قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

رباتی که خودرو را به پارکینگ می‌برد+تصاویر

این پارکینگ رباتیک چند قسمت مجزا دارد که بوسیله واحد پردازش مرکزی کنترل می‌شود. این سامانه می‌تواند خودروهای پارک شده در محل تعیین شده مخصوص را شناسایی، حمل و به پارکینگ منتقل کند.

 

فرایند انتقال خودرو از محل پیاده شدن راننده به محل پارک حداکثر 10 دقیقه طول می‌کشد.

مهمترین ویژگی این پارکینگ هوشمند، ظرفیت سه برابری در مقایسه با پارکینگ‌های طبقاتی معمولی است.

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

پارکینگ هوشمند 

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

سیستم پارک رباتیک در ساختمان‌های اداری بزرگ یا مراکز تجاری و هتلها این امکان را به رانندگان می‌دهد تا برای ز نیازی به ورود به پارکینگ نداشته باشند و فقط کافیست از خودروی خود در جایگاه مشخص تعیین شده پیاده شوند.

دیگر ویژگی‌ این سامانه تطبیق‌پذیری با محدودیت‌های ساختمان و استفاده از فضاهای غیرقابل استفاده به عنوان پارکینگ است.

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

پارکینگ طبقاتی , اختراعات جدید

 

منبع:isna.ir

یک پروژه نرم‌افزاری در ایالت آریزونا قصد دارد به مصرف‌کنندگان مکمل‌های ورزشی کمک کند تا مکمل مورد نیازشان را پیدا و خریداری کنند.

با اینکه نرم‌افزارهای بسیاری توانایی پیگیری مواد غذایی مصرفی شما را دارند، اما هیچکدام بازخورد غذایی ارائه نمی‌دهند، اما یک نرم‌افزار کاربردی قصد دارد به شما در شناسایی و خرید مکمل مناسب کمک شایانی کند. این فرآیند با استفاده و تحلیل داده‌های مچ‌بند ورزشی و ترازوی هوشمند انجام می‌شود.

 

گرچه شرکت Styr Labs مچ‌بندهای ورزشی و ترازوهای هوشمند خود را با قیمت مناسبی عرضه کرده است، اما ارزش خرید چندانی ندارند. جادوی واقعی این شرکت یک نرم‌افزاری کاربردی‌ است که سازگار با دستگاه‌های ورزشی شرکت های دیگر مانند Fitbit، Garmin و Polar است. این نرم‌افزار کاربردی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی.اُ.اس بصورت رایگان قابل دریافت است.

 

نرم‌افزار براساس اطلاعات جمع‌آوری شده از مچ‌بند ورزشی (یا ترازوی هوشمند) و پاسخ‌ها به پرسشنامه آن که مربوط به عادات غذایی روزانه است، مولتی‌ویتامین و ترکیبات پروتئینی متناسب با نیاز (که توسط شرکت Styr Labs تولید و عرضه می‌شوند) را پیشنهاد می‌دهد. ترکیب این مکمل‌ها می‌تواند بسته به نوع رژیم مانند رژیم غذایی بدون پروتئین گلوتن و یا گیاه‌خواری تنظیم شود.

 

یکی از کاربران در رابطه با این مچ‌بند اظهار کرد: نسخه مکملی من شامل 32 نوع ویتامین است که صرفا برای بدن من مناسب است. نرم‌افزار با ارائه جدول حقایق تغذیه‌ای، دلایل نیاز بدن به این ویتامین‌ها را شرح می‌دهد. برای نمونه چون من تمرینات استقامتی انجام می‌دهم نیاز به دریافت بیشتر ویتامین‌های C ، E و D دارم.

 

اما نکته عجیب اینجاست. هزینه تمام این مکمل‌ها برای مصرف یک ماه 68 دلار می شود، در صورتی که نیم‌کیلو از ترکیب پروتئین سفارشی‌ام 28 دلار قیمت‌گذاری شد. این پول برای ویتامین‌ها و پروتئین زیاد است.

 

سرجیو رادوسیک موسس شرکت Styr Labs درباره این قیمتگذاری گفت: این مکمل‌ها برای افراد پولدار طراحی شده‌اند که به‌ دنبال مصرف موادغذایی بدون دست‌کاری ژنتیکی، پروتئین کاملا طبیعی و ویتامین‌هایی بدون آلرژی و تولید خانگی هستند.

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

جدیدترین اختراعات جهان,مچ‌بند ورزشی

 

منبع:asriran.com


 

طراح خوش ذوق میکروفون های تماسی را در داخل راکت های بازی پینگ پونگ نصب کرده و با طراحی یک برنامه موبایلی کاری کرده تا از بلندگوهای متصل به راکت ها و متناسب با ریتم بازی افراد موسیقی پخش شود.

