قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو کلاه سفید

اعداد در عنوان سئو بی اندازه هستند.
عنوان سایت با عدد
عنوان سایت با عدد

این باره را احتمالا قبلا هم میدانستید یا به چشمتان خورده بود ر=یا در باره آن خوانده بودید که اعداد میتوانند در عنوان سئو شما معجزه کنند.

یکبار عبارت seo را در گوگل جستجو کنید؛ خواهید که بالای 50 درصد از نتایج صفحه نخست گوگل را عناوین عدد دار تشکیل میدهند و این نشان میدهد نا خودآگاه انسان نمی تواند با این عدد مقابله کند و با وجود اینکه می داند جستار چیست ولی مفتوح هم کلیک می کند.

این باره میتواند برگزیدن شما برای 50 درصد عنوان سئو های سایتتان باشد که از عدد استفاده کنید لغایت از عقیده روانشناسی اغلب کلیک شوید.

به همین سادگی!

4- به کارگیری تاریخ و سال در عنوان سئو
اینکه من بگویم content lenght 2019 یعنی بروز ترین و جدید ترین اطلاعات درباره اندازه عنوان را برای شما آورده ام که دقیقا بیچارگی شماست.

شاید این مقدار در سال 2018 و 2017 هم همین شماره بوده اما کابر و البته خود من ترجیح میدهم بر روی 2019 آن کلیک کنم تا با خیال آسان جدید ترین اطلاعات را توسط آورم.

این باره تکنیکی است که بهترین سایت های خارجی هم متعلق به سهم میگیرند تا کاربران را جذب خود کنند.

همانطور که در قسمت درازا عنوان سئو به آن اشاره کردم که سایت moz با همین عنوان مطلب خویش را منتشر کرده بود. کلاس آموزش سئو علاوه بر این موضوع بسیاری از کاربران هستند که خودشان حتما 2019 را در انتهای سرچ خویش می گذارند و آن که دیگر کم و بیش ترین کسان برای ججذب بازدید کننده به سایتتان خواهند بود؛ اگر عنوان را به این شکل بنویسید.

5- یکتا جذاب ترین عنوان ها هم آنهایی هستند که ترین دارند!
طبق تجربه لفظ ترین هم میتواند بسیاری از افراد را به خویش جذب کند و انتخاب نکویی برای بکار اخذ در عنوان سئو است.

مهم ترین
جدید ترین
حرفه ای ترین
کاربردی ترین
سریع ترین
ارزان ترین
بهترین
و ….
این موارد میتوانند ابزار های شما برای پیشه قراردادن یا در تقدیر عنوان سئو باشند که بیشتر به چشم نظاره گر عنوان بیایید و نرخ کلیک بر روی شما اغلب شود.

جالب است این موارد هم گاها توسط کاربران سرچ می شود و می تواند علاوه بر کارایی گذاری در افرادی که ساده جستجو می کنند، بازدید کننده های خودش را هم بدست آورد:

بهترین تالار عروسی در تهران
بهترین دکتر زیبایی
ارزان ترین کمپانی طراحی سایت
و …
5 نکته زیاد مهم در انتخاب عنوان سئو را یاد گرفتیم و حال که قصد داریم به این سوژه بپردازیم که عنوان نویسی به این شکل از چه جهت برای ما مفید خواهد بود و چرا انقدر برای نگارش یک عنوان سئو ایده آل، رازها می کنیم!؟

تاثیر عنوان سئو در ctr
چیست؟ CTR
چیست؟ CTR

یکی از انگیزه ها اصلی انتخاب عنوان سئو ایده آل، افزایش نرخ ctr است crt مخفف عبارت click through rate است.

این مقدار که بصورت یک درصد در کنسول وبمستر گوگل برای صفحات گوناگون شما اعلام می شود، بیانگر نسبت شمار کلیک بر روی عنوان شما، به میزان دیده شدن عنوان شما در گوگل است.

یعنی چند درصد کاربرانی که شما را میبینند، ترقیب می شوند که بر روی شما کلیک کنند.

