قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا باید فلش را SAFE TO REMOVE کنیم؟

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود.

یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

 

اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.

 

وقتی یک فلش USB را به کامپیوتر متصل می کنید و روی آن چیزی کپی می کنید، درواقع ممکن است قسمتی از اطلاعات مربوط به این نقل و انتقال داده ها روی RAM کامپیوتر ذخیره شود که با Safe to Remove کردن، شما درواقع به سیستم می گویید دیگر نیازی به اطلاعات روی رم نیست و سیستم با پاک کردن این اطلاعات، اجازه می دهد تا فلش تان را از کامپیوتر جدا کنید.

 

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود. این چراغ اگر در حال چشمک زدن باشد، نشان دهنده این است که سیستم در حال خواندن یا کپی کردن اطلاعات روی فلش است و چراغ ثابت نشان دهنده این است که هیچ اطلاعاتی بین فلش و سیستم رد و بدل نمی شود. پس اگر دیدید که چراغ فلش در حال چشمک زدن است، به هیچ وجه آن را از کامپیوتر جدا نکنید.

 

البته می توان تنظیماتی را انجام داد تا برای جداکردن فلش کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove نباشد. برای این کار My Computer را باز کنید و روی آیکون فلش تان راست کلیک کنید و وارد Properties شوید. در تب Hardware، روی Change Settings کلیک کنید تا وارد پنجره دیگری شوید. در این قسمت اگر تیک Enable write caching on the device را بردارید، دیگر برای جداکردن فلش از کامپیوتر، نیازی به Safe to Remove کردن آن ندارید. با این کار در حقیقت نوشتن و خواندن اطلاعات روی فلش تان با پرفورمنس پایین تری انجام خواهد شد، ولی این افت کیفیت به قدری نامحسوس است که می توان آن را نادیده گرفت و گفت در عمل هیچ تغییری احساس نخواهید کرد.

توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟

پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و ... امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود.

 

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا ۱۴۰ کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. توییتر را "جک دورسی" در مارس ۲۰۰۶ ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال از سال ۲۰۱۲، که روزانه بیش از ۳۴۰ میلیون توییت پست و بیش از ۶ میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را "پیامک اینترنتی" توصیف کرده‌اند.

 

شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است و سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. سایت توییتر به عنوان یکی از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان معرفی شده است.

ابداع توییتر به یک "جلسه طوفان فکری یک‌روزه" میان اعضای هیئت مدیره شرکت "پادکستینگ اودِئو" بازمی‌گردد. در آن جلسه، دورسی طرح ارتباط هر فرد با یک گروه کوچک با استفاده از یک سرویس پیام کوتاه را مطرح کرد. اسم رمز اصلی پروژه برای این سرویس "twttr" بود. طراحان در ابتدا "۱۰۹۸۵" را برای شماره پیامک انتخاب کردند اما مدتی بعد برای "استفاده و به خاطر سپاری آسان‌تر" آن را به "۴۰۴۰۴" تغییر دادند. کار بر روی این پروژه در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۶، زمانی که دورسی هنگام راه‌اندازی twttr خود نخستین پیام توییتری را در ساعت ۹:۵۰ شب فرستاد، آغاز گردید.

 

جک دورسی می‌گوید: "خیلی تصادفی واژه توییتر (twitter) به ذهنمان خطور کرد که انتخاب خیلی خوبی هم بود. این واژه به معنای "زنجیره کوتاهی از اطلاعات نامرتبط "و صدای پرنده‌ است. و محصول ما هم دقیقاً همین است."

 

طرح ابتدایی جک دورسی برای راه اندازی توییتر

نمونه اولیه توییتر یک سرویس داخلی برای کارکنان اودئو بود. نسخه کامل در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۶ منتشر شد. در اکتبر ۲۰۰۶، بیز استون، اوان ویلیامز، دورسی و دیگر اعضای اودئو شرکت "آبویس" ((Obvious را راه‌اندازی کردند و ادئو و تمام دارایی‌هایش را ، از جمله Odeao.com و Twitter.com، از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران آن خریدند. توییتر در آوریل ۲۰۰۷ به شرکتی مستقل تبدیل شد.

 

پیشرفت توییتر

پیشرفت این شرکت بسیار پرشتاب بوده است. در سال ۲۰۰۷ در هر ۱۵ دقیقه ۴۰۰ هزار توییت پست می‌شد. این رقم در سال ۲۰۰۸ به ۱۰۰ میلیون رسید. در فوریه ۲۰۱۰، کاربران توییتر روزانه ۵۰ میلیون توییت می‌فرستادند. تا مارس ۲۰۱۰، آمار application ثبت‌شده این شرکت به بیش از ۷۰ هزار رسید. تا ژوئن ۲۰۱۰، روزانه حدود ۶۵ میلیون توییت پست می‌شد، یعنی حدود ۷۵۰ توییت در ثانیه. تا مارس ۲۰۱۱ تعداد توییت‌ها به ۱۴۰ میلیون در روز رسید. به نقل از سایت compete.com توییتر در ژانویه ۲۰۰۹ به مقام سوم شبکه‌های اجتماعی رسید، حال آن که رتبه پیشینش مقام بیست و دوم بود.

