قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تصاویری از میزی که کامپیوتر هم هست


 

کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می‌کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای‌داده است.

 

آنچه می‌بینید موسوم به DK-04 X است که به زیبایی و در نهایت فناورانه طراحی‌شده است که قادر به تحمل 100 کیلوگرم وزن روی سطح شیشه‌ای نشکن خود است.

ابعاد استاندارد آن 1200 میلی‌متر در 780 در 750 میلی‌متر است و بدنه آلومینیومی با پایه‌های آهنی دارد و پایه‌ها متحرک تعریف شده و قابل تنظیم بین 67 سانتی متر تا 116 سانتی متر هستند.


سیرکل وظایف یک سئو شغل چیست ؟

وظایف یک سئو پیشه دقیقا هیمن مواردی است که در بالا ذکر کردیم . ولی بطور کلی یک سئو شغل باید این کار ها را به چه ترتیبی انجام دهد . در این دسته به این موضوع میپردازیم . در ابتدا یک سئو شغل باید رسیدگی کند که خویش سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل صحیح ساخته شده یا خیر ؟


در مرحله ی بعدی سئو پیشه باید ، اطلاعات گذشته ی سایت را جمع آوری کند، مثلا در ۳ ماه پسین چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت ایجاد شده است  (این لینک ها سودمند و چیره دست بوده اند یا …)


در قدم بعدی باید به برسی رقبا بپردازد تا ببیند ان ها در چه وضعیتی هستند . بهینه سازی سایت ووکامرسی میموس این جستار به وی کمک میکند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی صحیح اتمام دهد . درواقع باید به حقیقت پروژه سئوی سایت را مدیریت کند .


اکنون می تواند با شناخت قابلیت های سایت ، پیشینه سایت و تحلیل رقبای ان،  برای پیشرفت پروژه تصمیم بگیرد .


پیش دربایستن های یک خبره سئو

خب به طور خلاصه و تیتر وار وظایف یک سئو شغل را برای شما شرح دادیم . اما در این رابطه یک موضوع سایر هم وجود دارد . ان هم این است که هر فرد زمانی که میخواهد یک تکاپو را شروع کند باید قبل احتیاج هایی را دارا باشد . حالا منظور داریم ببینیم که یک کارشناس سئو در ابتدای شروع فعالیتش به چه چیز هایی احتیاج دارد ؟ درواقع باید چه تجربه هایی داشته باشد ؟


تجربه های استحکام شده ی SEO

تجربه های استوار شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ.

درک جامع از بازاریابی عملکردی، تبدیل و کسب مشتری آنلاین

تجربه عمیق در مورد شغل با آلت های تجزیه و تحلیل تارنما (به عنوان مثال، Google Analytics، NetInsight، Omniture، WebTrends)

تجربه پیشه با دست موزه های مدیریت توصیه به عنوان مثال، معادلات کلیک، مارین، Kenshoo، Search Ignite

تجربه شغل با A / B و تست های چند متغیره

دانش کاری در باره HTML و CSS ،محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت

شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو

به روز بودن با آخرین روند و بهترین طریق ها در SEO و SEM

مدرک لیسانس / مدرک کارشناسی ارشد در سلسله مرتبط

KPI و معیارهای هدفماهانه برای افرادی که SEO سپریدن می دهند

 

مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی و 8 هارد 3.5 اینچی و 4 پورت یو اس بی 3 و خروجی صدا برایش تعریف شده است.
با دو فن قوی در جلو و عقب میز، کاربر نظارت مستقیم بر دمای سی پی یو دارد و انواع کارت گرافیک قابل نصب روی این میز کامپیوتری است که 1499 دلار قیمت دارد.

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میزی که کامپیوتر هم هست

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

اختراعات جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

میز کامپیوتری DK-04 X

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

این میز دارای مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی می باشد

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

میز کامپیوتری DK-04 X, فناوری جدید

 

منبع:khabaronline.ir

دوربین انعطاف پذیر ساخته شد
محققین دانشگاه کلمبیا آمریکا دوربینی را طراحی کرده اند که همچون یک ورق کاغذ است و می توان آن را خم کرد تا تصاویری با زاویه ۳۶۰ درجه ای از اجسام گرفت.

 

این دوربین را می توان خم کرد تا میدان دید منظره را افزایش داد. در صفحه این دوربین منحصر به فرد تعداد زیادی دوربین های مینیاتوری که هر کدام از آنها به اندازه چشم یک حشره است، تعبیه شده است. در این دوربین ۱۱۰۰ لنز سیلیکون قرار گرفته است که با این تعداد لنز می توان در هر حالتی تصویری با کیفیت بالا گرفت. به گفته محققین این دانشگاه در آینده می توان دوربین های انعطاف پذیری به اندازه یک کارت اعتباری تولید کرد که میلیون ها لنز و حسگر بر روی آن قرار بگیرند.