از آن جایی که کلیک کردن در الگوریتم های جدید گوگل یکتا از مهم ترین سنجه های رتبه بندی و از پرامتر های رنک برین است، برای ما بسیار اهمیت دارد که لغایت جایی که ممکن است این درصد را افزایش دهیم.

رنک برین الگوریتمی است که با استفاده از هوش مصنوعی به رفتار کاربران با نتایج گوگل نگاه می کند و کلیک کردن هم احد از رفتار های اصلی کاربران است که بطور جدی بدست این الگوریتم رسیدگی می شود.

گاها این رویداد برای شما می افتد که مثلا یک مطلب شما میزان impression بسیار زیادی را دارد یعنی بدست کاربران زیادی دیده می شود ولی میبینید که میزان بازدید گرفتن شده متعلق به خیلی ایده آل نیست!

اینجا شما با به کارگیری یک عنوان نویسی چیره دست میتوانید چند درصد میزان کلیک را افزایش دهید و این مایه خواهد شد که رتبه شما بالا تر رفته و اگر در چندین صفحه این رویداد را رقم بزنید، شرایط ترافیک سایتتان دگرگون خواهد شد.

روش های کهنه عنوان نویسی
روش هایی قدیمی هم برای عنوان نویسی وجود دارد که امروز سایر هیچ جایگاهی در سایت موفق دنیا ندارند ولی گاها بعضی آن را بسیار جدی می گیرند و البته که افزونه سئو وردپرس هم در تقسیم عنوان سئو هنوز آن را ایراد می گیرد:

کلمه کلیدی در ابتدای عنوان باشد
حتما با این خطا در عنوان سئو وردپرس روبرو شده اید که با انتقال واژه کلیدی صفحه به ابتدای عنوان، آن را رفع می کند.

پیش تر اعتقاد بر این بود که برای سئو شدن بهتر صفحه بر روی یک کلمه کلید، حتما باید آن را در ابتدای عنوان قرار دهیم الی نتیجه آن بهتر باشد.

اما امروز واکشی درونمایه توسط گوگل بشکل معنایی و مفهومی سپریدن می شود که اگر کلمه کلیدی را در هر کجای عنوان قرار دهید، و صفحه بطور کلی خوب بر روی کلمه کلیدی سئو شده باشد، با آن کلمه به جایگاه دلخواه خواهد رسید.

بطور کلی موضوعی که در تولید محتوای امروز مهم است، مفهوم محتوا های شماست که راجب چه موضوعی صحبت می کنید و حتی اگر از افزونه سئو هم کاربرد نکنید، میتوانید جایگاه های خوب را توسط آورید.

طول عنوان باید سبز باشد
یکی دیگر از موضوعاتی که امروز اصلا مطرح نیست، سبز بودن یا اندازه ریزبین طول عنوان سئو است که برخی به شدن بر روی آن دلنازک هستند که حتما آن را سبز کنند!

این هم از رویکرد های قدیمی است که البته از دیر باز هم خیلی جایگاه خاصی نداشت و نیار فقدان حتما تعدا کاراکتر شما مثلا به 50 برسد.

سعی کنید عنوان جذابی بنویسید و از کلمه کلیدی هم در آن کاربرد کنید. 

این کل سوژه است و خیالتان را از بابت افزونه سئو راحت کنم که حساسیت به خرج دادن بر روی آن تنها زمان و انرژی شما را می گیرد و بهتر است به جای آن تمرکز خود را بر روی 5 نکته بالا پیمان دهید الی آرمانی  ترین عنوان سئو را برای مطالب خود بنویسید.

یوتیوب ویدیوی تبلیغاتی گوگل را حذف کرد

یوتیوب، سرویس اشتراک ویدیو متعلق به شرکت گوگل، به دلیل استفاده از الگوریتم‌های جدید و نه‌چندان دقیق خود به مشکل برخورده است. این الگوریتم‌ها معمولا بدون هیچ توضیحی ویدیوها را به‌صورت خودکار اسپم تشخیص می‌دهند. این بار یوتیوب تبلیغ رسمی گوگل برای کروم‌بوک را اسپم تشخیص داد تا صاحب این سرویس نیز بی‌نصیب نماند و مزه‌ی اسپم قلمداد شدن را بچشد.

