاه اینترنتی ) ، سئو و بهینه سازی سایت است. از این رو می تواند تمام بیچارگی های شما در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی را برطرف نماید.

 

ضدضربه بودن کوله بدان معناست که با خیال راحت لپ‌تاپ را داخل آن قرار دهید و ضد آب بودن کوله نیز بدین معناست که زیر باران راه‌رفته بدون اینکه واهمه خیس شدن ابزار داخل کوله را داشته باشید.

 

قیمت خرده‌فروشی کوله 249 دلار است اما اگر کاربری آن را پیش‌خرید کند، تنها 169 دلار می‌پردازد و آن را در ماه اکتبر 2016 دریافت خواهد کرد.
 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات جدید, شارژر خورشیدی

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات جدید دنیا, جدیدترین اختراعات

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

اختراعات روز دنیا, اختراعات جدید جهان

 

جدیدترین اختراعات, اختراعات عجیب

 

منبع:khabaronline.ir


رباتی که خودرو را به پارکینگ می‌برد+تصاویر

این پارکینگ رباتیک چند قسمت مجزا دارد که بوسیله واحد پردازش مرکزی کنترل می‌شود. این سامانه می‌تواند خودروهای پارک شده در محل تعیین شده مخصوص را شناسایی، حمل و به پارکینگ منتقل کند.

 

فرایند انتقال خودرو از محل پیاده شدن راننده به محل پارک حداکثر 10 دقیقه طول می‌کشد.

مهمترین ویژگی این پارکینگ هوشمند، ظرفیت سه برابری در مقایسه با پارکینگ‌های طبقاتی معمولی است.

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

پارکینگ هوشمند 

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

سیستم پارک رباتیک در ساختمان‌های اداری بزرگ یا مراکز تجاری و هتلها این امکان را به رانندگان می‌دهد تا برای ز نیازی به ورود به پارکینگ نداشته باشند و فقط کافیست از خودروی خود در جایگاه مشخص تعیین شده پیاده شوند.

دیگر ویژگی‌ این سامانه تطبیق‌پذیری با محدودیت‌های ساختمان و استفاده از فضاهای غیرقابل استفاده به عنوان پارکینگ است.

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

منبع:isna.ir

یک پروژه نرم‌افزاری در ایالت آریزونا قصد دارد به مصرف‌کنندگان مکمل‌های ورزشی کمک کند تا مکمل مورد نیازشان را پیدا و خریداری کنند.

با اینکه نرم‌افزارهای بسیاری توانایی پیگیری مواد غذایی مصرفی شما را دارند، اما هیچکدام بازخورد غذایی ارائه نمی‌دهند، اما یک نرم‌افزار کاربردی قصد دارد به شما در شناسایی و خرید مکمل مناسب کمک شایانی کند. این فرآیند با استفاده و تحلیل داده‌های مچ‌بند ورزشی و ترازوی هوشمند انجام می‌شود.

 

گرچه شرکت Styr Labs مچ‌بندهای ورزشی و ترازوهای هوشمند خود را با قیمت مناسبی عرضه کرده است، اما ارزش خرید چندانی ندارند. جادوی واقعی این شرکت یک نرم‌افزاری کاربردی‌ است که سازگار با دستگاه‌های ورزشی شرکت های دیگر مانند Fitbit، Garmin و Polar است. این نرم‌افزار کاربردی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی.اُ.اس بصورت رایگان قابل دریافت است.

 

نرم‌افزار براساس اطلاعات جمع‌آوری شده از مچ‌بند ورزشی (یا ترازوی هوشمند) و پاسخ‌ها به پرسشنامه آن که مربوط به عادات غذایی روزانه است، مولتی‌ویتامین و ترکیبات پروتئینی متناسب با نیاز (که توسط شرکت Styr Labs تولید و عرضه می‌شوند) را پیشنهاد می‌دهد. ترکیب این مکمل‌ها می‌تواند بسته به نوع رژیم مانند رژیم غذایی بدون پروتئین گلوتن و یا گیاه‌خواری تنظیم شود.

 

یکی از کاربران در رابطه با این مچ‌بند اظهار کرد: نسخه مکملی من شامل 32 نوع ویتامین است که صرفا برای بدن من مناسب است. نرم‌افزار با ارائه جدول حقایق تغذیه‌ای، دلایل نیاز بدن به این ویتامین‌ها را شرح می‌دهد. برای نمونه چون من تمرینات استقامتی انجام می‌دهم نیاز به دریافت بیشتر ویتامین‌های C ، E و D دارم.

 

اما نکته عجیب اینجاست. هزینه تمام این مکمل‌ها برای مصرف یک ماه 68 دلار می شود، در صورتی که نیم‌کیلو از ترکیب پروتئین سفارشی‌ام 28 دلار قیمت‌گذاری شد. این پول برای ویتامین‌ها و پروتئین زیاد است.

 

سرجیو رادوسیک موسس شرکت Styr Labs درباره این قیمتگذاری گفت: این مکمل‌ها برای افراد پولدار طراحی شده‌اند که به‌ دنبال مصرف موادغذایی بدون دست‌کاری ژنتیکی، پروتئین کاملا طبیعی و ویتامین‌هایی بدون آلرژی و تولید خانگی هستند.

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

منبع:asriran.com


 

طراح خوش ذوق میکروفون های تماسی را در داخل راکت های بازی پینگ پونگ نصب کرده و با طراحی یک برنامه موبایلی کاری کرده تا از بلندگوهای متصل به راکت ها و متناسب با ریتم بازی افراد موسیقی پخش شود.

 

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی , تنظیم موسیقی

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی

 

ایده تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی از آن جهت اجرا شده تا بازیکنان بتوانند بازی خود را با ریتمی مناسب و بر مبنای سرعت مورد علاقه شان انجام دهند. همچنین از این طریق می توان با دقت بسیار بیشتری از سرعت اجرای بازی پینگ پنگ مطلع شد و این سرعت را بر حسب تمایل افراد به تدریج کم و زیاد کرد.

