قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو کلاه سفید

اعداد در عنوان سئو بی اندازه هستند.
عنوان سایت با عدد
عنوان سایت با عدد

این باره را احتمالا قبلا هم میدانستید یا به چشمتان خورده بود ر=یا در باره آن خوانده بودید که اعداد میتوانند در عنوان سئو شما معجزه کنند.

یکبار عبارت seo را در گوگل جستجو کنید؛ خواهید که بالای 50 درصد از نتایج صفحه نخست گوگل را عناوین عدد دار تشکیل میدهند و این نشان میدهد نا خودآگاه انسان نمی تواند با این عدد مقابله کند و با وجود اینکه می داند جستار چیست ولی مفتوح هم کلیک می کند.

این باره میتواند برگزیدن شما برای 50 درصد عنوان سئو های سایتتان باشد که از عدد استفاده کنید لغایت از عقیده روانشناسی اغلب کلیک شوید.

به همین سادگی!

4- به کارگیری تاریخ و سال در عنوان سئو
اینکه من بگویم content lenght 2019 یعنی بروز ترین و جدید ترین اطلاعات درباره اندازه عنوان را برای شما آورده ام که دقیقا بیچارگی شماست.

شاید این مقدار در سال 2018 و 2017 هم همین شماره بوده اما کابر و البته خود من ترجیح میدهم بر روی 2019 آن کلیک کنم تا با خیال آسان جدید ترین اطلاعات را توسط آورم.

این باره تکنیکی است که بهترین سایت های خارجی هم متعلق به سهم میگیرند تا کاربران را جذب خود کنند.

همانطور که در قسمت درازا عنوان سئو به آن اشاره کردم که سایت moz با همین عنوان مطلب خویش را منتشر کرده بود. کلاس آموزش سئو علاوه بر این موضوع بسیاری از کاربران هستند که خودشان حتما 2019 را در انتهای سرچ خویش می گذارند و آن که دیگر کم و بیش ترین کسان برای ججذب بازدید کننده به سایتتان خواهند بود؛ اگر عنوان را به این شکل بنویسید.

5- یکتا جذاب ترین عنوان ها هم آنهایی هستند که ترین دارند!
طبق تجربه لفظ ترین هم میتواند بسیاری از افراد را به خویش جذب کند و انتخاب نکویی برای بکار اخذ در عنوان سئو است.

مهم ترین
جدید ترین
حرفه ای ترین
کاربردی ترین
سریع ترین
ارزان ترین
بهترین
و ….
این موارد میتوانند ابزار های شما برای پیشه قراردادن یا در تقدیر عنوان سئو باشند که بیشتر به چشم نظاره گر عنوان بیایید و نرخ کلیک بر روی شما اغلب شود.

جالب است این موارد هم گاها توسط کاربران سرچ می شود و می تواند علاوه بر کارایی گذاری در افرادی که ساده جستجو می کنند، بازدید کننده های خودش را هم بدست آورد:

بهترین تالار عروسی در تهران
بهترین دکتر زیبایی
ارزان ترین کمپانی طراحی سایت
و …
5 نکته زیاد مهم در انتخاب عنوان سئو را یاد گرفتیم و حال که قصد داریم به این سوژه بپردازیم که عنوان نویسی به این شکل از چه جهت برای ما مفید خواهد بود و چرا انقدر برای نگارش یک عنوان سئو ایده آل، رازها می کنیم!؟

تاثیر عنوان سئو در ctr
چیست؟ CTR
چیست؟ CTR

یکی از انگیزه ها اصلی انتخاب عنوان سئو ایده آل، افزایش نرخ ctr است crt مخفف عبارت click through rate است.

این مقدار که بصورت یک درصد در کنسول وبمستر گوگل برای صفحات گوناگون شما اعلام می شود، بیانگر نسبت شمار کلیک بر روی عنوان شما، به میزان دیده شدن عنوان شما در گوگل است.

یعنی چند درصد کاربرانی که شما را میبینند، ترقیب می شوند که بر روی شما کلیک کنند.

از آن جایی که کلیک کردن در الگوریتم های جدید گوگل یکتا از مهم ترین سنجه های رتبه بندی و از پرامتر های رنک برین است، برای ما بسیار اهمیت دارد که لغایت جایی که ممکن است این درصد را افزایش دهیم.

رنک برین الگوریتمی است که با استفاده از هوش مصنوعی به رفتار کاربران با نتایج گوگل نگاه می کند و کلیک کردن هم احد از رفتار های اصلی کاربران است که بطور جدی بدست این الگوریتم رسیدگی می شود.

گاها این رویداد برای شما می افتد که مثلا یک مطلب شما میزان impression بسیار زیادی را دارد یعنی بدست کاربران زیادی دیده می شود ولی میبینید که میزان بازدید گرفتن شده متعلق به خیلی ایده آل نیست!

اینجا شما با به کارگیری یک عنوان نویسی چیره دست میتوانید چند درصد میزان کلیک را افزایش دهید و این مایه خواهد شد که رتبه شما بالا تر رفته و اگر در چندین صفحه این رویداد را رقم بزنید، شرایط ترافیک سایتتان دگرگون خواهد شد.

روش های کهنه عنوان نویسی
روش هایی قدیمی هم برای عنوان نویسی وجود دارد که امروز سایر هیچ جایگاهی در سایت موفق دنیا ندارند ولی گاها بعضی آن را بسیار جدی می گیرند و البته که افزونه سئو وردپرس هم در تقسیم عنوان سئو هنوز آن را ایراد می گیرد:

کلمه کلیدی در ابتدای عنوان باشد
حتما با این خطا در عنوان سئو وردپرس روبرو شده اید که با انتقال واژه کلیدی صفحه به ابتدای عنوان، آن را رفع می کند.

پیش تر اعتقاد بر این بود که برای سئو شدن بهتر صفحه بر روی یک کلمه کلید، حتما باید آن را در ابتدای عنوان قرار دهیم الی نتیجه آن بهتر باشد.

اما امروز واکشی درونمایه توسط گوگل بشکل معنایی و مفهومی سپریدن می شود که اگر کلمه کلیدی را در هر کجای عنوان قرار دهید، و صفحه بطور کلی خوب بر روی کلمه کلیدی سئو شده باشد، با آن کلمه به جایگاه دلخواه خواهد رسید.

بطور کلی موضوعی که در تولید محتوای امروز مهم است، مفهوم محتوا های شماست که راجب چه موضوعی صحبت می کنید و حتی اگر از افزونه سئو هم کاربرد نکنید، میتوانید جایگاه های خوب را توسط آورید.

طول عنوان باید سبز باشد
یکی دیگر از موضوعاتی که امروز اصلا مطرح نیست، سبز بودن یا اندازه ریزبین طول عنوان سئو است که برخی به شدن بر روی آن دلنازک هستند که حتما آن را سبز کنند!

این هم از رویکرد های قدیمی است که البته از دیر باز هم خیلی جایگاه خاصی نداشت و نیار فقدان حتما تعدا کاراکتر شما مثلا به 50 برسد.

سعی کنید عنوان جذابی بنویسید و از کلمه کلیدی هم در آن کاربرد کنید. 

این کل سوژه است و خیالتان را از بابت افزونه سئو راحت کنم که حساسیت به خرج دادن بر روی آن تنها زمان و انرژی شما را می گیرد و بهتر است به جای آن تمرکز خود را بر روی 5 نکته بالا پیمان دهید الی آرمانی  ترین عنوان سئو را برای مطالب خود بنویسید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.