ویدیوی تبلیغاتی گوگل با این پیغام مواجه شد: «این ویدیو به دلیل نقض قوانین و سیاست‌های یوتیوب در برابر اسپم، فعالیت‌های فریبنده و اسکم حذف شده است.»

البته گوگل به‌سرعت مشکل را برطرف کرد؛ اما قبل از آن، کاربران این حرکت را دست‌مایه‌ی طنز قرار دادند.

یوتیوب برای ارتقاء تجربه‌ی کاربری، تلاش می‌کند اسپم‌ها و ویدیوهای مزاحم را کاهش دهد؛ اما بیش از اینکه موفقیتی کسب کند، مورد انتقاد قرار گرفته است. چند روز پیش کاربران از حذف بی‌دلیل ویدیوهایشان شکایت داشتند و قبل از آن, یوتیوب حتی ویدیوهای آیفون 10 را هم حذف کرده بود.

یوتیوب ادعا می‌کند که در تلاش برای رفع این مشکلات است؛ اما ظاهرا پیشرفتی در کار نیست. کاربران می‌توانند امیدوار باشند حالا که مشکلات دامن خود گوگل را گرفته است، اقدامی اساسی در این خصوص شکل بگبرید و مسئله مرتفع شود.

مدیریت ایمیل ها در دسکتاپ با جیمیل

جیمیل (Gmail) را می‌توان بهترین گزینه یا محبوب‌ترین ابزار مدیریت ایمیل به صورت آنلاین دانست؛ اما برخی قابلیت‌های نسخه‌‌های حرفه‌ای مدیریت ایمیل دسکتاپ را ندارد. جالب است بدانید که شما می‌توانید با این ۷ راه ساده از جمیل به عنوان کلاینت حرفه‌ای مدیریت ایمیل در دسکتاپ استفاده کنید.

۱- ساخت میانبر جمیل روی دسکتاپ

برای این منظور با استفاده از مرورگر کروم وارد حساب جمیل خود شوید و منوی کروم (سه نقطه عمودی) را باز کنید سپس گزینه More tools و بعد Add to desktop… را انتخاب کنید و دکمه add را بزنید تا میان‌بر روی دسکتاپ ایجاد شود،

آموزش جیمیل/gmail

بیاد داشته باشید تیک Open as window خورده باشد، با این کار وقتی آن را باز می‌کنید منوی مرورگر نمایش داده نمی‌شود و بیشتر شبیه به یک Email Client بنظر می‌رسد. همچنین با راست کلیک روی میانبر می‌توانید آن را به Start Menu یا Taskbar اضافه کنید.

2- دسترسی Gmail به لینک‌‌های Mailto

وقتی روی لینک ایمیلی کلیک می‌کنید به صورت پیش‌فرض نم افزار مدیریت ایمیل (Email Client) اجرا می‌شود، این نوع لینک‌ها به جای //:http با :mailto آغاز می‌شوند، که به کامپیوتر می‌گوید به جای مرورگ، نرم‌افزار مدیریت ایمیل را اجرا کند.

دوباره از طریق Chrome وارد Gmail شده و روی آیکون Protocol Handler کلیک کنید سپس گزینه Allow را انتخاب کنید و دکمه Done را بزنید.

آموزش جیمیل/gmail

اگر آیکون Protocol Handler در نوار آدرس مرورگر مشاهده نمی‌کنید وارد منوی کروم شوید و به این آدرس بروید Settings > Advanced > Content Settings>Handlers و (Allow sites to ask to become default handlers for protocols (recommended را فعال کنید.

آموزش جیمیل/gmail

اگر «mail.google.com» در کادر mailto نبود، شما می‌توانید آیکون مورد نظر را در نوار آدرس مشاهده کنید و موارد دیگر غیر از «mail.google.com» را Remove کنید، حالا Gmail به لینک‌های Mailto دسترسی دارد.

3- قابلیت Offline

جیمیل با استفاده از Chrome Apps می‌تواند از قابلیت آفلاین برخوردار باشد. در نسخه تحت وب جیمیل در مسیر Gmail Settings > Offline روی لینک Install Gmail Offline کلیک کنید و آن را نصب کنید، که اپ نصب شده در قسمت Chrome Apps قابل مشاهده است. Gmail Offline را اجرا و گزینه Allow offline mail را انتخاب کنید و دکمه Continue را بزنید.

