قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی خاص

همواره در مناسبت های گوناگون هدایای تبلیغاتی خاص نظیر روز پدر ، روز والده ، هدایای سنه نو در ضمن در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد  به آنها اهدا کنید که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر گزینش یک هدیه پسندیده و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز والده یا کادوی روز والد میزان اهمیت و پروا ویژه شما را به فرد باره نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.

شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی خاص میکنند. این اهداف هر کدام حائز تعریفی مشخص میباشند. از نگرش دانش برندینگ و تبلیغات، این هدایا در بر گیرنده پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی پخش کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد. همانطور که در پیش ذکر شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت ذیل بررسی نمود:

جایگاه اجتماعی

موقعیت سازمانی

نوع صنعت

افراد در ارتباط

سطح هشدار و دانش

ویژگی های شخصیتی و روانشناسی

علایق فردی

و …

همانطور که ملاحظه گردید، گزینش هدایای تبلیغاتی خاص و فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و بحران برانگیز هستند. لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف خرج های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای کاربرد کنند که نتیجه این طریق تحمیل خرج های گزاف و پرتو بخشی ناچیز خواهد بود.

اما خاصیت یک هدیه تبلیغاتی ویژه یا گرانمایه- باارزش چیست؟

نکته زیاد مهم این است که هدیه تبلیغاتی گرانمایه- باارزش یا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود. فرض کنید نتیجه تحقیقات شما بیان می کند که پیامی که باید منتقل شود عبارتست از:

“همیشه ما را به خاطر بسپار”

اکنون نوبت انتخاب افزار پسندیده تبلیغات یا به عبارتی کانال انتقال پیام مناسب است. فرض کنیم که با پروا به پارامترهای برگزیدن آلت به این نتیجه رسیده ایم که ما به عنوان یک سازمان فاخر نیازمند به آلت “هدیه تبلیغاتی  پرستیژی” هستیم.

قدم بعدی تحلیل مخاطب است. اگر به فهرست دسته بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی پرستیژی، هدایای تبلیغاتی لاکچری و… روبرو خواهید شد. در واقع این طبقه از هدایا پیمان است با ارائه شدن به افراد خاصی، قصد غائی انتقال پیام “همیشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نماید. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید انواع پیشنهادات شرکت های گوناگون تبلیغاتی را لیست کنید. ولی پیش از این که خاصیت های افراد مورد عقیده شما تحلیل نشود نمیتوان آنها را به سادگی قصد قرار داد. فرض کنید ما فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را برگزیدن کرده ایم که جرو نسلی میباشد که با تکنولوژی های روز همگام است. لازم است بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر ویژه چیست؟ به کجا ها می رود؟ از چه ابزارهایی کاربرد میکند؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد؟ ارزش های مشترک این کسان چیست ؟ چگونه میشود ذهن آن ها را یومیه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ باید دید این ستیز ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه. وانگهی روشهای ارائه این هدایا به آنها، مسائلی چون بسته بندی، ذکر و یا عدم بیان متن های تبلیغاتی، تکراری بودن و یا نبودن هدایا برای آنها و همچنین در دسترس عوام جامعه بودن و یا القا حس پیشرو بودن در تملک فناوری های جدید و… خود حکایت های دیگیریست.

بنابراین فرایند انتخاب یک هدیه تبلیغاتی ویژه کاملا علمی و چالش برانگیز خواهد بود و نیاز به تحلیل و بررسی های متخصصین و مشاورین مربوطه در این صنعت را دارد.

اگر شما برای مدیران، پزشکان، کارآزمودگان و افراد خاص، دلنازک و گزیده تر به پیگیری هدیه تبلیغاتی ارزان اما اخص ای هستید که در دسترس عموم کسان جامعه نباشد، تکنولوژیک و نوآورانه بوده و به کارگیری آن به کسان احساسات ویژه ای چون حس شادابی و سلامتی القا کند و در میان این احساسات خوب، شما را به خاطر آورند، وسیله ای که طول عمر کوتاه همانند تقویم های تبلیغاتی یا دیگر وسایل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردی و مفید باشد و به راحتی ذهن مستحضر و ناخودآگاه آن ها درگیر کرده و در یک سخن جزو هدایای تبلیغاتی بی همتا باشد، ما به شما دستگاه سنیتایزر را توصیه میدهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته بندی منحصر به فرد، شیک و لاکچری و بها مناسب از خاصیت های این محصول می باشد.

یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد، جهت ایجاد یک حس بی همتا نسبت به شما که در پایان جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد.

اچ پی از کروم‌ باکس جدید خود رونمایی کرد

در نگاه اول HP G2 ممکن است چندان جذاب و هیجان‌انگیز نباشد. حتی احتمال دارد برای لحظه‌ای آن را با اپل تی‌وی اشتباه بگیرید. در قسمت خارجی دستگاه پورت‌های زیادی از جمله جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، یک درگاه USB نوع C، سه درگاه USB 3 و دو پورت USB 2 در نظر گرفته شده است. خروجی HDMI و اسلات کارت حافظه نیز در قسمت بیرونی این دستگاه دیده می‌شود.

اما ویژگی‌های داخل G2 بسیار هیجان‌انگیز  هستند؛ این کروم‌باکس از نظر پردازنده در سه نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه به پردازنده‌ی اینتل مدل Celeron 3865 مجهز خواهد بود و دو نسخه‌ی دیگر از کبی لیک Core i5 و Core i7 بهره خواهند برد. گرافیک مدل سلرون، Intel HD Graphics 610 است؛ اما نسخه‌های i5 و i7 هر دو گرافیک Intel UHD Graphics 620 را در خود جای داده‌اند.

به لطف داشتن دو اسلات رم، ۱۶ گیگابایت رم در این دستگاه وجود دارد و از نظر حافظه‌ی داخلی می‌توانید یکی از دو نسخه‌ی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی از نوع M.2 SSD را انتخاب کنید.

تا‌کنون اطلاعی از قیمت در نظر گرفته‌شده برای اچ‌پی کروم باکس G2 در دست نیست؛ اما احتمالا در ماه آوریل شاهد عرضه‌ی آن به بازار خواهیم بود.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

ایسر از رایانه‌‌ی گیمینگ Orion 9000 و لپ تاپ Nitro 5 رونمایی کرد

ایسر که امسال با دست پر به نمایشگاه CES 2018 آمده است از Nitro 5 که لپ‌تاپی برای گیمرها است رونمایی کرد. این دستگاه به کارت گرافیک AMD Radeon RX560 مجهز است و از آخرین سری پردازنده‌های موبایل Ryzen به همراه ۳۲ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برد. فضای ذخیره‌سازی در این دستگاه از نوع SSD و ۵۱۲ گیگابایتی است. طراحی پشت لپ‌تاپ لیزری است و در قسمت لولا از رنگ قرمز سیر استفاده شده است.

صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۵.۶ اینچی و از نوع IPS با کیفیت فول اچ‌دی است و در بالای آن دوربین وب‌کم قرار گدارد. در قسمت صدا، پشتیبانی از Dolby audio Premium و فناوری TrueHarmony متعلق به ایسر در نظر گرفته شده است. اتصالات نیترو ۵ شامل یک پورت ‌USB-C ،HDMI 2.0 ،GbE و سایر اتصالات معمول است. این لپ‌تاپ در ماه آوریل با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

Predator Orion 9000

جدیدترین رایانه‌ی رومیزی ایسر Predator orion 9000 نام دارد. این رایانه‌ مخصوص گیمینگ است و در طراحی آن از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای استفاده شده و نور RGB در گوشه‌های آن قابل تنظیم است. در قسمت کناری کیس یک پنجره برای نمایش محتویات آن در نظر گرفته شده است. قوی‌ترین نسخه‌ی این رایانه‌ی رومیزی به Intel Core i9 با ۱۸ هسته‌ی پردازشی و ۳۶ تِرِد مجهز است که با رم ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. این رایانه از کارت گرافیک GTX 1080 Ti بهره می‌برد و دو درگاه USB 3.1 نسل دوم که یکی Type-C و دیگری Type-A است و هشت درگاه USB 3.1 معمولی به همراه دو درگاه USB 2.0 برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ایسر به نام IceTunnel برای خنک نگه داشتن این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی Predator Orion 9000 برابر با ۱۹۹۹ دلار است که این رقم در نسخه‌های قوی‌تر، بالاتر خواهد بود. تاریخ عرضه‌ی این دستگاه ماه فوریه اعلام شده است.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

اینتل از کامپیوتر نسل جدیدش، Hades Canyon و گرافیک Radeon رونمایی کرد

اینتل اوایل سال ۲۰۱۶ از کامپیوتر کوچک رومیزی خود با نام Canyon NUC رونمایی کرد. حالا در نمایشگاه CES 2018 این کمپانی نسل جدید کامپیوتر کوچک خود را با نام Hades Canyon به نمایش در آورده است که این بار از گرافیک مستقل بهره می‌برد. 