 

منابع مالی توییتر

سرمایه‌ اولیه برای راه‌اندازی توییتر براساس منابع غیررسمی رقمی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار بوده است. پس از راه اندازی توییتر، شماری از سازمان‌ها و نهادهای مالی، صنعتی و فناوری، رقمی در حدود ۵۷ میلیون دلار در توییتر سرمایه‌گذاری کردند. یونیون اسکوئر ونچرز (UnionSquare Ventures)، اسپارک کپیتال (spark capital)، اینسایت ونچر پارتنرز (Insight Venture Partners) از جمله سرمایه‌گذاران در توییتر هستند.

 

ویژگی‌های توییتر

توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، آن را میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

 

برخی از ویژگی های توییتر:

۱. توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و آخرین توییت های کاربران دیگر را نیز بخوانند.

 

۲. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به ۱۴۰ کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا تلفن های همراه قابل دریافت است.

 

۳. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی بفرستند و دریافت کنند.

 

۴. امکان ارسال انبوه پیامک با اهداف سیاسی، سازماندهی اعتراضات داخلی و ایجاد آشوب در کشورهای هدف

 

۵. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب نشان دادن یک موضوع خاص با هدف الغای فضای ذهنی مورد نظر به کاربران

با نگاه به نمایشگرهای عریض، ناخودآگاه این موضوع به ذهن می‌آید که چقدر خوب می‌شد اگر رایانه‌های دسکتاپ به صفحات نمایش متعدد مجهز می‌شدند و اگر این صفحات عریض در کنار هم قرار بگیرند این پهنای حاصله تصویر چه فضای عالی را جهت کار با نوشته‌ها و مدارک عکسدار، چیدن پنجره‌ها در کنار هم و بازکردن صفحات گسترده و مقایسه آنها با یکدیگر را فراهم می‌آورند. در بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای نیز شما قادرید در حالی‌که روی نمایشگر اول به بازی می‌پردازید، اطلاعات حیاتی مربوط به بازی را روی نمایشگر دوم ببینید.

 

1- نصب کارت گرافیک روی صفحه نمایش

برای استفاده از 2 صفحه نمایش، هر دو باید به‌صورت فیزیکی به رایانه متصل باشند. راحت‌ترین راه به‌کاربردن و نصب یک کارت گرافیک است که دارای 2 درگاه اتصال نمایشگر باشد.

امروزه اکثر کارت‌های گرافیکی دارای 2 درگاه اتصال DVI یا یک DVI و VGA یا هر دوی آنها به‌اضافه HDMI هستند. برای نصب کارت، درگاه x16 PCIe را روی مادربورد پیدا کنید و کارت گرافیکی را در آن جا بزنید. سپس هر دو صفحه نمایش خود را به اتصالات ویدئوی رایانه یا کارت گرافیک و کابل برق را نیز به برق متصل کنید. رایانه را روشن و بوت کنید.

 

2- گرداننده‌های(درایورها) کارت گرافیک را نصب کنید.

 

3 – هنگامی که نمایشگر دوم را نصب کردید، باید آن را به سیستم عامل خود بشناسانید. در ویندوز ویستا روی دسکتاپ کلیک راست کرده و به مسیر زیر بروید:‌

Display Setting\Personalize appearance and Sound

 

داخل پنجره 2 تصویر نمایشگر می‌بینید: یکی بزرگ مشخص شده با عدد 1 و دومی کوچک با عدد 2. روی نمایشگر دومی کوچک تیره راست کلیک کرده و Attached را انتخاب کنید تا فعالش کنید. حالا گزینه زیر را تیک بزنید:



 

سی سال قبل کمتر کسی تصور می کرد که کامپیوترهای لوکس آن دوران این چنین با زندگی امروزه ما آمیخته شوند. در ادامه به تغییر و تحولات لپ تاپ ها در گذر زمان نگاهی می اندازیم.

از زمانی که نخستین جرقه های ساخت کامپیوترهای کیفی و قابل حمل زده شد، زمان زیادی نمی گذرد. عمر کامپیوترهای قابل حمل یا لپ تاپ ها به زحمت به سی سال می رسد ولی شتاب پیشرفت این محصول در مدت سی سال زیاد بوده است.