آموزش جیمیل/gmail

با این روش Gmail پیام‌های شما را دانلود می‌کند و شما قادر خواهید بود ایمیل‌ها را به صورت آفلاین ببینید، همچنین می‌توانید پیام‌های جدید ایجاد کنید تا وقتی به اینترنت متصل شدید ایمیل فرستاده شود.

4- پشتیبانی از چند حساب ایمیل

اگر دلیل شما برای استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل، پشتیبانی از چند حساب کاربری است پس خیلی خوش‌شانس هستید، چون Gmail می‌تواند به حساب‌های دیگر دسترسی داشته باشد. برای تعریف حساب‌های دیگر به Gmail Settings > Accounts and Import بروید و در قسمت‌های Send mail as و Check mail from other accounts ایمیل‌های جدید را وارد کنید.

آموزش جیمیل/gmail

انجام موارد فوق در واقع مشابه سایر نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل است که شما را قادر می‌سازد دیگر حساب‌های خود را به راحتی بررسی کنید.

5- استفاده از Filter و Label

استفاده از Folder برای دسته‌بندی و دسترسی آسان به ایمیل‌ها از ویژگی‌های مشترک نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل است در حالی که جیمیل، از خصوصیتی بهتر برخوردار است و آن هم بکارگیری برچسب‌ها است. برای مدیریت برچسب‌ها در صفحه تنظیمات Gmail روی گزینه Lables کلیک کنید یا وقتی که درحال مشاهده یک پیام هستید روی آیکون برچسب کلیک کنید، در اینجا می‌توانید برچسب‌های موجود را انتخاب و برچسب‌های جدیدی ایجاد کنید و حتی آن‌ها را مدیریت کنید.

آموزش جیمیل/gmail

برچسب‌ها مانند فولدرها عمل می‌کنند، حتی بهتر، چون یک پیام می‌تواند برچسب‌های مختلفی داشته باشد و با فیلتر کردن آنها می‌توان به صورت دسته‌جعی کارهای خاصی مثل چینش یا حذف و ... انجام داد.

درحقیقت ترکیب برچسب زدن و فیلتر کردن باعث می‌شود بتوانید زمان خود را مدیریت کنید.

6- میانبرهای صفحه کلید

اگر شما هم راحتی و سرعت استفاده از میانبرهای کیبورد را دوست دارید پس جیمیل گزینه‌ی مناسبی است.

از این طریق می‌توان آن را روشن یا خاموش کرد Gmail Settings > General > Keyboard shortcuts، برای دیدن لیست کامل میانبرها و کلیدهای ترکیبی، ؟ را تایپ کنید (Shift+?).

آموزش جیمیل/gmail

7- دریافت اعلان‌ها

تقریبا تمامی اپ‌های مدیریت ایمیل، اعلان‌ها را نمایش می‌دهند، درست مثل جیمیل.

این گزینه به صورت پیش‌فرض در Gmail غیرفعال است ولی می‌توانید برای دریافت اعلان پیام‌های جدید یا پیام‌های مهم آن را از این مسیر فعال کنید Gmail Settings > General > Desktop Notifications.


بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود

بازدید از سایت‌های اینترنتی یا به اصطلاح وب‌گردی به امری متداول و روزمره تبدیل شده‌ است. دانلود انواع فایل‌ها نیز از جمله کارهایی است که قطعا در هنگام وب‌گردی با آن مواجه خواهید شد. دانلود فایل با مرورگر اینترنت، شما را با مشکلات و محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌کند؛ چون مرورگرها قادر به افزایش سرعت دانلود، تقسیم کردن فایل‌های پرحجم به قسمت‌های کوچک‌تر، زمان‌بندی و حتی توقف و ادامه دانلود نیستند. همچنین وقتی مجبورید در ساعات خاصی از شبانه‌روز دانلود کنید، قطعا به یک نرم‌افزار مدیریت دانلود نیاز خواهید‌ داشت. پس اگر از جمله افرادی هستید که موزیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های خود را از اینترنت دانلود می‌کنید، با مطالعه این مقاله از زومیتمی‌توانید با بهترین ابزارهای مدیریت دانلود آشنا شوید.

