قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، این نوع گوشی های ارزان قیمت به خصوص در بازار کشورهای در حال توسعه با اقبال زیادی مواجه شده اند.

 

تازه ترین گوشی ارزان چینی که با تقلید از آیفون ایکس تولید شده، Oukitel U۱۸ نام دارد که البته مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ است. قیمت این گوشی تنها ۱۵۹ دلار قیمت دارد.

 

گوشی یادشده دارای نمایشگر ۵.۸۵ اینچی با نسبت تصویری ۲۱ به ۹ است. پردازنده اصلی این گوشی هشت هسته ای و از نوع MediaTek ۶۷۵۰T بوده و برای این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پیش بینی شده است.


تعریف سئو؟

سئو (SEO) مخفف واژه ها Search Engine Optimization است و به تکنیک هایی گفته می شود که مایه درمان و افزایش نمایش وب سایت در موتورهای جستجو و برآیند اینکه بالا رفتن رتبه سایت در آن ها می شود. این تکنیک ها به دو گروه کلی دسته می شوند.

گروه اول - White-hat SEO : به مواردی گفته می شود که موتورهای جستجو اتمام دادن آن ها را رهنمود کرده است.

گروه دوم - Black-hat SEO : در روبرو مواردی هستی دارند که از سپریدن دادن آن ها باید پرهیز کنیم.

 

سئو چه اهمیتی دارد؟

تصویر زیر نتیجه مطالعات Slingshot SEO روی درصد کلیک کاربران با توجه به موقعیت لینک در نتایج جستجو است.

سئو چیست؟

 

همانطور که مشاهده می کنید، هر چه رنک سایت یا موقعیت سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد، گمان کردن کلیک توسط کاربر بیشتر خواهد بود. این نکته مخصوصا برای تارنما هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهند زیاد حیاتی است.

 

نحوه فعالیت موتورهای جستجو؟

پیش از آنکه با تکنیک های سئو آشنا شویم باید بدانیم موتورهای جستجو چگونه نتایج را تولید می کنند. تا انتهای سال 2012 میلادی، بیش از 50 میلیارد صفحه در اینترنت ثبت شده اند. با این حجم اطلاعات، یافتن تارنما باره عقیده بدون به کارگیری موتورهای جستجو مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. به تصویر پایین توجه کنید:

 

نحوه تکاپو موتورهای جستجو؟

 

موتورهای جستجو تمامی وب سایت ها را نمایه کرده و در سرور خود حفاظت می کنند. خدمات طراحی فروشگاه سئو شده میموس طبیعتا این اطلاعات باید دائما آپدیت شوند. برای این قصد آن ها از خزنده هایی به اسم  (crawlers) کاربرد می کنند؛ روبات های نرم افزاری که در فاصله های زمانی همگی اطلاعات وب سایت ها را در سرور موتورهای جستجو به روز می کنند.

معیار جستجو؟

زمانیکه عبارتی را جستجو می کنیم، برای اینکه بهترین نتیجه نمایش دیتا شود، موتورهای جستجو از فاکتورهای زیادی سهم می برند که مایه می شود یک تارنما در رتبه یا رنک بالاتر و وب سایتی سایر کم اهمیت تر نمایش داده شود.

 

در پشت این گوشی از دوربین دوگانه بهره گرفته شده تا شباهت گوشی یادشده به آیفون ایکس افزایش یابد. دوربین سلفی Oukitel U۱۸ هم ۱۳ مگاپیکسلی است و لذا با استفاده از آن می توان عکس های خوبی تهیه کرد.

 

باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپری است و لذا برای زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود. شارژ این گوشی از طریق پرت USB Type-C صورت می گیرد. زمان عرضه گوشی یادشده به بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا از لایف رو، موسسه تحقیقاتی Asymco پس از بررسی عملکرد گوشی‌های اپل، مدت زمان گارانتی و رضایتمندی مشتریان متوسط عمر مفید آن را چهار سال اعلام کرد.

 

به گفته کارشناسان از دو میلیارد گوشی همراه اپل که به فروش رفته است، هم‌اکنون بیش از ۷۵۰ میلیون عدد از استفاده کاربران خارج شده است.