آلن کای از شرکت زیراکس اولین کسی بود که در سال 1970 ایده کامپیوترهای قابل حمل را مطرح و آن را به صورت اصولی تبیین کرد. او نام این دستگاه های قابل حمل را داینابوک (Dynabook) گذاشت

 

داینابوک کای ابعادی به اندازه دفترچه یادداشت داشت و می توانست تمام اطلاعات شخصی و مورد نیاز کاربران را در خود ذخیره کند. وی معتقد بود روزی می رسد که هر کسی به داشتن یک کامپیوتر قابل حمل نیاز پیدا می کند.

با تمام این اوصلف، نه آلن کای و نه شرکت زیراکس، هیچ کدام جزو اولین تولید کنندگان کامپیوترهای قابل حمل نبودند. افتخار ساخت اولین کامپیوترهای قابل حمل به شرکت پر افتخار آن دوران یعنی IBM می رسد. IBM در سال 1975 با ساخت و معرفی کامپیوتر 5100 اولین قدم در راه کامپیوترهای کوچک را برداشت. این محصول را نمی توان لپ تاپ نامید ولی در ابعاد و وزن جزو اولین ها به حساب می آید. 5100 حدود 50 پوند وزن داشت و ابعاد آن کمی بزرگتر از دستگاه های تایپ آن دوران بود. 5100 می توانست تا 64 کیلو بایت بهینه سازی شود و قیمت مدل فول آپشن آن به 20 هزار دلار می رسید!

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

اگر 5100  IBM را پدر بزرگ لپ تاپ های امروزی حساب نکنیم، قطعا GRiD Compass را می توان اولین لپ تاپ دنیا دانست. این محصول ساخته شرکت گرید سیستمز در سال 1979 است. ویلیام مگریج انگلیسی طراح و سازنده این محصول بود. GRiD Compass دارای 340  کیلوبایت حافظه از نوع حبابی و نمایشگری از نوع اکترولومینسنت بود. ناسا از این لپ تاپ در برنامه شاتل های فضایی در سال 1980 استفاده می کرد.



سئو فروشگاه اینترنتی -قسمت دوم سئو فروشگاه اینترنتی -قسمت دوم


در نوشتار اول ما به اهمیت گزینش اسم دامنه و کیفیت هاست اشاره کردیم و  به این نتیجه رسیدیم که یک فروشگاه اینترنتی ، با شناخت ریزبین بازار و قصد گذاری های از قبل تعیین شده ،موفق خواهد شد.اکنون از مسائل مهم دیگری گفتگو خواهیم کرد که برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار حیاتی می باشد.با ما به اتفاق باشید


 


 


 



راه اندازی فروشگاه اینترنتی اختصاصی و یا یک فروشگاه  کل کاره از حیث سئو؟



استراتژی تاسیس یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی با راه اندازی فروشگاهی که محصولات مختلفی به فروش می رساند،متفاوت می باشد.اگر می خواهید یک کسب و کار انلاین تنها در حوزه کفش چرم راه بیندازید.سعی کنید در اسم دامنه خویش کلمه  کفش  را جای دهید.شما با این کار به موتور های جستجوگر می فهمانید که سوداگری انلاین شما در پهنه فروش کفش می باشد.اگر شکیبیدن می دهید در اینده می خواهید سوداگری انلاین خویش را در موضوعات سایر گسترش خواهید دهید، هنگام برگزیدن اسم برای گستره فروشگاه اینرتنتی خود،از کلمات کلی و عام کاربرد کنید


 


:نحوه گزینش صحیح ادرس( لینک) تقسیم بندی محصولات از نظر سئو


 





اگر مخاطبین شما پارسی زیان و از کشور ایران هستند، می توانید عنوان هر بخش بندی را به صورت پارسی  عینا در ادرس صفحه همان بخش بندی درج کنید.اینکه عنوان تقسیم بندی شما به زبان فارسی  در لینک ادرس همان صفحه بیاید ،در اینده می تواند در لینک بیلدینگ بهتر و صحیح تر به شما کمک کند

:یک نمونه از نمایش ادرس صحیح برای هر تقسیم بندی


http://yourwebsite.ir/کفش چرم مردانه



دسته بندی صحیح محصولات 


 


 