 

مدیریت دانلود  download manager

۱- Free Download Manager

Free Download Manager شما را قادر می‌سازد یک فایل را از چند منبع مختلف دریافت کنید؛ یعنی وقتی یکی از سرورهایی که فایل در آن قرار دارد سرعت بالایی ندارد، این نرم‌افزار می‌تواند فایل مورد نظر را از سرور دیگری دانلود کند. همان‌طور که از نام این برنامه پیدا است، کاملا رایگان است و هیچ‌گونه تبلیغات آزاردهنده‌ای در محیط برنامه مشاهده نمی‌کنید. FDM دارای ۲ نسخه است؛ نسخه ۳.۹ برای سیستم‌های قدیمی با سخت‌افزار ضعیف و نسخه ۵.۱ با استفاده از رم بیشتر و گرافیک بهتر. در حالت کلی از ویژگی‌های Free Download Manager می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابزار شتاب‌دهنده دانلود
  • پشتیبانی از فایل‌های بیت‌تورنت با استفاده از پروتکل BitTorrent
  • پیش‌نمایش فایل‌های صوتی و تصویری در زمان دانلود و قبل از کامل شدن
  • دانلود ویدیوها از Youtube و سایت‌های مشابه
  • توقف و ادامه دانلود در صورت بروز مشکل و قطعی اینترنت
  • امکان ایجاد محدودیت در پهنای باند مصرفی برنامه
  • مدیریت و سازماندهی فایل‌های دانلود‌شده در فولدرهای خاص
  • برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دانلودها
  • سازگاری با مرورگرهای متداول
  • کاملا رایگان

ویژگی‌های مخصوص نسخه ۵.۱:

  • رابط کاربری بسیار جذاب
  • قابل نصب روی Windows و Mac OS X

مدیریت دانلود  download manager

ویژگی‌های مخصوص نسخه ۳.۹:

  • نرم‌افزاری متن‌ باز (open source)
  • کنترل از راه‌ دور از طریق اینترنت
  • جستجوگر سایت و امکان مشاهده درختی سایت‌ها (نقشه سایت)
  • ابزار HTML Spider برای دانلود کامل یک سایت
  • قابلیت دانلود از سرورهای کمکی
  • امکان دانلود بخشی از یک فایل زیپ
  • پشتیبانی و سازگاری با آنتی‌ویروس‌های مختلف
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابل نصب روی Windows

 

مدیریت دانلود  download manager

۲- Internet Download Manager

Internet Download Manager یک نرم‌افزار بسیار معروف و محبوب در زمینه مدیریت دانلود است. سرعت بالا در دانلود فایل‌ها و سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت از مشخصات بارز این نرم‌افزار است. IDM رایگان نیست و ۲۹.۹۵ دلار قیمت دارد؛ اما می‌توان ۳۰ روز به‌صورت آزمایشی آن را دانلود و استفاده کرد. دیگر خصوصیات این برنامه به‌شرح زیر است:

  • سرعت بالای دانلود
  • سازگاری با تمامی مرورگرهای متداول
  • پشتیبانی و سازگاری با آنتی‌ویروس‌های مختلف
  • مدیریت و سازماندهی فایل‌های دانلود‌شده در فولدرهای خاص
  • امکان صف‌بندی دانلودها
  • برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دانلودها برای دانلود شبانه
  • دانلود ویدیوها از Youtube و سایت‌های مشابه
  • دانلود کامل محتویات سایت‌ها با ابزار Grabber
  • توقف و ادامه دانلود در صورت بروز مشکل و قطعی اینترنت
  • امکان ایجاد محدودیت در پهنای باند مصرفی برنامه
  • رابط کاربری ساده و مناسب
  • حجم بسیار کم برنامه و استفاده ناچیز از حافظه رم
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابل نصب روی Windows

 

مدیریت دانلود  download manager

۳- Download Accelerator Plus

    Download Accelerator Plus یکی دیگر از نرم‌افزارهای معروف مدیریت دانلود است که شاخصه اصلی آن، موتور شتاب‌دهنده دانلود به شمار می‌آید. DAP یک نسخه پریمیوم هم دارد که قیمت آن ۲۴.۹۵ دلار است؛ البته نسخه رایگان آن نیز تمام نیازهای شما را در زمینه دانلود برآورده می‌کند، تفاوت این ۲ نسخه در سطح امنیتی پایین‌تر و نمایش تبلیغات درمحیط برنامه برای نسخه رایگان است.