برخلاف نسل قبلی این کامپیوتر که با نام Skull Canyon شناخته می‌شد و به پردازنده‌ی Core i7-6700HQ مجهز شده بود؛ اینتل در Hades Canyon از پردازنده‌ی Core i7-8809G استفاده کرده است. این کامپیوترِ ۹۹۹ دلاری از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و حداکثر توان مصرفی پردازنده‌ی آن  ۱۰۰ وات است. اگر مایل باشید نسخه‌ی ارزان‌تر Hades Canyon را تهیه کنید، می‌توانید مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7-8705G را انتخاب کنید که با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

Intel Hades Canyon

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این کامپیوتر با وجود ابعداد کوچکش طیف وسیعی از درگاه‌های ورودی و خروجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین در جدولی که در ادامه آمده است، می‌توانید نسخه‌های مختلف کامپیوتر Hades Canyon را با نسل قبلی مقایسه کنید:

AspectHades CanyonSkull Canyon
NUC8i7HVKNUC8i7HNKNUC7i7KYK
پردازندهIntel Core i7-8809G
Kaby Lake, 4C/8T
3.1GHz (up to 4.2GHz), 14nm+, 8MB L2
100W Package TDP
Intel Core i7-8705G
Kaby Lake, 4C/8T
3.1GHz (up to 4.1GHz), 14nm+, 8MB L2
65W Package TDP
Intel Core i7-6770HQ
Skylake, 4C/8T
2.6GHz (up to 3.5 GHz), 14nm, 6MB L2
45W TDP
گرافیکRadeon RX Vega M GH
24 CUs, 64 PPC
1063-1190MHz GPU, 800MHz Memory
4GB / 1024-bit HBM2
On-Package
Radeon RX Vega M GL
20 CUs, 32 PPC
931-1101MHz GPU, 700MHz Memory
4GB / 1024-bit HBM2
On-Package
Intel Iris Pro Graphics 580
On-Die
128MB eDRAM
حافظه2x DDR4 2400+ SODIMMs
1.2V, 32GB max.
2x DDR4 2133+ SODIMMs
1.2V, 32GB max.
حافظه‌ی ذخیره سازی2x M.2 22x42/80 (key M) SATA3 or PCIe 3.0 x4 NVMe/AHCI SSD
RAID-0 and RAID-1 Supported
ورودی و خروجی‌ها2x Thunderbolt 3ا(rear)
4x USB 3.0 Type-Aا(rear)
1x USB 3.1 Gen 2 Type-Cا(front)
1x USB 3.1 Gen 2 Type-Aا(front)
1x USB 3.0 Type-A Charging Port (اfront)
1x SDXC UHS-I Slotا(front)
CIRا(front)
2x USB 3.0 / 2x USB 2.0 internal headers
1x Thunderbolt 3ا(rear)
2x USB 3.0 Type-Aا(rear)
1x USB 3.0 Type-Aا(front)
1x USB 3.0 Type-A Charging Portا(front)
1x SDXC UHS-I Slotا(front)
CIRا(front)
2x USB 3.0 / 2x USB 2.0 internal headers
شبکه2x Gigabit RJ-45ا(Intel i219-LM and i210-AT)
Intel Dual Band Wireless-AC 8265 M.2 2230ا(2x2 802.11ac - 867 Mbps)
Bluetooth 4.2
1x Gigabit RJ-45ا(Intel i219-LM)
Intel Dual Band Wireless-AC 8260 M.2 2230ا(2x2 802.11ac - 867 Mbps)
Bluetooth 4.2
خروجی نمایشگر1x HDMI 2.0aا(front)
1x HDMI 2.0aا(rear)
2x mini-DPا(DisplayPort 1.3)ا(rear)
2x USB-Cا(via Thunderbolt 3 ports, rear)
1x mini-DPا(DisplayPort 1.2)ا(rear)
1x HDMI 2.0aا(rear)
1x USB-Cا(via Thunderbolt 3 port, rear)
صدا7.1 digitalا(over HDMI and DisplayPort); L+R+mic (F); L+R+TOSLINK (R)
کدهای صداRealtek ALC700Realtek ALC233
بدنهفلز و پلاستیک
قفل کنسینگتون
منبع تغذیه230W (19V @ 12.1A) Adapter120W (19V @ 6.32A) Adapter
ابعاد21mm x 142mm x 39mm / 1.2L216mm x 116mm x 23mm / 0.69L
غیرهReplaceable lid with customizable RGB LED illumination
Status LEDs in front panel
Quad beam-forming microphone array
VESA mounting plate
سه سال گارانتی
Replaceable lid
Status LEDs in front panel
VESA mounting plate
سه سال گارانتی

