قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آنالیز سایت چیست | معرفی ابزارهای آنالیز سایت

چه زمانی آنالیز سایت را اتمام دهیم؟ 

پیش از بهینه‌سازی سایت، می‌بایست به سراغ موشکافی سایت بروید. با آنالیز سایت می‌توانید نقاط قوت و ضعف همه صفحات سایت را دریابید. بدون تحلیل کامل سایت، کار کردن بر روی سئو فایده‌ای نخواهد داشت، چون شما باید بتوانید معیاری برای محاسبه ترقی سایت خویش داشته باشید. معمولا مدیران سایت‌های پرمخاطب روزانه بخشی از فعالیت‌های خود را به موشکافی آمارهای سایت خود اختصاص می‌دهند. بهتر است تحلیل سایت را روزانه سپریدن دهید و در پیش درآمد هر هفته گزارشی از آمارهای سایت را به همکاران خویش ارائه دهید، این‌گونه هم میزان پیشرفت خویش را راحت‌تر می‌سنجید، هم در صورت بروز خطا یا ریزش مخاطبان، می توانید زود دست به پیشه شوید و اقدامات لازم را سپریدن دهید. 

اگر پیش از پیشه کردن بر روی سئو سایت، آنالیز چیره دست سایت را انجام ندهید، ممکن است متوجه علل فرار مخاطبان نشوید و تنها شدامد سایت شما بالا برود و مخاطبان به مشتری تبدیل نشوند. در ضمن این نقایص موجب می‌شود عواملی که مایه بهبود رتبه سایت و جذب کاربر به سایت شده‌اند، از بین بروند. فلذا بی گدار به آب نزنید و با برنامه‌ریزی این پیشه را اتمام دهید. در کنار آنالیز سایت خود، باید به سراغ تحلیل سایت رقبا نیز بروید. کوشش کنید متوجه شوید درچه زمینه‌هایی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند. در نظر داشته باشید که احتمالاً مخاطبان شما با مخاطبان آن‌ها تفاوت داشته باشد. فلذا شناسایی مخاطبان، دسته مهمی از فرایند تحلیل سایت رقبای شماست.


 


آنالیز سایت چیست؟ 


 


آنالیز حرفه‌ای سایت چیست؟

به شایستن زیاد با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید ابزارهای آنالیز سایت را به راحتی پیدا کرده و با ثبت‌نام راه‌اندازی کنید؛ ولی آنالیز چیره دست سایت تنها پیشه کردن با این ابزارها نیست. کلید کامیابی و کارآمد بودن سئو سایت، تجربه است. جزئیات زیادی است که ابزارهای تحلیل‌گر نمی‌توانند به شما تذکر کنند، مثل اهمیت لندینگ پیج (صفحه فرود) سایت و نقش آن در جلب مشتری. کارآزمودگان آنالیز حرفه ای سایت می‌توانند با رویت گزارش شمار بازدیدکنندگان و میزان کلیک بر روی آگهی‌ها، رفتار مخاطبان سایت شما را پیش‌بینی کنند و بر بنیاد تجربیات خود، پیشنهادهایی برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان به شما ارائه دهند. آنالیز سایت به شما نشان خواهد داد که واژه ها کلیدی در رتبه سئو سایت شما تا چه میزان کارایی دارد، تلقی بازدیدکنندگان از صفحات سایت شما چگونه است و چگونه می‌توانید تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید. در هر مرحله، شما دربایستن دارید بدانید چه کارهایی بر روی سایت چهره گرفته و چه نتایجی در برداشته است.

آنالیز سایت به شما اطلاعات احسان می‌دهد، مانند:


تعداد بازدیدکنندگان سایت؛

میزان نمایش و کلیک‪‎ها‪‎‎ی اعلان آن‌ها‪‎ ؛

محبوب‌ترین صفحات سایت؛

نرخ جستجوی واژه ها کلیدی؛

موارد محبوب کاربران و بازدیدکنندگان سایت؛

مدت موعد تماشا سایت توسط کاربران و... .

علاوه‌ بر این، شما برای آنالیز چیره دست سایت رقبا، بیچارگی دارید که از کارآزمودگان کمک بگیرید لغایت به شما بگویند آمارهای حقیقی رقبایتان چقدر از آمارهای شما بهتر است و در چه زمینه‌هایی بهتر است از آن‌ها الگو بگیرید. وانگهی متخصصان به شما کمک خواهند کرد تا تحلیل صحیحی از بازار و نحوه عملکرد رقبای خویش داشته باشید.


چرا آنالیز حرفه ای سایت اهمیت دارد؟

استفاده از ابزارهای آزمایش سرعت سایت: رسیدگی سرعت سایت عامل مهمی در جذب کردن کاربران است. سایت هایی که دیر لود می‌شوند کاربران خویش را از دست دیتا و رتبه پایینی دارند. تحقیقات پرتو داده است که کاربران بیش از ۵ ثانیه برای لود شدن صفحات منتظر نمی‌مانند. فلذا اگر سایت شما از عقیده سرعت لود شدن ضعیف است، سعی کنید این کاستی را برطرف کنید.

تحلیل کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای آنالیز ۲۴ ساعته: پژوهش واژه ها کلیدی را به طور مرتب انجام دهید و دنبال واژه ها کلیدی جدا از رقبا باشید. کوشش کنید واژه ها کلیدی را به صفحات داخلی لینک کنید. با این حال باید پیوستگی مراقب الگوریتم‌های گوگل باشید و در جریان جدیدترین روش‌های ایندکس کردن مطالب توسط گوگل باشید. اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده نکرده اید، بازنویسی مطالب و فرآوری محتوای مبتنی بر سئو و واژه ها کلیدی را از سر بگیرید.