 

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی , تنظیم موسیقی

تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی

 

ایده تبدیل میز پینگ پونگ به بلندگوی پخش موسیقی از آن جهت اجرا شده تا بازیکنان بتوانند بازی خود را با ریتمی مناسب و بر مبنای سرعت مورد علاقه شان انجام دهند. همچنین از این طریق می توان با دقت بسیار بیشتری از سرعت اجرای بازی پینگ پنگ مطلع شد و این سرعت را بر حسب تمایل افراد به تدریج کم و زیاد کرد.

 

در صورتی که توپ به راکت ها برخورد نکرده و جریان بازی قطع شود، پخش موسیقی نیز متوقف می شود. میکروفون مذکور با دریافت اثر برخورد توپ آن را پردازش کرده و به امواج رادیویی یکپارچه مبدل می کند و سپس ریتم موسیقی بر همین اساس تنظیم می شود.  

 فروشگاه اینترنتی چیست؟10 / 10 از 1 کاربر

یک فروشگاه اینترنتی (بازار تجارت الکترونیک آنلاین) یک گونه سایت تجارت الکترونیک است که محصولات و خدمات آن بدست اشخاص ثالث متعدد ارائه می شود و داد و ستدها آنها توسط اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود. فروشگاه اینترنتی گونه اصلی و اولیه تجارت الکترونیکی چند کاناله است. و طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی این منظور است.


در فروشگاه اینترنتی، معاملات مصرف کننده بدست اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود و سپس بدست کمپانی های خرده فروشی و یا عمده فروشی ها ارسال و تکمیل می شود. خدمات سئو فروشگاهی میموس دیگر قابلیت های فروشگاه اینترنتی می تواند شامل قابلیت مزایده، کاتالوگ ها، تبلیغات نیازمندی، تبادل تجارت و همچنین قابلیت هایی مثل RFQ، RFI و یا RFP باشد.


به طور کلی، به علت اینکه فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از عرضه کنندگان گسترده ای تعبیه و جمع آوری می کند، برآیند اینکه دایره گزینش ها وسیع تر، دسترسی اغلب و بها ها نسبت به فروشگاه های اشکال فروشی آنلاین که فقط دارای یک عرضه کننده هستند رقابتی تر است.

برنامه موبایلی هم برای تنظیم موسیقی و بررسی و مشاهده دقیق سرعت بازی قابل استفاده است. مبدع خوش ذوق این ابزار یک امکان مشاهده ویدئویی ریتم بازی را هم فراهم کرده است. در این ویدئو صفحه نمایشگر به دو بخش تقسیم می شود و بعد از برخورد توپ با هر راکت تصویر آن همراه با صدایی خاص به لرزه درمی آید. پس از باخت هم راکت متعلق به فرد بازنده آه کشیده و اظهار ناراحتی می کند. همچنین موسیقی در حال پخش نیز بر مبنای علاقه کاربران قابل تغییر است


 

کمپانی Onenuts مینی پی سی جادویی به نام T1 عرضه کرده که در نوع خود جالب است.

شاهد یک مینی پی سی متفاوت هستیم که روی آن نمایشگر 8 اینچی لمسی قرارگرفته است و با داشتن باتری 4850 میلی‌آمپری تمام ویژگی یک تبلت را نیز داراست.

 

اما ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، داشتن پروژکتور بی‌سیم و باقدرت بالا و رزولوشن فول اچ‌دی است (با 300 Lumens) تصویر را تا 150 اینچ نشان می‌دهد و نیازهای یک کاربر بیزینس و در حال حرکت را پاسخ می‌دهد.

 

قلب این مینی پی سی ویندوز دَهی، مجهز به پردازنده‌ اتم مدل Z8300 در کنار 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی به همراه اتصالات وای فای، بلوتوث، اترنت، یو اس بی و اچ دی‌ام آی است.

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

مینی پی سی ویندوز, حافظه داخلی

 

منبع:khabaronline.ir

Wair نام شالی است که شما را از تنفس در هوای آلوده در امان نگه می دارد.

Wair از نوعی پارچه نخی و ابریشمی دوخته شده است که ضد آلودگی بوده و فیلتری بر روی آن نصب است که مانع تنفس هوای آلوده می شود.

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی این شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد.

 

نکته جالب در طراحی این شال وجود یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است که آلودگی هوا را هشدار می دهد.

اپلیکیشن طراحی شده برای این شال وضعیت هوا را سنجیده و در صورت آلودگی دارنده شال را متوجه می کند تا از شال استفاده کند.

 

فناوری و اختراعات جدید, هوای آلوده

در زمان آلودگی فیلتر نصب شده بر روی شال هوای تصفیه شده را در اختیار افراد می گذارد 

 

در بخشی از تبلیغ این شال چهار مرحله به کاربران نمایش داده شده است که شامل سوار شدن، آگاه شدن، حفاظت از خود و مجدد سوار شدن است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.