    ۵ روش جدید برای جست‌ و جو و تماشای ویدیو در یوتیوب

    هنوز یوتوب (که به اشتباه یوتیوب گفته می‌شود) بیشترین تعداد ویدیوی بارگذاری شده در سایت خود در بین سایتهای مشابه و در کل اینترنت را برای استفاده عموم، در اختیار دارد. پیدا کردن ویدیو در گذشته به سادگی امروز نبود. بگذارید با آن روبه‌رو شویم که همه ما کمی با رابط کاربری همیشگی قدیمی آن حوصله‌مان سررفته است.

    چند سال پیش یوتوب طراحی جدید سایت خود را به نمایش گذاشت که شامل یک قابلیت حالت تیره مخفی (Dark Mode) نیز بود که رنگ صفحه را برای تماشای ویدیو در شب به رنگ سیاه تغییر می‌دهد. اما باز با این حال باز هم جذابیت زیادی در جست‌وجوی یوتوب وجود ندارد. چیزی که شما نیاز دارید روشی جدید در جست‌و‌جوی ویدیو و تماشای آنها در یوتوب است. در این آموزش قصد داریم شما را با ۵ مورد از این روشها آشنا کنیم. این موارد شامل سایت‌ها و در یک مورد یک افزونه کروم است که جست‌وجو و تماشا ویدیو در یوتوب را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

    ۱. سایت YouTube Roulette: نمایش ویدیوهای مختلف و پخش بدون توقف

    مانند سایت "استامبل آپان" (StumbleUpon) که به معرفی سایت‌های مختلف با توجه به علاقه‌مندی و دسته‌بندی‌های شما می‌پردازد، این سایت ویدیوهای جذاب با پخش بی پایان را برای شما به نمایش درمی‌آورد. اگر چه این سایت به توضیح اینکه چه ویدیویی اضافه شده است، نمی‌پردازد ولی با این حال تجربه خوب و جالبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    روش‌های جدید تماشای ویدیو یوتیوب

    این سایت همچنین به شما اجازه دسته‌بندی ویدیوها براساس موسیقی، ورزشی، بازی‌، نمایش و سرگرم کننده و خنده‌دار را ‌می‌دهد. مانند خود سایت یوتوب در این سایت نیز یک نوار جست‌وجو وجود دارد که ‌می‌توانید به جست‌وجوی هر آنچه که می‌خواهید مثل تریلر فیلم، بپردازید. در ضمن می‌توانید به جست‌وجو براساس تگ‌ها و برچسب‌ها مثل GoPro یا بازی ماین کرفت (Minecraft) بپردازید.

    خود من از تماشای ویدیوهای خنده‌دار و سرگرم کننده، بسیار لذت بردم. YT Roulette ویدیوهایی را به شما نمایش می‌دهد که ممکن است تا پیش از این آنها را ندیده باشید

    ۲. سایت YouTube Map Explorer: یافتن ویدیو با کلیک بر روی یک موقعیت

    از آنجائیکه یوتوب در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، این سایت می‌توانید به شما اجازه می‌دهد برای یافتن ویدیوی خود دنیا را بگردید. در این سایت یک نقشه بزرگ مانند آنچه در سرویس نقشه‌های گوگل می‌بینید، وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با یافتن و کلیک بر روی یک نقطه از نقشه و یک کشور، به جست‌وجوی ویدیوهایی که از آن نقطه یا کشور به یوتوب ارسال شده‌اند، بپردازید.روش‌های جدید تماشای ویدیو یوتیوب

    ویدیو موردنظر شما در یک پنجره پاپ آپ در نقشه به شما نمایش داده می‌شوند؛ بنابراین لازم به خروج از نقشه نیستید. حتی یک کلیک کوچک در سمت چپ یا راست یک نقطه در نقشه، به شما ویدیوی جدیدی را نشان می‌دهد. می‌توانید از نوار جست‌وجو برای یافتن مکان مدنظر خود استفاده کنید.