ساخت حسگر هوشمند برای شناسایی حملات صرعی
محققین آلمانی حسگر هوشمندی را ساخته اند که قادر به تشخیص فرکانس های حمله صرعی است.
تنها راه تشخیص حمله صرعی در حال حاضر گرفتن نوار مغز است که این روش تنها در بیمارستان میسر است اما محققین دانشگاه «بن»  آلمان در حال توسعه شیوه ای هستند که به کمک وسیله ای شبیه به سمعک که دارای حسگر هوشمند است، حمله صرعی را کنترل کنند.

این حسگر به گوشی هوشمند متصل می شود و قادر به بررسی و گردآوری اطلاعات راجع به فرکانس های مرتبط با حمله صرعی است و بعد از آن، اطلاعات را به گوشی هوشمند ارسال می کند.

 

نام این دستگاه EPItect است و می تواند فرکانس های مرتبط با حمله صرعی را اندازه گیری کند. در حقیقت اطلاعات بدست آمده به گوشی همراه داده می شوند و از این طریق به رایانه مرکزی که به گوشی هوشمند وصل است برای پردازش مخابره  می شوند که در صورت احتمال حمله صرعی به کاربر خود پیام هشدار می فرستد. این وسیله هوشمند به بیماران صرعی کمک می کند که با اندازه گیری دقیق میزان فرکانس ها و شدت حمله صرعی، این بیماری را در کنترل خود در بیاورند.
منبع : mehrnews.com

ساخت وای فای هوشمندی که کاربر خود را می شناسد
محققین بخش هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر دانشگاه ام آی تی، وای فایی را طراحی کرده اند که دسترسی کاربر به اینترنت را هوشمندانه تر انجام می دهد.

محققین دانشگاه ام آی تی آمریکا توانستند وای فایی را تولید کنند که می تواند کاربر خود را در میان تعداد زیادی از کسانیکه دارای تلفن هوشمند هستند، تشخیص دهد و تنها به کاربر خود پیام دسترسی به وای فای را بدهد.

 

در واقع کسانیکه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، زمانیکه در محلی قرار می گیرند که دارای وای فای است، بدون اینکه از کد وای فای آن محل مطلع باشند، پیامی بر روی گوشی آنها ظاهر می شود که نشان دهنده وای فای در آن مکان دارد.

 

این سیستم جدید «Chronos » نام دارد و قادر است فقط به کاربری که از آن وای فای استفاده می کند، پیام دسترسی بفرستد و به عبارت دیگر تنها کاربر خود را تشخیص می دهد. قدرت درست تشخیص دادن کاربر انحصاری توسط این وای فای ۹۷ درصد است ضمن اینکه از سرعت بالایی بر خوردار است و ضریب امنیتی را افزایش می دهد.

هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 با لرزش شما را از خواب بیدار می‌کنند
از خواب بیدار شدن به این راحتی‌ها هم نیست و شرکت‌های مختلف سعی دارند با ایده‌های جالب و جدید راه‌های مختلفی برای بیدار کردن افراد از خواب معرفی کنند، به همین منظور به هدفونی بر خوردیم که با لرزش شما را از خواب ناز بیدار می‌کند.

 

انسان‌ها الگو‌های خواب متفاوتی دارند و همه به راحتی از خواب بیدار نمی‌شوند، از طرف دیگر موارد زیادی هم پیش می‌آید که افراد در نیمه روز نیاز به چرت کوتاهی دارند، اینجاست که این هدفون‌ به کمک آمده و صاحب خود را با لرزش کوتاه و ملایم از خواب بیدار می‌کند. شرکت سازنده مدعی است در این هدفون‌ موتورهایی تعبیه شده که با لرزش متناوب باعث می‌شود کاربر با ملایمت از خواب بیدار شود.

 

این هدفون‌ها که با نام تجاری Mezamashi Earphone NMR10 روانه بازار‌ می‌شوند، گزینه‌ای بسیار مناسب برای افراد پرمشغله که تمایل دارند ظهر چرت کوچکی بزنند به حساب می‌آید،‌ از طرف دیگر ممکن است افرادی نیز باشند که علاقه‌ای به بیدار شدن با صدای زنگ هشدار گوشی همراه خود نداشته باشند. ناگفته نماند که هدفون‌ Mezamashi Earphone NMR10 وظیفه اصلی خود که پخش موسیقی است را نیز به خوبی انجام می‌دهند و کاربر قادر است در سایر مواقع از آن برای گوش فرا دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کند.

 

جالب است بدانید میزان لرزش هدفون Mezamashi Earphone NMR10 در گوش نیز تا سه سطح مختلف قابل تنظیم است، با این حساب افرادی که خواب سنگینی دارند می‌توانند از میزان شدت لرزش بیشتری استفاده کنند. یک باتری نیم قلمی (AAA) قادر است انرژی مورد نیاز برای هدفون و موتورهای لرزش آنرا به مدت شش ماه تامین کنند،‌ از لحاظ قیمت نیز این محصول با قیمتی معادل با ۵۳ دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.