ابعاد Hades Canyon برابر ۲۲۱ در ۱۴۲ در ۳۹ میلی‌متر است؛ درحالی‌که نسل قبلی با ابعاد ۲۱۶ در ۱۱۶ در ۲۳ میلی‌متر، ضخامت کمتری داشت. با وجود درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتر و پردازنده‌ی پرمصرف‌تر که نیاز به خنک‌کننده‌ی بزرگ‌تری دارد، افزایش ضخامت این کامپیوتر منطقی به نظر می‌رسد. اینتل لامپ‌های RGB را نیز در داخل کنیون جدید قرار داده است تا گیمرها بتوانند نورپردازی کامپیوتر خود را به میل خود، سفارشی کنند.

جالب است بدانید که به‌کارگیری کارت گرافیک Radeon باعث شده است این کامپیوتر کوچک بتواند تصویر خروجی را روی ۶ نمایشگر پخش کند. اینتل همچنین تأیید کرده است که این کامپیوتر از خروجی تصویر با رزولوشن UltraHD Blu-rays با HDR پشتیبانی می‌کند. نسل جدید Canyon از فناوری PlayReady 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند از طریق آن به محتوای پریمیوم 4K که بر پایه‌ی این استاندارد رمزگذاری شده است، دسترسی داشته باشد. 

اینتل از حافظه‌ی DDR4-2400 در کامپیوتر نسل جدید خود بهره برده است. تراشه‌ی کنترلر شبکه‌ی وای-فای نیز از AC8260 به AC8265 ارتقاء یافته است تا اتصال شبکه‌ی بی‌سیم پایدارتر و سریع‌تر شود. 


MSI کامپیوتر رومیزی Trident 3 Arctic را با پردازنده نسل ۸ اینتل و گرافیک ۱۰۸۰ انویدیا به‌روز کرد

اگرچه از زمان رونمایی اینتل از پردازنده‌های نسل هشتم خود، مدت زیادی نمی‌گذرد؛ اما طبیعی است که شرکت‌های تولیدکننده برای ارتقاء عملکرد محصولات کنونی خود، نسخه‌ی جدید آن‌ها را به همراه پردازنده‌های جدید اینتل روانه‌ی بازار کنند. ام‌اس‌آی نیز از این قاعده مستثنا نیست و امروز در جریان رویداد CES 2018 از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی کامپیوتر رومیزی Trident 3 Arctic با جدیدترین پردازنده‌های اینتل پرده‌برداری کرد.

Trident 3 Arctic برای نخستین‌ بار اوایل سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد؛ این کامپیوتر با وجود بهره‌گیری از طراحی کامپکت، توان پردازشی فوق‌العاده بالایی ارائه می‌دهد و با وجود ابعاد کوچک خود، مجموعه‌‌ای متنوع از پورت‌ها را نیز در بر دارد. علاوه‌بر موارد یادشده، ام‌اس‌آی امکان ارتقاء سخت‌افزار این محصول را نیز فراهم کرده است.

اکنون تایوانی‌ها برای نسخه‌ی ۲۰۱۸ این محصول، پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1080 انویدیا را تدارک دیده‌اند. چنین سخت‌افزار قدرتمندی، Trident 3 Arctic را به محصولی ایده‌آل برای افرادی بدل می‌کند که فضای محدودی دارند؛ اما به‌دنبال یک سیستم گیمینگ قدرتمند هستند.

در کنار این کامپیوتر قدرتمند، ام‌اس‌آی مدل‌های Infinite X و Aegis Ti3 را نیز با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل به‌روزرسانی کرده است.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.