قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین عروس و طراحی آن

چه ماشین عروس اجاره کنید و چه ماشین خودتان را به ماشین عروس تبدیل کنید باید آن را تزیین کنید. نرخ تزیین ماشین شما بسته به اینکه بخواهید از گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید و یا اینکه در کدام منطقه از شهر بخواهید ماشین را تزیین کنید متفاوت خواهد بود. اگر فشار مالی اجازه هزینه کرد بالا را نمیدهد پیشنهاد میکنریم از گل های مصنوعی که برای تزیین به میزان زیاد در بازار پیدا میشوند استفاده کنید. همینطور برای کاهش هزینه ها میتوانید از طرح هایی استفاده کنید که گل های کمتری در آن به کار رفته است.


ماشین عروس را خودمان برانیم یا راننده؟

به میزان زیادی به میل شما و سبک ماشین عروس شما بستگی دارد! وجود راننده خصوصا اگر ماشین شما یک لیموزین باشد ضروری است. طبیعتا کسی خودش پشت یک لیموزین نمینشیند. اما اگر ماشین شما طبق پیشنهاد قبلی ما پیکان جوانان باشد باید خودتان پشت فرمان بنشینید. به هر حال در این زمینه تصمیم گیر شمایید. اما باید حتما به نوع خودرو دقت کنید.


نکات احتیاطی در خصوص ماشین عروس

مراسمی که بعد از پایان مجلس عروسی تحت عنوان عروس کشون باب شده ضمن اینکه مراسم جالبی است اما اگر جانب احتیاط در آن رعایت نشود میتواند خسارت آفرین باشد. تصادف با ماشین عروس یکی از فاجعه بار ترین پایان هایی است که میتواند برای یک عروسی پیش بیاید. خسارات مالی در شبی که باید از فردای آن قسط هایش را بپردازید قابل تحمل نیست. بنا بر این فراموش نکنید ماشین شما، خودروی فرمول یک نیست! بنا براین توصیه میکنیم با رعایت احتیاط و قانون، خودتان، میهمانان و مردم را به خطر نیندازید.

https://iranirent.ir/widding-car/

جعبه پلاستیکی ABS

اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) یک پلیمر گرانقیمت و آمورف مات است. "ترموپلاستی" (به عنوان مخالف "ترموستات") با ماده ای که به گرما پاسخ می دهد، مربوط است. ترموپلاستیکها در دمای خاص (221 درجه فارنهایت در مورد پلاستیک ABS) تبدیل به مایع می شوند (یعنی "انتقال شیشه ای"). آنها می توانند تا نقطه ذوب خود گرم شوند، خنک شوند، و دوباره دوباره گرم می شوند بدون تخریب قابل توجه. به جای سوزاندن، ترموپلاستیک مانند مایع ضد آفتاب که اجازه می دهد آنها به راحتی قالب تزریق و پس از آن بازیافت. در مقابل، پلاستیک گرماسخت تنها می تواند یک بار (به طور معمول در طول فرایند قالب گیری تزریقی) گرم شود. اولین گرمایش باعث ایجاد مواد ترموستات می شود (همانند یک اپوکسی دو طرفه)، در نتیجه تغییر شیمیایی ایجاد می شود که نمی تواند تغییر کند. اگر شما سعی کردید پودر ترموستات را به درجه حرارت بالا بسوزانید، آن را به سادگی می سوزانید. این ویژگی باعث می شود مواد ترموستات نامناسب برای بازیافت استفاده شوند. ABS همچنین یک ماده غلیظ است به این معنی که آن ویژگی های دستورالعمل جامدات بلوری را نشان نمی دهد.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/abs-box/