 

در صورتی که توپ به راکت ها برخورد نکرده و جریان بازی قطع شود، پخش موسیقی نیز متوقف می شود. میکروفون مذکور با دریافت اثر برخورد توپ آن را پردازش کرده و به امواج رادیویی یکپارچه مبدل می کند و سپس ریتم موسیقی بر همین اساس تنظیم می شود.  

 فروشگاه اینترنتی چیست؟10 / 10 از 1 کاربر

یک فروشگاه اینترنتی (بازار تجارت الکترونیک آنلاین) یک گونه سایت تجارت الکترونیک است که محصولات و خدمات آن بدست اشخاص ثالث متعدد ارائه می شود و داد و ستدها آنها توسط اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود. فروشگاه اینترنتی گونه اصلی و اولیه تجارت الکترونیکی چند کاناله است. و طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی این منظور است.


در فروشگاه اینترنتی، معاملات مصرف کننده بدست اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود و سپس بدست کمپانی های خرده فروشی و یا عمده فروشی ها ارسال و تکمیل می شود. خدمات سئو فروشگاهی میموس دیگر قابلیت های فروشگاه اینترنتی می تواند شامل قابلیت مزایده، کاتالوگ ها، تبلیغات نیازمندی، تبادل تجارت و همچنین قابلیت هایی مثل RFQ، RFI و یا RFP باشد.


به طور کلی، به علت اینکه فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از عرضه کنندگان گسترده ای تعبیه و جمع آوری می کند، برآیند اینکه دایره گزینش ها وسیع تر، دسترسی اغلب و بها ها نسبت به فروشگاه های اشکال فروشی آنلاین که فقط دارای یک عرضه کننده هستند رقابتی تر است.

برنامه موبایلی هم برای تنظیم موسیقی و بررسی و مشاهده دقیق سرعت بازی قابل استفاده است. مبدع خوش ذوق این ابزار یک امکان مشاهده ویدئویی ریتم بازی را هم فراهم کرده است. در این ویدئو صفحه نمایشگر به دو بخش تقسیم می شود و بعد از برخورد توپ با هر راکت تصویر آن همراه با صدایی خاص به لرزه درمی آید. پس از باخت هم راکت متعلق به فرد بازنده آه کشیده و اظهار ناراحتی می کند. همچنین موسیقی در حال پخش نیز بر مبنای علاقه کاربران قابل تغییر است


 

کمپانی Onenuts مینی پی سی جادویی به نام T1 عرضه کرده که در نوع خود جالب است.

شاهد یک مینی پی سی متفاوت هستیم که روی آن نمایشگر 8 اینچی لمسی قرارگرفته است و با داشتن باتری 4850 میلی‌آمپری تمام ویژگی یک تبلت را نیز داراست.

 

اما ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، داشتن پروژکتور بی‌سیم و باقدرت بالا و رزولوشن فول اچ‌دی است (با 300 Lumens) تصویر را تا 150 اینچ نشان می‌دهد و نیازهای یک کاربر بیزینس و در حال حرکت را پاسخ می‌دهد.

 

قلب این مینی پی سی ویندوز دَهی، مجهز به پردازنده‌ اتم مدل Z8300 در کنار 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی به همراه اتصالات وای فای، بلوتوث، اترنت، یو اس بی و اچ دی‌ام آی است.

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

منبع:khabaronline.ir

Wair نام شالی است که شما را از تنفس در هوای آلوده در امان نگه می دارد.

Wair از نوعی پارچه نخی و ابریشمی دوخته شده است که ضد آلودگی بوده و فیلتری بر روی آن نصب است که مانع تنفس هوای آلوده می شود.

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی این شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد.

 

نکته جالب در طراحی این شال وجود یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است که آلودگی هوا را هشدار می دهد.

اپلیکیشن طراحی شده برای این شال وضعیت هوا را سنجیده و در صورت آلودگی دارنده شال را متوجه می کند تا از شال استفاده کند.

 

فناوری و اختراعات جدید, هوای آلوده

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد 

 

در بخشی از تبلیغ این شال چهار مرحله به کاربران نمایش داده شده است که شامل سوار شدن، آگاه شدن، حفاظت از خود و مجدد سوار شدن است.


با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، این نوع گوشی های ارزان قیمت به خصوص در بازار کشورهای در حال توسعه با اقبال زیادی مواجه شده اند.

 

تازه ترین گوشی ارزان چینی که با تقلید از آیفون ایکس تولید شده، Oukitel U۱۸ نام دارد که البته مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ است. قیمت این گوشی تنها ۱۵۹ دلار قیمت دارد.

 

گوشی یادشده دارای نمایشگر ۵.۸۵ اینچی با نسبت تصویری ۲۱ به ۹ است. پردازنده اصلی این گوشی هشت هسته ای و از نوع MediaTek ۶۷۵۰T بوده و برای این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پیش بینی شده است.


تعریف سئو؟

سئو (SEO) مخفف واژه ها Search Engine Optimization است و به تکنیک هایی گفته می شود که مایه درمان و افزایش نمایش وب سایت در موتورهای جستجو و برآیند اینکه بالا رفتن رتبه سایت در آن ها می شود. این تکنیک ها به دو گروه کلی دسته می شوند.

گروه اول - White-hat SEO : به مواردی گفته می شود که موتورهای جستجو اتمام دادن آن ها را رهنمود کرده است.

گروه دوم - Black-hat SEO : در روبرو مواردی هستی دارند که از سپریدن دادن آن ها باید پرهیز کنیم.

 

سئو چه اهمیتی دارد؟

تصویر زیر نتیجه مطالعات Slingshot SEO روی درصد کلیک کاربران با توجه به موقعیت لینک در نتایج جستجو است.