 

بر اساس این گزارش، پرچمدار جدید اپل با نام آیفون X که قیمتی ۱۶۰۰ یورویی دارد، علی‌رغم پیش‌بینی‌ها به‌دلیل قیمت بسیار بالای آن با استقبال کمتری در مقایسه با مدل‌های پیشین آیفون روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، توصیه این متخصص فناوری به کاربران فیس بوک برای ترک آن از این جهت اهمیت دارد که واتس اپ هم اکنون در مالکیت فیس بوک است و توسط این شرکت خریداری شده است.

 

فیس بوک در سال ۲۰۱۴ با پرداخت رقم قابل توجه ۱۹ میلیارد دلار واتس اپ را خریداری کرد. تعداد کاربران این برنامه گپ موبایلی از یک میلیارد نفر فراتر رفته است.

 

طی یک هفته اخیر جنبشی به نام پاک کردن فیس بوک در اروپا و آمریکا به راه افتاده است. علت تشدید حملات به این شبکه اجتماعی افشای این مساله است که برخی موسسات تحقیقاتی همکار ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ به طور مخفیانه و بدون کسب رضایت کاربران از داده های آنها برای تحلیل رفتار رای دهی کاربران اینترنت استفاده کردند.

 

رسوایی اصلی در این میان مربوط به موسسه ای به نام کمبریج آنالیتیکا وابسته به دانشگاه انگلیسی کمبریج است که بدون اطلاع کاربران فیس بوک از اطلاعات ۵۰ میلیون نفر از آنها برای تحلیل شرایط انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع دونالد ترامپ استفاده کرده است.

 

اکتون فیس بوک را در سپتامبر سال ۲۰۱۷ ترک کرد و به تازگی از سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری خود در پیام رسان ایمن سیگنال و پیوستن به هیات موسس این شرکت خبر داده است.

 

بی توجهی فیس بوک به لزوم احترام به حریم شخصی کاربران اینترنت این بار با واکنش تند آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مواجه شده و این امر باعث شده این شبکه اجتماعی ۵۰ میلیارد دلار از ارزش خود را در بازار سرمایه در هفت روز اخیر از دست بدهد.

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، شرکت نیمباس دیتا برای اولین بار در جهان به چنین دستاوردی نائل شده است. این حافظه با نام کامل ExaDrive DC۱۰۰ یک حافظه فلاش مبتنی بر فناوری ۳D NAND بوده و مانند یک حافظه استاندارد ۳.۵ اینچی تولید شده است.

 

این حافظه را می توان مانند دیگر حافظه های فلاش به رایانه ها متصل و پس از استفاده از آنها جدا کرد. شرکت سازنده مدعی است این حافظه کم مصرف ترین حافظه اس اس دی دنیا هم هست، زیرا به ازای هر ترابایت خود تنها ۰.۱ وات برق مصرف می کند که ۸۰ تا ۹۰ درصد کمتر از رقباست.

 

مصرف کمتر برق به معنای گرم شدن کمتر این حافظه و افزایش کارآیی و طول عمر آن نیز هست. استفاده از چنین حافظه کوچکی در نسل جدید رایانه ها باعث می شود فضای کمتری اشغال شود و ابعاد آنها کوچک تر شود. شرکت سازنده این حافظه ها را به مدت ۵ سال بیمه می کند. زمان عرضه این محصول به بازار تابستان سال ۲۰۱۸ اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، ماه گذشته «دی جی کوه»، مدیر بخش موبایل سامسونگ از تجدید ساختار در طراحی نوت 9 سخن گفت و حالا اخبار لورفته ضمن تایید مطلب، از یک انقلاب در طراحی نوت 9 حکایت دارد.

 

سامسونگ ضمن تایید نام نوت 9 (ثبت تجاری در کلمبیا با نام گلکسی نوت 9 انجام شده است) گفته است این گوشی آگوست راهی بازار خواهد شد.

 

نوت 9 تغییر زیادی نسبت به نوت 8 خواهد داشت و اول از همه داستان آزمایش ادامه‌دار حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که تا رسیدن به تولید انبوه تست خواهد شد و اگر پرفورمنس و عملکرد گوشی را زیر سوال نبرد، قطعا سامسونگ از فناوری جدید روی نوت 9 استفاده خواهد کرد.

 

بدون‌لبه شدن گوشی در مقایسه با اس 9 و نوت 8 در طراحی اولیه مشهود است تا نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر از قبل شود.

 

دوربین در نوت 9 شبیه سری اس در سال 2018 روی اس 9 و اس 9 پلاس است اما باتری بهترین را شاهد خواهیم بود.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.