قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی خاص

همواره در مناسبت های گوناگون هدایای تبلیغاتی خاص نظیر روز پدر ، روز والده ، هدایای سنه نو در ضمن در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد  به آنها اهدا کنید که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر گزینش یک هدیه پسندیده و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز والده یا کادوی روز والد میزان اهمیت و پروا ویژه شما را به فرد باره نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.

شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی خاص میکنند. این اهداف هر کدام حائز تعریفی مشخص میباشند. از نگرش دانش برندینگ و تبلیغات، این هدایا در بر گیرنده پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی پخش کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد. همانطور که در پیش ذکر شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت ذیل بررسی نمود:

جایگاه اجتماعی

موقعیت سازمانی

نوع صنعت

افراد در ارتباط

سطح هشدار و دانش

ویژگی های شخصیتی و روانشناسی

علایق فردی

و …

همانطور که ملاحظه گردید، گزینش هدایای تبلیغاتی خاص و فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و بحران برانگیز هستند. لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف خرج های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای کاربرد کنند که نتیجه این طریق تحمیل خرج های گزاف و پرتو بخشی ناچیز خواهد بود.

اما خاصیت یک هدیه تبلیغاتی ویژه یا گرانمایه- باارزش چیست؟

نکته زیاد مهم این است که هدیه تبلیغاتی گرانمایه- باارزش یا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود. فرض کنید نتیجه تحقیقات شما بیان می کند که پیامی که باید منتقل شود عبارتست از:

“همیشه ما را به خاطر بسپار”

اکنون نوبت انتخاب افزار پسندیده تبلیغات یا به عبارتی کانال انتقال پیام مناسب است. فرض کنیم که با پروا به پارامترهای برگزیدن آلت به این نتیجه رسیده ایم که ما به عنوان یک سازمان فاخر نیازمند به آلت “هدیه تبلیغاتی  پرستیژی” هستیم.

قدم بعدی تحلیل مخاطب است. اگر به فهرست دسته بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی پرستیژی، هدایای تبلیغاتی لاکچری و… روبرو خواهید شد. در واقع این طبقه از هدایا پیمان است با ارائه شدن به افراد خاصی، قصد غائی انتقال پیام “همیشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نماید. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید انواع پیشنهادات شرکت های گوناگون تبلیغاتی را لیست کنید. ولی پیش از این که خاصیت های افراد مورد عقیده شما تحلیل نشود نمیتوان آنها را به سادگی قصد قرار داد. فرض کنید ما فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را برگزیدن کرده ایم که جرو نسلی میباشد که با تکنولوژی های روز همگام است. لازم است بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر ویژه چیست؟ به کجا ها می رود؟ از چه ابزارهایی کاربرد میکند؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد؟ ارزش های مشترک این کسان چیست ؟ چگونه میشود ذهن آن ها را یومیه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ باید دید این ستیز ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه. وانگهی روشهای ارائه این هدایا به آنها، مسائلی چون بسته بندی، ذکر و یا عدم بیان متن های تبلیغاتی، تکراری بودن و یا نبودن هدایا برای آنها و همچنین در دسترس عوام جامعه بودن و یا القا حس پیشرو بودن در تملک فناوری های جدید و… خود حکایت های دیگیریست.

بنابراین فرایند انتخاب یک هدیه تبلیغاتی ویژه کاملا علمی و چالش برانگیز خواهد بود و نیاز به تحلیل و بررسی های متخصصین و مشاورین مربوطه در این صنعت را دارد.

اگر شما برای مدیران، پزشکان، کارآزمودگان و افراد خاص، دلنازک و گزیده تر به پیگیری هدیه تبلیغاتی ارزان اما اخص ای هستید که در دسترس عموم کسان جامعه نباشد، تکنولوژیک و نوآورانه بوده و به کارگیری آن به کسان احساسات ویژه ای چون حس شادابی و سلامتی القا کند و در میان این احساسات خوب، شما را به خاطر آورند، وسیله ای که طول عمر کوتاه همانند تقویم های تبلیغاتی یا دیگر وسایل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردی و مفید باشد و به راحتی ذهن مستحضر و ناخودآگاه آن ها درگیر کرده و در یک سخن جزو هدایای تبلیغاتی بی همتا باشد، ما به شما دستگاه سنیتایزر را توصیه میدهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته بندی منحصر به فرد، شیک و لاکچری و بها مناسب از خاصیت های این محصول می باشد.

یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد، جهت ایجاد یک حس بی همتا نسبت به شما که در پایان جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.