سئو چیست؟

 

همانطور که مشاهده می کنید، هر چه رنک سایت یا موقعیت سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد، گمان کردن کلیک توسط کاربر بیشتر خواهد بود. این نکته مخصوصا برای تارنما هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهند زیاد حیاتی است.

 

نحوه فعالیت موتورهای جستجو؟

پیش از آنکه با تکنیک های سئو آشنا شویم باید بدانیم موتورهای جستجو چگونه نتایج را تولید می کنند. تا انتهای سال 2012 میلادی، بیش از 50 میلیارد صفحه در اینترنت ثبت شده اند. با این حجم اطلاعات، یافتن تارنما باره عقیده بدون به کارگیری موتورهای جستجو مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. به تصویر پایین توجه کنید:

 

نحوه تکاپو موتورهای جستجو؟

 

موتورهای جستجو تمامی وب سایت ها را نمایه کرده و در سرور خود حفاظت می کنند. خدمات طراحی فروشگاه سئو شده میموس طبیعتا این اطلاعات باید دائما آپدیت شوند. برای این قصد آن ها از خزنده هایی به اسم  (crawlers) کاربرد می کنند؛ روبات های نرم افزاری که در فاصله های زمانی همگی اطلاعات وب سایت ها را در سرور موتورهای جستجو به روز می کنند.

معیار جستجو؟

زمانیکه عبارتی را جستجو می کنیم، برای اینکه بهترین نتیجه نمایش دیتا شود، موتورهای جستجو از فاکتورهای زیادی سهم می برند که مایه می شود یک تارنما در رتبه یا رنک بالاتر و وب سایتی سایر کم اهمیت تر نمایش داده شود.

 

در پشت این گوشی از دوربین دوگانه بهره گرفته شده تا شباهت گوشی یادشده به آیفون ایکس افزایش یابد. دوربین سلفی Oukitel U۱۸ هم ۱۳ مگاپیکسلی است و لذا با استفاده از آن می توان عکس های خوبی تهیه کرد.

 

باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپری است و لذا برای زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود. شارژ این گوشی از طریق پرت USB Type-C صورت می گیرد. زمان عرضه گوشی یادشده به بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا از لایف رو، موسسه تحقیقاتی Asymco پس از بررسی عملکرد گوشی‌های اپل، مدت زمان گارانتی و رضایتمندی مشتریان متوسط عمر مفید آن را چهار سال اعلام کرد.

 

به گفته کارشناسان از دو میلیارد گوشی همراه اپل که به فروش رفته است، هم‌اکنون بیش از ۷۵۰ میلیون عدد از استفاده کاربران خارج شده است.

 

بر اساس این گزارش، پرچمدار جدید اپل با نام آیفون X که قیمتی ۱۶۰۰ یورویی دارد، علی‌رغم پیش‌بینی‌ها به‌دلیل قیمت بسیار بالای آن با استقبال کمتری در مقایسه با مدل‌های پیشین آیفون روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، توصیه این متخصص فناوری به کاربران فیس بوک برای ترک آن از این جهت اهمیت دارد که واتس اپ هم اکنون در مالکیت فیس بوک است و توسط این شرکت خریداری شده است.

 

فیس بوک در سال ۲۰۱۴ با پرداخت رقم قابل توجه ۱۹ میلیارد دلار واتس اپ را خریداری کرد. تعداد کاربران این برنامه گپ موبایلی از یک میلیارد نفر فراتر رفته است.

 

طی یک هفته اخیر جنبشی به نام پاک کردن فیس بوک در اروپا و آمریکا به راه افتاده است. علت تشدید حملات به این شبکه اجتماعی افشای این مساله است که برخی موسسات تحقیقاتی همکار ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ به طور مخفیانه و بدون کسب رضایت کاربران از داده های آنها برای تحلیل رفتار رای دهی کاربران اینترنت استفاده کردند.

 

رسوایی اصلی در این میان مربوط به موسسه ای به نام کمبریج آنالیتیکا وابسته به دانشگاه انگلیسی کمبریج است که بدون اطلاع کاربران فیس بوک از اطلاعات ۵۰ میلیون نفر از آنها برای تحلیل شرایط انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع دونالد ترامپ استفاده کرده است.

 

اکتون فیس بوک را در سپتامبر سال ۲۰۱۷ ترک کرد و به تازگی از سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری خود در پیام رسان ایمن سیگنال و پیوستن به هیات موسس این شرکت خبر داده است.

 

بی توجهی فیس بوک به لزوم احترام به حریم شخصی کاربران اینترنت این بار با واکنش تند آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مواجه شده و این امر باعث شده این شبکه اجتماعی ۵۰ میلیارد دلار از ارزش خود را در بازار سرمایه در هفت روز اخیر از دست بدهد.

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، شرکت نیمباس دیتا برای اولین بار در جهان به چنین دستاوردی نائل شده است. این حافظه با نام کامل ExaDrive DC۱۰۰ یک حافظه فلاش مبتنی بر فناوری ۳D NAND بوده و مانند یک حافظه استاندارد ۳.۵ اینچی تولید شده است.

 

این حافظه را می توان مانند دیگر حافظه های فلاش به رایانه ها متصل و پس از استفاده از آنها جدا کرد. شرکت سازنده مدعی است این حافظه کم مصرف ترین حافظه اس اس دی دنیا هم هست، زیرا به ازای هر ترابایت خود تنها ۰.۱ وات برق مصرف می کند که ۸۰ تا ۹۰ درصد کمتر از رقباست.