استفاده از ابزارهای آنالیز کیفیت لینک‌های داخلی: لینک های داخلی را بررسی کنید و مراقب لینک‌های شکسته باشید. لینک‌های شکسته مایه افت رتبه سئو سایت شما می‌شوند.

آنالیز لینک های خارجی: رتبه سایتی را که به آن لینک داده اید، رسیدگی کنید. اگر رتبه سایت کاهش یافته بود، آن را حذف کنید و به سایت‌های معتبرتر لینک دهید. لینک های خارجی در رتبه سئو شما کارایی زیادی دارند. پروژه تجزیه و تحلیل سایت همچنین سایت‌های غیرمعتبری که به شما لینک دیتا اند، برای شما مضر هستند. به این سایت‌ها ایمیل بزنید و از آن‌ها بخواهید لینک شما را از سایت خود بردارید.

سعی کنید رقبای خود و نقاط مثبت سوداگری آنها را بررسی کرده و در بهینه سازی سایت خود لحاظ کنید.

بررسی دشواری ها ساختاری سایت: نقشه سایت جستار بسیار مهمی است که هم در شفا تجربه کاربران تاثیر دارد و هم در رتبه سئو سایت شما. اگر نقشه سایت شما درست تهیه نشده باشد و صفحات به صورت درست به همدیگر لینک نشده باشند، بات‌های جستجوگر گوگل نمی‌توانند به راحتی بین صفحات جنبش کنند و مطالب سایت شما را نمایه کنند.


تاثیر تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقدامات در سئو سایت و بهینه‌سازی محتوای آن، پژوهش واژه ها کلیدی است. به راستی واژه ها کلیدی أساس اقدامات غیر فنی سئو سایت را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر، یکتا از مهم‌ترین تقسیم های آنالیز چیره دست سایت، تحقیق واژه ها کلیدی است. واژه ها کلیدی واژه هایی هستند که شما را به کاربران و مشتریان خفته شما می‌رساند، فلذا واژه ها کلیدی به شما کمک می‌کنند متوجه شوید خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، با واژه ها واقعیت ثبت شده‌اند و آیا قابل بازیابی هستند؟ آیا مخاطبان زیادی دارد؟ ارزش دارد که برای این کلمات کلیدی خرج و سررسید صرف کنید؟

علاوه بر این، واژه ها کلیدی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث برتری رقبایتان نسبت به شما بشود. استفاده از سرویس‌های پرداخت هزینه مشابه گوگل ادوردز از طریق هایی است که به شما کمک می‌کند میزان کامیابی واژه ها کلیدی خود را با اجرای کمپین، بسنجید. برای تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت احتیاج است که از ابزارهای حرفه‌ای ویژه بهره‌گیری کنید الی گزارش‌های جامع و کاملی گرفتن کنید؛ ولی فراموش نکنید که در این کار، تجربه حرف نخست را می‌زند و قطعا به کارآزمودگان برای تحلیل صحیح گزارش‌ واژه ها کلیدی نیاز دارید.


۱۵ مزیت آنالیز سایت بر این پایه اند :

در کنار مواردی که بالاتر روشنگری داده شد، مزایای آنالیز چیره دست سایت را می‌توان در نمونه‌های زیر خلاصه کرد:


کسب موفقیت در میان رقبا : آنالیز سایت مایه می شود رقبای خویش را آنالیز کرده و میزان کامیابی و عوامل موفقیت آن‌ها را دریابید و رفتار آینده آنها را قبل بینی کنید.       

جذب مشتریان اغلب و خوشنود نگه داشتن مشتریان فعلی :‌ آنالیز سایت به شما کمک می‌کند مشتریان و نیازهای آن‌ها را رسیدگی کنید.

برقراری پیوستگی بهینه با مشتریان :‌ آنالیز چیره دست سایت به شما کمک می‌کند کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان را بهینه کنید.

اصلاح نقاط ناتوانی سایت : با آنالیز حرفه‌ای سایت می‌توانید آمارهای بازدید خویش را بهبود پوزش می‌خواهم و سایتی بدون نقص را پشتیبانی کنید.

جلوگیری از تهدیدات رقبا : زمانی که رقبای خویش را بشناسید و چگونگی موجود ان‌ها را رسیدگی کنید، می‌توانید قدم‌های بعدی آن‌ها را نیز پیش‌بینی کنید و همش از رقبای خود جلوتر باشید.

ارتقای کیفیت سایت : زمانی که آنالیز سایت آنالیز را ابتدا می‌کنید، موارد جزئی مهمی به چشم شما می‌آید، مثل سرنوشت وابستگی با مشتری یا اصلاح صفحه فرود. بدین ترتیب روی کیفیت سایت خود حساس می‌شوید و سایتی باکیفیت را ارائه می‌کنید.

بهبود امنیت سایت و حفظ حریم شخصی کاربران از طریق آنالیز حرفه ای سایت.

آگاهی از محبوب‌ترین صفحات سایت

شناختن مخاطبان هدف

تولید محتوای بهینه

انتخاب راهبرد مناسب لینک بیلدینگ و حذف لینک های شکسته با استفاده از آنالیز حرفه ای سایت

بهینه‌سازی سرعت سایت

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری بهینه از آن‌ها

بهبود تجربه کاربری

زیبا کردن نما سایت از لحاظ گرافیکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.