    این سایت همچنین به شما این اجازه را می‌دهد که چه نوع ویدیویی به شما نمایش داده شود. با کلیک بر روی "آخرین ویدیوها" (Latest) یا "قدیمی" (Classic) در سمت چپ بالای صفحه، جدیدترین و یا بیشترین پسند شده ویدیوها به شما نمایش داده می‌شود. این سایت روش جالب جذابی برای استفاده از یک نقشه است.

    ۳.سایت Noutube: آخرین ویدیوهای یوتوب در لحظه

    دوست دارید اولین نفری باشید که یک ویدیو را تماشا‌ می‌کند؟ اگر این‌طور است به سایت NouTube بروید و به ترتیب می‌توانید به جست‌وجو و تماشای جدیدترین و آخرین ویدیوهای ارسال شده به یوتوب بپردازید.

    برعکس سایت Austronat.io که به جست‌وجو و جمع‌آوری ویدیو با صفر میزان بازدید می‌پردازد، این سایت جدیدترین ویدیوهای ارسال شده به سایت یوتوب شما نشان می‌دهد.روش‌های جدید تماشای ویدیو یوتیوب

    پس از آنکه ویدیویی را تماشا کردید و مایل بودید که چیزی جدیدتر را ببینید، بر روی گزینه "موارد جدیدتر" (even newer video) در گوشه بالا سمت راست سایت کلیک کنید تا موارد جدیدتر را ببینید. از آنجائیکه حجم و تعداد ویدیوهای ارسال شده به یوتوب بسیار زیاد است، این گزینه همیشه کار خواهد کرد. 

    ۴. سایت My 90s TV: تلویزیون دهه ۹۰ با یوتوب

    اگر شما آنقدر سنتان بالاست که فیلم‌هاو سریالهای تلویزیون دهه ۹۰ را ببینید، پس این سایت را دوست خواهید داشت. یوتوب ویدیوهای بسیاری دارد که در تلویزیون‌های آن زمان نمایش داده می‌شدند. از قضا یک نفر تعدادی از ویدیوهای آن زمان را در یک قاب تلویزیون برای دوستداران آن دهه جمع‌آوری کرده است.

    روش‌های جدید تماشای ویدیو یوتیوب

    در این سایت شما تصویر یک تلویزیون لامپی به همراه کنترل در کنار آن را می‌بینید. سال موردنظر خود (از سال ۹۰ تا ۹۹) را انتخاب کنید و به جست‌وجو در بین کانال‌ها بپردازید.

    فهرستی از دسته‌بندی‌های ویدیویی می‌تواند به شما در جست‌وجوی کانالها کمک کند. این فهرست شامل کارتون، کمدی، تبلیغاتی، درام، نمایش اپرا، نمایش بازی، نمایش کودکانه، فیلم، تریلر فیلم، موسیقی، اخبار، ورزشی و نمایش گفت‌وگو هستند.

    ۵. افزونه کروم MINI Fast Forward: نمایش سریع در ویدیوها

    مشکل یوتوب این است که گزینه نمایش سریع (fast-forward) برای ویدیوها ندارد. با این افزونه به سادگی و با فشار حرف "S" به نمایش سریع ویدیوی خود بپردازید.

    شاید شما ترفند ۱۰ ثانیه جلو رفتن در طول یک ویدیو با فشردن حرف "L" را بدانید؛ ولی در مورد این افزونه داستان متفاوت است. افزونه مینی سرعت ویدیو را ۸ برابر بیشتر از سرعت عادی افزایش داده که بزرگنمایی‌ای که انجام می‌دهد به شما کمک می‌کند همه ثانیه‌های ویدیو را ببینید.

    متاسفانه از آنجائیکه حین استفاده از این افزونه صدایی سریع را به عنوان صدای ویدیو خواهید شنید، با استفاده از این افزونه قادر به شنیدن صدای ویدیو نخواهید بود