 

مصرف کمتر برق به معنای گرم شدن کمتر این حافظه و افزایش کارآیی و طول عمر آن نیز هست. استفاده از چنین حافظه کوچکی در نسل جدید رایانه ها باعث می شود فضای کمتری اشغال شود و ابعاد آنها کوچک تر شود. شرکت سازنده این حافظه ها را به مدت ۵ سال بیمه می کند. زمان عرضه این محصول به بازار تابستان سال ۲۰۱۸ اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، ماه گذشته «دی جی کوه»، مدیر بخش موبایل سامسونگ از تجدید ساختار در طراحی نوت 9 سخن گفت و حالا اخبار لورفته ضمن تایید مطلب، از یک انقلاب در طراحی نوت 9 حکایت دارد.

 

سامسونگ ضمن تایید نام نوت 9 (ثبت تجاری در کلمبیا با نام گلکسی نوت 9 انجام شده است) گفته است این گوشی آگوست راهی بازار خواهد شد.

 

نوت 9 تغییر زیادی نسبت به نوت 8 خواهد داشت و اول از همه داستان آزمایش ادامه‌دار حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که تا رسیدن به تولید انبوه تست خواهد شد و اگر پرفورمنس و عملکرد گوشی را زیر سوال نبرد، قطعا سامسونگ از فناوری جدید روی نوت 9 استفاده خواهد کرد.

 

بدون‌لبه شدن گوشی در مقایسه با اس 9 و نوت 8 در طراحی اولیه مشهود است تا نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر از قبل شود.

 

دوربین در نوت 9 شبیه سری اس در سال 2018 روی اس 9 و اس 9 پلاس است اما باتری بهترین را شاهد خواهیم بود.

 


چرا باید فلش را SAFE TO REMOVE کنیم؟

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود.

یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

 

اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.

 

وقتی یک فلش USB را به کامپیوتر متصل می کنید و روی آن چیزی کپی می کنید، درواقع ممکن است قسمتی از اطلاعات مربوط به این نقل و انتقال داده ها روی RAM کامپیوتر ذخیره شود که با Safe to Remove کردن، شما درواقع به سیستم می گویید دیگر نیازی به اطلاعات روی رم نیست و سیستم با پاک کردن این اطلاعات، اجازه می دهد تا فلش تان را از کامپیوتر جدا کنید.

 

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود. این چراغ اگر در حال چشمک زدن باشد، نشان دهنده این است که سیستم در حال خواندن یا کپی کردن اطلاعات روی فلش است و چراغ ثابت نشان دهنده این است که هیچ اطلاعاتی بین فلش و سیستم رد و بدل نمی شود. پس اگر دیدید که چراغ فلش در حال چشمک زدن است، به هیچ وجه آن را از کامپیوتر جدا نکنید.

 

البته می توان تنظیماتی را انجام داد تا برای جداکردن فلش کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove نباشد. برای این کار My Computer را باز کنید و روی آیکون فلش تان راست کلیک کنید و وارد Properties شوید. در تب Hardware، روی Change Settings کلیک کنید تا وارد پنجره دیگری شوید. در این قسمت اگر تیک Enable write caching on the device را بردارید، دیگر برای جداکردن فلش از کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove کردن آن ندارید. با این کار در حقیقت نوشتن و خواندن اطلاعات روی فلش تان با پرفورمنس پایین تری انجام خواهد شد، ولی این افت کیفیت به قدری نامحسوس است که می توان آن را نادیده گرفت و گفت در عمل هیچ تغییری احساس نخواهید کرد.

توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟

پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و ... امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود.

 

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا ۱۴۰ کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. توییتر را "جک دورسی" در مارس ۲۰۰۶ ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال از سال ۲۰۱۲، که روزانه بیش از ۳۴۰ میلیون توییت پست و بیش از ۶ میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را "پیامک اینترنتی" توصیف کرده‌اند.

 

شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است و سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. سایت توییتر به عنوان یکی از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان معرفی شده است.

ابداع توییتر به یک "جلسه طوفان فکری یک‌روزه" میان اعضای هیئت مدیره شرکت "پادکستینگ اودِئو" بازمی‌گردد. در آن جلسه، دورسی طرح ارتباط هر فرد با یک گروه کوچک با استفاده از یک سرویس پیام کوتاه را مطرح کرد. اسم رمز اصلی پروژه برای این سرویس "twttr" بود. طراحان در ابتدا "۱۰۹۸۵" را برای شماره پیامک انتخاب کردند اما مدتی بعد برای "استفاده و به خاطر سپاری آسان‌تر" آن را به "۴۰۴۰۴" تغییر دادند. کار بر روی این پروژه در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۶، زمانی که دورسی هنگام راه‌اندازی twttr خود نخستین پیام توییتری را در ساعت ۹:۵۰ شب فرستاد، آغاز گردید.

 

جک دورسی می‌گوید: "خیلی تصادفی واژه توییتر (twitter) به ذهنمان خطور کرد که انتخاب خیلی خوبی هم بود. این واژه به معنای "زنجیره کوتاهی از اطلاعات نامرتبط "و صدای پرنده‌ است. و محصول ما هم دقیقاً همین است."

 

طرح ابتدایی جک دورسی برای راه اندازی توییتر

نمونه اولیه توییتر یک سرویس داخلی برای کارکنان اودئو بود. نسخه کامل در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۶ منتشر شد. در اکتبر ۲۰۰۶، بیز استون، اوان ویلیامز، دورسی و دیگر اعضای اودئو شرکت "آبویس" ((Obvious را راه‌اندازی کردند و ادئو و تمام دارایی‌هایش را ، از جمله Odeao.com و Twitter.com، از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران آن خریدند. توییتر در آوریل ۲۰۰۷ به شرکتی مستقل تبدیل شد.