ست گیمینگ ایپیک گیر مدل DeFiant 50 CAL EGKFK1-GLCPA

کیف 50Cal پلاستیکی با کیفیت بالا، تمام سخت افزار را می توان به درستی و با خیال راحت ذخیره کردو به شما اجازه می دهد تا به راحتی به مقصد خود منتقل و حمل کنید! پکیج کامل Epicgear DeFiant 50 CAL gaming case برای ارائه حداکثر تحرک تجهیزات بازی طراحی شده است. به ویژه برای DEFIANT MMS Mechanical Gaming Keyboard و پسوند آن طراحی شده است و دارای بخش های اضافی برای کل مجموعه لوازم جانبی بازی است. 50CAL ساخته شده از پلی کربنات مخصوص طراحی شده، حفاظت عالی از محتویات آن را فراهم می کند. محفظه های مدولار EVA مقاومت بیشتری در برابر ضربه ایجاد می کنند. مجموعه بازی 50Cal همراه با طیف گسترده ای از محصولات EpicGear در یک جعبه محافظ سخت پوشیده شده است. این شامل یک صفحه کلید مکانیکی DeFiant، ماوس بازی، هدست، استراحت دست نخورده، پایه های جانبی، سپر عقب، پد موس، موشک Bungee موس، نوارهای نور MMS و بسته سوئیچ MMS است.

منبع:

فلش مموری دکتر مموری مدل DR6053 ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری او تی جی دکتر مموری قابلیت اتصال به لب تاپ و کامپیوتر و موبایل را دارا میباشد . برای انتقال اطلاعات از موبایل دیگر نیاز به استفاده از کابل نمیباشد و او تی ی جی ها کار را بسیار راحت نموده است . این مدل در ظاهری بسیار زیبا و کم حجم به صورت مینی عرضه شده است . این فلشها ساخت شرکت دکتر مموری بوده و لوگوی دکتر مموری روی وکیوم فلش میباشد و شرکت تعهد بر اینکه لوگوی برند روی خود فلش باشد ندارد . بنا به درخواست همکاران تبلیغاتی روی قسمت بدنده بعضا دو طرف یا یک طرف لوگو چاپ نگردیده است . فلش مموری دکتر مموری یکی از معروفترین و پرفروشترین برندهای ساخت کشور چین میباشد که برای ساخت این فلش از چیپ اصلی (محل ذخیر هسازی اصلی فلش ) گرید A استفاده میشود با نرم افزار مخصوص تست چیپ فلش (ChipGenius 4.18.0203 ) قابل استخراج میباشد که تمامی چیپهای محصولات دکتر مموری سرعت بالا (High Speed ) بوده و این شرکت معتبر برای ساخت محصولات خود از چیپهای شرکتهای معتبر از جمله توشیبا و سیلیکون پاور و میکرون و ... استفاده مینماید که همه سرعت بالا و با کیفیت درجه A میباشند در ضمن تمامی محصولات شرکت دکتر مموری H2 Test میباشند یعنی ظرفیت واقعی و کیفیت تمامی فلش ها و مموریها قبل از فروش توسط شرکت عرضه کننده با نرم افزار h2 تست شده اند .

منبع:

ساعت تبلیغاتی ، هدیه ای که زیاد به چشم مشتریان شما خواهد آمد!

ساعت تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با کاربرد فراوان و استفاده وسیع قلمداد می شود. شاید به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی می باشد. اگر کمی به دور و بر خودمان نگاه کنیم متوجه کاربرد گسترده آن در هر مجموعه ای خواهیم شد.


اگر دنبال دیده شدن در هر مکان و زمان هستید و نیز نمی خواهید خیلی زیاد بابت این موضوع هزینه کنید حتما ساعت تبلیغاتی بهترین گزینه شما خواهد بود.


انواع جنس بدنه شامل: پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از هر سه می باشد.


همچنین این محصول عموما در دو نوع ساعت عقربه ای و ساعت دیجیتال تولید می گردد و به دو صورت تولید داخل و وارداتی در بازار ایران وجود دارد.


در ادامه توجه شما را به مجموعه ای از بهترین و جدیدترین مدل های ساعت تبلیغاتی که توسط هدایای تبلیغاتی صدرا ارائه می گردد، جلب می نماییم.

منبع:

https://www.echantillon.ir