قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

رکود بازار فروش آیفون به‌غیر از اپل روی درآمد سایر شرکت‌ها هم تاثیر می‌گذارد. صنعت تولید نمایشگر در ژاپن که نیمی از درآمد خود را از اپل دارد، بعد از مشاهده‌ی کاهش فروش آیفون از دولت ژاپن تقاضای حمایت کرده است. فاکس‌کان یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در گزارش سه‌ماهه‌ی خود کاهش درآمد به ۵۶۳.۷ میلیون دلاری را نشان داده که در مقایسه با ۸۱۸.۵ میلیون دلار سال گذشته حکایت از ۳۱ درصد کاهش درآمد دارد.

اما علی‌رغم همه‌ی این پیامدهای ناخوشایند و تحلیل‌های کارشناسان که فروش آیفون را ناموفق تعبیر می‌کنند، خود اپل کاملا به آینده خوش‌بین و امیدوار است. برنامه‌ریزی برای دریافت سفارش ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون ۷ نشان می‌دهد این شرکت برای افزایش درآمد سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی امیدوار است.

منبع

پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۱۷ شرکت کوالکوم، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۵ اینچی از جمله امکانات گوشی مذکور است. باتری این گوشی هم ۳۲۴۰ میلی آمپری است که تامین انرژی آن را برای استفاده های متعارف در طول روز ممکن می کند.

دوربین این گوشی ضبط تصاویر ویدئویی Full HD را با استفاده از پردازشگر مستقل تصویری ممکن می کند. تهیه تصاویر آهسته و فیلم برداری زیر آب هم آن را از گوشی های دیگر متمایز می کند. دوربین های عکاسی پشت و جلوی این گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

سازگازی این گوشی با فناوری ان اف سی برای خرید همراه و حسگر اثر انگشت در زیر دکمه پاور، شارژ بی سیم، پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه و دو بلندگو از دیگر مزایای گوشی یاد شده است.

منبع

به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، کاربران به راحتی می‌توانند دستگاه‌های مختلف مانند تلویزیون، گیرنده دیجیتال، تیونر، ساب ووفر و سایر سیستم‌های صوتی و تصویری را از طریق این برنامه کنترل کنند.

AnyMote یک نرم‌افزار کنترل از راه دور جهانی است که می‌تواند به هر وسیله‌ای که دستورات مادون قرمز را دریافت می‌کند مانند یک تلویزیون، پخش کننده DVD و BluRay، VCR، آمپلی فایر، Air Conditioner، گیرنده AV، سوئیچر، دوربین DSLR و غیره فرمان داده و آن را کنترل کند.

به عنوان مثال شما می‌توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد کنید و یا کانال‌های آن را با گوشی خود عوض کنید و وارد منوی‌های مختلف آن شوید.

این نرم‌افزار از قابلیت AIR GESTURES گوشی استفاده می‌کند تا شما بتوانید بدون لمس کردن گوشی کانال‌ها را عوض کرده و یا صدا را کم و زیاد کنید.

اگر صدای تلویزیون زیاد باشد و شما تماس دریافتی داشته باشید، این برنامه به طور خودکار صدا را کم و یا قطع می‌کند.

منبع

به گزارش خبرآنلاین، این اولین گوشی هوشمند جهان است که با 8 گیگ رم ساخته می‌شود و از 7 سپتامبر راهی بازار می‌شود که با ورود آیفون‌های جدید هم‌زمان خواهد بود.

همچنین نصب پردازنده اسنپ دراگون 821 این گوشی را ازلحاظ سخت‌افزاری درجه یک می‌کند.

گوشی Le 2S  با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به‌صورت خمیده با رزولوشن QHD ساخته‌شده و 64 گیگ حافظه داخلی هم دارد.

منبع

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت،  این هارد تنها برای تجارت ساخته شده و به عنوان ضمیمه‌ای برای مرکز داده سی‌گیت منتشر شده‌ است.

این هارد عظیم که ظرفیتی چهار برابر بیشتر از اس‌.اس‌.دی‌های پیشروی آینده دارد، می‌تواند تا 12 هزار فیلم دی‌وی‌دی یا حتی 400 میلیون تصویر را در خود ذخیره کند.

این درایو با ایده دسترسی سریع ساخته شده و معماری منعطف آن به این معنی است که مراکز داده می‌توانند آن را در آینده از 60 ترابایت به 100 ترابایت یا بیشتر ارتقاء ببخشند.

درایو اس.اس.دی در حال حاضر تنها برای نمایش ارائه شده و نمونه رسمی آن در سال 2017 معرفی خواهد شد.

منبع