 

پیشرفت توییتر

پیشرفت این شرکت بسیار پرشتاب بوده است. در سال ۲۰۰۷ در هر ۱۵ دقیقه ۴۰۰ هزار توییت پست می‌شد. این رقم در سال ۲۰۰۸ به ۱۰۰ میلیون رسید. در فوریه ۲۰۱۰، کاربران توییتر روزانه ۵۰ میلیون توییت می‌فرستادند. تا مارس ۲۰۱۰، آمار application ثبت‌شده این شرکت به بیش از ۷۰ هزار رسید. تا ژوئن ۲۰۱۰، روزانه حدود ۶۵ میلیون توییت پست می‌شد، یعنی حدود ۷۵۰ توییت در ثانیه. تا مارس ۲۰۱۱ تعداد توییت‌ها به ۱۴۰ میلیون در روز رسید. به نقل از سایت compete.com توییتر در ژانویه ۲۰۰۹ به مقام سوم شبکه‌های اجتماعی رسید، حال آن که رتبه پیشینش مقام بیست و دوم بود.

 

منابع مالی توییتر

سرمایه‌ اولیه برای راه‌اندازی توییتر براساس منابع غیررسمی رقمی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار بوده است. پس از راه اندازی توییتر، شماری از سازمان‌ها و نهادهای مالی، صنعتی و فناوری، رقمی در حدود ۵۷ میلیون دلار در توییتر سرمایه‌گذاری کردند. یونیون اسکوئر ونچرز (UnionSquare Ventures)، اسپارک کپیتال (spark capital)، اینسایت ونچر پارتنرز (Insight Venture Partners) از جمله سرمایه‌گذاران در توییتر هستند.

 

ویژگی‌های توییتر

توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، آن را میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

 

برخی از ویژگی های توییتر:

۱. توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و آخرین توییت های کاربران دیگر را نیز بخوانند.

 

۲. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به ۱۴۰ کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا تلفن های همراه قابل دریافت است.

 

۳. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی بفرستند و دریافت کنند.

 

۴. امکان ارسال انبوه پیامک با اهداف سیاسی، سازماندهی اعتراضات داخلی و ایجاد آشوب در کشورهای هدف

 

۵. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب نشان دادن یک موضوع خاص با هدف الغای فضای ذهنی مورد نظر به کاربران

با نگاه به نمایشگرهای عریض، ناخودآگاه این موضوع به ذهن می‌آید که چقدر خوب می‌شد اگر رایانه‌های دسکتاپ به صفحات نمایش متعدد مجهز می‌شدند و اگر این صفحات عریض در کنار هم قرار بگیرند این پهنای حاصله تصویر چه فضای عالی را جهت کار با نوشته‌ها و مدارک عکسدار، چیدن پنجره‌ها در کنار هم و بازکردن صفحات گسترده و مقایسه آنها با یکدیگر را فراهم می‌آورند. در بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای نیز شما قادرید در حالی‌که روی نمایشگر اول به بازی می‌پردازید، اطلاعات حیاتی مربوط به بازی را روی نمایشگر دوم ببینید.

 

1- نصب کارت گرافیک روی صفحه نمایش

برای استفاده از 2 صفحه نمایش، هر دو باید به‌صورت فیزیکی به رایانه متصل باشند. راحت‌ترین راه به‌کاربردن و نصب یک کارت گرافیک است که دارای 2 درگاه اتصال نمایشگر باشد.

امروزه اکثر کارت‌های گرافیکی دارای 2 درگاه اتصال DVI یا یک DVI و VGA یا هر دوی آنها به‌اضافه HDMI هستند. برای نصب کارت، درگاه x16 PCIe را روی مادربورد پیدا کنید و کارت گرافیکی را در آن جا بزنید. سپس هر دو صفحه نمایش خود را به اتصالات ویدئوی رایانه یا کارت گرافیک و کابل برق را نیز به برق متصل کنید. رایانه را روشن و بوت کنید.

 

2- گرداننده‌های(درایورها) کارت گرافیک را نصب کنید.

 

3 – هنگامی که نمایشگر دوم را نصب کردید، باید آن را به سیستم عامل خود بشناسانید. در ویندوز ویستا روی دسکتاپ کلیک راست کرده و به مسیر زیر بروید:‌

Display Setting\Personalize appearance and Sound

 

داخل پنجره 2 تصویر نمایشگر می‌بینید: یکی بزرگ مشخص شده با عدد 1 و دومی کوچک با عدد 2. روی نمایشگر دومی کوچک تیره راست کلیک کرده و Attached را انتخاب کنید تا فعالش کنید. حالا گزینه زیر را تیک بزنید:



 

سی سال قبل کمتر کسی تصور می کرد که کامپیوترهای لوکس آن دوران این چنین با زندگی امروزه ما آمیخته شوند. در ادامه به تغییر و تحولات لپ تاپ ها در گذر زمان نگاهی می اندازیم.

از زمانی که نخستین جرقه های ساخت کامپیوترهای کیفی و قابل حمل زده شد، زمان زیادی نمی گذرد. عمر کامپیوترهای قابل حمل یا لپ تاپ ها به زحمت به سی سال می رسد ولی شتاب پیشرفت این محصول در مدت سی سال زیاد بوده است.

آلن کای از شرکت زیراکس اولین کسی بود که در سال 1970 ایده کامپیوترهای قابل حمل را مطرح و آن را به صورت اصولی تبیین کرد. او نام این دستگاه های قابل حمل را داینابوک (Dynabook) گذاشت

 

داینابوک کای ابعادی به اندازه دفترچه یادداشت داشت و می توانست تمام اطلاعات شخصی و مورد نیاز کاربران را در خود ذخیره کند. وی معتقد بود روزی می رسد که هر کسی به داشتن یک کامپیوتر قابل حمل نیاز پیدا می کند.

با تمام این اوصلف، نه آلن کای و نه شرکت زیراکس، هیچ کدام جزو اولین تولید کنندگان کامپیوترهای قابل حمل نبودند. افتخار ساخت اولین کامپیوترهای قابل حمل به شرکت پر افتخار آن دوران یعنی IBM می رسد. IBM در سال 1975 با ساخت و معرفی کامپیوتر 5100 اولین قدم در راه کامپیوترهای کوچک را برداشت. این محصول را نمی توان لپ تاپ نامید ولی در ابعاد و وزن جزو اولین ها به حساب می آید. 5100 حدود 50 پوند وزن داشت و ابعاد آن کمی بزرگتر از دستگاه های تایپ آن دوران بود. 5100 می توانست تا 64 کیلو بایت بهینه سازی شود و قیمت مدل فول آپشن آن به 20 هزار دلار می رسید!

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

اگر 5100  IBM را پدر بزرگ لپ تاپ های امروزی حساب نکنیم، قطعا GRiD Compass را می توان اولین لپ تاپ دنیا دانست. این محصول ساخته شرکت گرید سیستمز در سال 1979 است. ویلیام مگریج انگلیسی طراح و سازنده این محصول بود. GRiD Compass دارای 340  کیلوبایت حافظه از نوع حبابی و نمایشگری از نوع اکترولومینسنت بود. ناسا از این لپ تاپ در برنامه شاتل های فضایی در سال 1980 استفاده می کرد.



سئو فروشگاه اینترنتی -قسمت دوم سئو فروشگاه اینترنتی -قسمت دوم


در نوشتار اول ما به اهمیت گزینش اسم دامنه و کیفیت هاست اشاره کردیم و  به این نتیجه رسیدیم که یک فروشگاه اینترنتی ، با شناخت ریزبین بازار و قصد گذاری های از قبل تعیین شده ،موفق خواهد شد.اکنون از مسائل مهم دیگری گفتگو خواهیم کرد که برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار حیاتی می باشد.با ما به اتفاق باشید


 


 


 



راه اندازی فروشگاه اینترنتی اختصاصی و یا یک فروشگاه  کل کاره از حیث سئو؟



استراتژی تاسیس یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی با راه اندازی فروشگاهی که محصولات مختلفی به فروش می رساند،متفاوت می باشد.اگر می خواهید یک کسب و کار انلاین تنها در حوزه کفش چرم راه بیندازید.سعی کنید در اسم دامنه خویش کلمه  کفش  را جای دهید.شما با این کار به موتور های جستجوگر می فهمانید که سوداگری انلاین شما در پهنه فروش کفش می باشد.اگر شکیبیدن می دهید در اینده می خواهید سوداگری انلاین خویش را در موضوعات سایر گسترش خواهید دهید، هنگام برگزیدن اسم برای گستره فروشگاه اینرتنتی خود،از کلمات کلی و عام کاربرد کنید


 


:نحوه گزینش صحیح ادرس( لینک) تقسیم بندی محصولات از نظر سئو


 





اگر مخاطبین شما پارسی زیان و از کشور ایران هستند، می توانید عنوان هر بخش بندی را به صورت پارسی  عینا در ادرس صفحه همان بخش بندی درج کنید.اینکه عنوان تقسیم بندی شما به زبان فارسی  در لینک ادرس همان صفحه بیاید ،در اینده می تواند در لینک بیلدینگ بهتر و صحیح تر به شما کمک کند

:یک نمونه از نمایش ادرس صحیح برای هر تقسیم بندی


http://yourwebsite.ir/کفش چرم مردانه



دسته بندی صحیح محصولات 


 


 





اگر امروز شما قالب فروشگاه تارنما خود را بارگذاری کردید و تصمیم گرفتید محصولات خویش را در فروشگاه پیمان دهید،قبل از هر چیز دسته بندی کلی محصولات  فروشگاه خود را به طور ریزبین مشخص کنید.مثلا اگر گستره کاری فروشگاه اینترنتی شما در باره  کفش چرم هست...باید بخش های (کفش چرم مردانه-کفش چرم زنانه-کفش چرم دخترانه-کفش چرم تبریز-کفش چرم مجلسی) و دیگر بخش بندی ها را از ایتدا مشخص کنید .فراموش نکنید که تمام بخش بندی محصولات شما باید از صفحه اول فروشگاه اینترنتی شما قابل دسترسی باشن و بازدید کنندگان به راحتی بتوانند به تقدیر مربوطه هدایت شوند.همچنین فراموش نکنید ، بعد از برپایی بخش بندی های اصلی محصولات،به هیچ عنوان فرمان نخواهید داشت در اینده عنوان انها را تغییر دهید.شما باید به روابط بین خود و موتور های جستجوگر همانند گوگل احترام بگذارید،زمانی که تقسیم بندی شما با هر عنوان در موتور جستجوگر گوگل نمایه شود،دیگر شما دستور تغییر عنوان ان  بخش را  نخواهید داشت


 


:استراتژی بالا بردن واژه ها کلیدی در فروشگاه اینترنتی و اهمیت ان در سئو 


 


 





شما باید به ربات ها و اسپایدرهای موتورهای جستجوگر بفهمانید که سوژه فروشگاه اینترنتی شما چیست.از انجایی که در فروشگاه اینرتنتی، شما نمی توانید درونمایه غنی بسازید و همین دشوار یگانه از انگیزه ها بلند مدت بودن و سختی  سئو اختصاصی هر  فروشگاه اینرتنتی  می باشد،برا حل این دشوار شما باید از طریق قرار دادن واژه ها کلیدی خود در عنوان عکس ها محصولات و همچنین  در بخش  توضیحات هر تصویر، چگالی واژه ها کلیدی کلی فروشگاه خود را بالا ببرید .مثلا اگر شما امروز می خواهید یک  کفش مردانه چرم در فروشگاه اینترنتی خویش قرار دهید،بهتر است به صورت پایین عمل کنید

CATعنوان محصول:کفش چرم مردانه مدل♦

CATبرچسب محصول:کفش چرم مردانه شیک مدل♦

یکی از بهترین مدل های فروشگاه ما می باشد CAT روشنگری تصویر محصول:کفش چرم مردانه مدل♦

توجه: حتما برای هر محصول تنها یک برچسب بزنید.و همیشه عنوان فرآورده باید با عنوان برچسب متفاوت باشد.برچسب ها در لینک جداگانه ای در موتورهای جستجوگر نمایه می شوند و سعی کنید بیش تر از یک برچسب بهره‌گیری نکنید.موتور گوگل از اینکه با عنوان  و برچسب همانند یک فرآورده ، وارد یک صفحه شود متنفر است


:اهمیت نمایش تند محصولات و تاثیر ان در سئو


 





همانطور که در دسته نخست سئو فروشگاه اینترنتی گفتیم،شما باید کاملا حواستان به سرعت بارگذاری محصولات فروشگاه باشد!!دقت کنید که نباید با افزایش شمار محصولاتریا، سرعت لود شدن صفحات فروشگاه شما  پایین بیاید. خدمات بهینه سازی فروشگاه آنلاین میموس در غیر اینصورت ضریب فرار فروشگاه شما افزایش خواهد داشت و همین ضریب فراربالا، رنک وب سایت شما را در موتور های جستجوگر و به خصوص گوگل کاهش خواهد داد.سعی کنید از آغاز یک هاست باکیفیت انتخاب کنید،چون وگرنه فروشگاه اینترنتی شما در اینده ضربه بزرگی  خواهد خورد


 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1983 شروع جدیدی برای کامپیوترهای قابل حمل بود. Gavilan محصولی بود با مشخصات کامل یک لپ تاپ. این محصول دارای 64 کیلو بایت حافظه RAM بود و می توانست تا 128 کیلو بایت ارتقا پیدا کند. از پردازنده 5 مگاهرتزی اینتل 8080 استفاده می کرد و از ماوس تاچ پد بهره می برد. این محصول 4 کیلو گرم وزن داشت و به درایو مخصوص برای فلاپی مجهز بود.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1984 شرکت اپل وارد میدان نبرد و رقابت شد. این شرکت با ارائه Apple II نشان داد حرفی برای گفتن دارد. Apple II دارای 128 کیلوبایت حافظه، یک فلاپی درایو 5.25 ، دو پورت سریال ، یک پورت ماوس ، یک کارت مودم، منبع تغذیه خارجی ، بود. وزن رایانه بدون در نظر گرفتن نمایشگر 5 کیلوگرم بود. در این رایانه، از نمایشگر 9 اینچ تک رنگ یا پانل اختیاری LCD استفاده می شد.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

در سال 1986 نیز IBM کامپیوتر شخصی چندکاربردی خود را به بازار فرستاد که برخلاف Apple IIc یک لپ تاپ واقعی بود. این لپ تاپ همچون لپ تاپ گاویلان از یک ریزپردازنده مدل 8088 استفاده می کرد اما دارای 256 کیلوبایت حافظه، یک درایو فلاپی 3/5 اینچی، نمایشگر ال سی دی، پورت های موازی و سری چاپگر و فضایی برای نصب مودم داخلی بود.کامپیوتر شخصی چندکاربردی IBM همراه با یک سری از نرم افزارهایی که ویژه آن طراحی شده بودند، نظیر ویرایشگر متن، تقویم، ماشین حساب و دفترچه تلفن عرضه می شد. وزنی حدود 5/4 کیلوگرم داشت و 3500 دلار فروخته می شد. موفقیت این دستگاه بی نظیر بود و طلیعه دار تجارتی نو در عرصه لپ تاپ ها شد به طوری که به دنبال آن شرکت های متعددی با پشتوانه های قوی علمی و مالی به این قافله پیوستند. از آن زمان تاکنون سازندگان بسیاری به این عرصه وارد شده و هر کدام در حد خود به بهبود لپ تاپ ها کمک کرده اند. لپ تاپ های امروزی پیچیده تر، سبک تر، شکیل تر و خلاصه به آنچه که «کای» در نظر داشت نزدیک ترند.

از سال 1986 به بعد شرکت های رقیب به صورت موازی و همزمان ساخت و طراحی لپ تاپ ها را جلو بردند. هر کدام با اضافه کردن ویژگی جدیدی سعی در پیروزی بر رقیب را داشتند. تا جایی که امروزه مفهوم لپ تاپ برای کاربران تغییر کرده است.

روشهای هوشمندانه ایی برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یا به عبارتی ترافیک وب سایت برای هر صاحب سایت و یا وبلاگ یک امر بسیار ضروری می باشد.بدون ترافیک وب سایت ما هیچ مشتری و خریداری نخواهیم داشت.متاسفانه ترافیک وب سایت فقط به سمت سایت ما هدایت نمی شود و باید برای داشتن آن به صورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم.

در این مطلب متدهایی ارائه شده است که همین حالا نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از آنها استفاده نمایید.

 

راه اندازی بازاریابی مقاله

راه اندازی بازاریابی مقاله یکی از راههای افزایش بازدید سایت است.نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند برای افزایش بازدید سایت شما شگفتی بیافریند! نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید،در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد.اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست،زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و خلاصه و مختصر دارند.مقالات خود را به برخی از دایرکتوری های مشهور مقاله مانند Ezine ارسال نمایید.


نوشتن گزارشات و بررسی های وب سایت

نوشتن گزارشات،بررسی وتجزیه و تحلیل بازدیدهای سایت،دید بهتری درمورد راههای افزایش بازدید سایت را به شما میدهد.بررسی و تجدید نظر در مورد وب سایت تان در Alexa و گرفتن ترافیک بیشتر و بهبود رتبه وب سایت در Alexa نیز امری ضروری می باشد. به Alexa بروید و ثبت نام نمایید و شروع به بررسی میزان ترافیک وب سایت خود نمایید.


کلمات کلیدی مرتبط

استفاده از کلمات کلیدی مناسب میتواند سبب افزایش بازدید سایت شود.ابزارهای پیشنهاد دهنده ی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات "مراقبت از حیوانات خانگی" را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

 

Yahoo Answers

به صورت منظم از Yahoo Answers بازدید نمایید و تا جایی که می توانید پاسخ های زیادی به آن ارسال نمایید. اما توجه داشته باشید که از سیاست ها و قوانین سایت پیروی کنید. البته نمی توانید سعی کنید که به طور مستقیم افراد را به صفحات خرید وب سایت تان هدایت نمایید و یا اقدام به ارسال پاسخ هایی با کیفیت پایین همراه با لینک وب سایت تان در Yahoo Answers نمایید.

 

وب سایت تعاملی

شما باید برای افزایش بازدید سایت تان با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی در تعامل باشد.اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود. کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و... در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه هزاران نفر به ترافیک وب سایت شما اضافه خواهد کرد.

 

کارت های ویزیت تجاری

برای خود کارت های ویزیت تجاری مناسب و موثری تهیه نمایید و هر جا که می روید به دست افراد برسانید. مطمئن شوید که این کارت ها منحصر به فرد و خاص هستند. در مرتبهء اول می توانید اقدام به ارائه تخفیف به افراد نمایید. یک پیام شخصی می توانید برای افراد بر روی آن بنویسید. می توانید اقدام به ارائه خدماتی به صورت رایگان نمایید. کارت ویزیت تجاری تان را به صورتی طراحی کنید که اطلاعاتی بیش از نام و آدرس در آن گنجانده شود.

 

Podcasting

پخش فایل های صوتی و تصویری که افراد می توانند توسط دستگاه های مختلفی آنها را ببینند و بشنوند.Podcast خود را به صورتی در وب سایت ایجاد نمایید که بسیار آموزنده و جالب باشد. در این فایل ها در مورد چگونگی کمک وب سایت تان به افراد صحبت کنید و اجازه دهید آنها بدانند که شما در وب سایت تان چه رقابت ها و چه فعالیت های تعاملی ارائه می نمایید.تمامی چیزی که برای ساخت Podcast نیاز دارید، کار با میکروفون و ویرایشگر صدا می باشد. هنگامی که Podcast خود را ایجاد کردید، آن را در تالار گفتگوی Podcast و یا دایرکتوری های آزاد مانند PodcastBlaster ارائه نمایید.

 

بیلبورد پورتابل

وسیله نقلیه تان را روشن کنید و تابلوی تبلیغاتی وب سایت تان را بر روی آن نصب کرده و به هر کجا که می خواهید بروید و حرکت کنید. می توانید از پوشش های vinyl مقرون به صرفه مانند پوشش های تبلیغاتی بر روی ماشین و یا علائم مغناطیسی مانند Esigns استفاده نمایید. یک روز سرگرم کننده با ماشین تان خواهید داشت؛ با تبلیغاتی که بر روی آن دارید می توانید ترافیک سایت قابل توجهی برای وب سایت تان به ارمغان بیاورید.

 

 

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

رسانه های اجتماعی

این روزها بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر برای افزایش بازدید سایت استفاده می شود.به فیس بوک، تویتر، LinkedIn و دیگر شبکه های اجتماعی بپیوندید.بازدید از پیغام های افراد در انجمن های گفتگو واقعاً تعامل ایجاد می نماید.به سولات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید.تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش بازدید سایت شما شگفتی می آفریند.

 

ارائه خدمات رایگان

یکی دیگر از راههای افزایش بازدید سایت ارائه خدمات رایگان است.اقدام به ارائه مطالب و اطلاعات و گزارشات مفید در وب سایت تان نمایید و یا می توانید کتاب های الکترونیک به صورت رایگان در سایت تان عرضه نمایید که این کار میتواند به افزایش بازدید سایت تان کمک کند.لینک وب سایت و دیگر اطلاعات تجاری خود را در این مطالب قرار دهید. اجازه دهید که افراد بدانند که می توانند از وب سایت شما چیزی دریافت نمایند.می توانید این فایل ها را در پایین امضای ایمیل خود بیافزایید و یا در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال نمایید. مطمئن باشید قبل از اینکه خودتان خبردار شوید، مطالب و گزارشات مفید شما می تواند در سراسر وب، روزانه ترافیک جدیدی برای سایت شما ایجاد نماید.

 

نقشه سایت

برای وب سایت خود نقشه سایت XML ایجاد نمایید و آن را در گوگل ثبت نمایید. نقشه سایت به موتورهای جستجو اجازه ء دسترسی بیشتری به صفحات وب سایت تان خواهد داد.در نتیجه در جستجوهای افراد، صفحات وب شما بسیار ساده تر پیدا خواهد شد.به راحتی می توانید با XML نقشه سایت تا 500 صفحه نیز ایجاد نمایید.گزینه های دیگری مانند Xsitemap نیز وجود دارد.برای پیدا کردن گزینه های جایگزین و انتخاب آنها می توانید به جستجو بپردازید.

 

راه های بسیار زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. برخی از آنها برای وب سایت شما مفید و برخی دیگر برای سایت شما کار نخواهد کرد.

از ایده های موجود در این مقاله استفاده کنید و به آن ایده های جدید بیافزایید و یا ترکیبی از آنها ممکن است برای شما بهتر باشد. ترافیک و افزایش بازدید وب سایت به راحتی ایجاد نمی شود و تنها با کار سخت و تلاش شما و استفاده از ایده های جدید ایجاد خواهد شد.همچنین با پیدا کردن این که کدامیک از روش ها بهتر برای وب سایت تان کار می کند،می تواند بر افزایش بازدید وب سایت شما موثر باشد.منبع:kaspid.com