اگر امروز شما قالب فروشگاه تارنما خود را بارگذاری کردید و تصمیم گرفتید محصولات خویش را در فروشگاه پیمان دهید،قبل از هر چیز دسته بندی کلی محصولات  فروشگاه خود را به طور ریزبین مشخص کنید.مثلا اگر گستره کاری فروشگاه اینترنتی شما در باره  کفش چرم هست...باید بخش های (کفش چرم مردانه-کفش چرم زنانه-کفش چرم دخترانه-کفش چرم تبریز-کفش چرم مجلسی) و دیگر بخش بندی ها را از ایتدا مشخص کنید .فراموش نکنید که تمام بخش بندی محصولات شما باید از صفحه اول فروشگاه اینترنتی شما قابل دسترسی باشن و بازدید کنندگان به راحتی بتوانند به تقدیر مربوطه هدایت شوند.همچنین فراموش نکنید ، بعد از برپایی بخش بندی های اصلی محصولات،به هیچ عنوان فرمان نخواهید داشت در اینده عنوان انها را تغییر دهید.شما باید به روابط بین خود و موتور های جستجوگر همانند گوگل احترام بگذارید،زمانی که تقسیم بندی شما با هر عنوان در موتور جستجوگر گوگل نمایه شود،دیگر شما دستور تغییر عنوان ان  بخش را  نخواهید داشت


 


:استراتژی بالا بردن واژه ها کلیدی در فروشگاه اینترنتی و اهمیت ان در سئو 


 


 





شما باید به ربات ها و اسپایدرهای موتورهای جستجوگر بفهمانید که سوژه فروشگاه اینترنتی شما چیست.از انجایی که در فروشگاه اینرتنتی، شما نمی توانید درونمایه غنی بسازید و همین دشوار یگانه از انگیزه ها بلند مدت بودن و سختی  سئو اختصاصی هر  فروشگاه اینرتنتی  می باشد،برا حل این دشوار شما باید از طریق قرار دادن واژه ها کلیدی خود در عنوان عکس ها محصولات و همچنین  در بخش  توضیحات هر تصویر، چگالی واژه ها کلیدی کلی فروشگاه خود را بالا ببرید .مثلا اگر شما امروز می خواهید یک  کفش مردانه چرم در فروشگاه اینترنتی خویش قرار دهید،بهتر است به صورت پایین عمل کنید

CATعنوان محصول:کفش چرم مردانه مدل♦

CATبرچسب محصول:کفش چرم مردانه شیک مدل♦

یکی از بهترین مدل های فروشگاه ما می باشد CAT روشنگری تصویر محصول:کفش چرم مردانه مدل♦

توجه: حتما برای هر محصول تنها یک برچسب بزنید.و همیشه عنوان فرآورده باید با عنوان برچسب متفاوت باشد.برچسب ها در لینک جداگانه ای در موتورهای جستجوگر نمایه می شوند و سعی کنید بیش تر از یک برچسب بهره‌گیری نکنید.موتور گوگل از اینکه با عنوان  و برچسب همانند یک فرآورده ، وارد یک صفحه شود متنفر است


:اهمیت نمایش تند محصولات و تاثیر ان در سئو


 





همانطور که در دسته نخست سئو فروشگاه اینترنتی گفتیم،شما باید کاملا حواستان به سرعت بارگذاری محصولات فروشگاه باشد!!دقت کنید که نباید با افزایش شمار محصولاتریا، سرعت لود شدن صفحات فروشگاه شما  پایین بیاید. خدمات بهینه سازی فروشگاه آنلاین میموس در غیر اینصورت ضریب فرار فروشگاه شما افزایش خواهد داشت و همین ضریب فراربالا، رنک وب سایت شما را در موتور های جستجوگر و به خصوص گوگل کاهش خواهد داد.سعی کنید از آغاز یک هاست باکیفیت انتخاب کنید،چون وگرنه فروشگاه اینترنتی شما در اینده ضربه بزرگی  خواهد خورد


 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1983 شروع جدیدی برای کامپیوترهای قابل حمل بود. Gavilan محصولی بود با مشخصات کامل یک لپ تاپ. این محصول دارای 64 کیلو بایت حافظه RAM بود و می توانست تا 128 کیلو بایت ارتقا پیدا کند. از پردازنده 5 مگاهرتزی اینتل 8080 استفاده می کرد و از ماوس تاچ پد بهره می برد. این محصول 4 کیلو گرم وزن داشت و به درایو مخصوص برای فلاپی مجهز بود.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1984 شرکت اپل وارد میدان نبرد و رقابت شد. این شرکت با ارائه Apple II نشان داد حرفی برای گفتن دارد. Apple II دارای 128 کیلوبایت حافظه، یک فلاپی درایو 5.25 ، دو پورت سریال ، یک پورت ماوس ، یک کارت مودم، منبع تغذیه خارجی ، بود. وزن رایانه بدون در نظر گرفتن نمایشگر 5 کیلوگرم بود. در این رایانه، از نمایشگر 9 اینچ تک رنگ یا پانل اختیاری LCD استفاده می شد.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

در سال 1986 نیز IBM کامپیوتر شخصی چندکاربردی خود را به بازار فرستاد که برخلاف Apple IIc یک لپ تاپ واقعی بود. این لپ تاپ همچون لپ تاپ گاویلان از یک ریزپردازنده مدل 8088 استفاده می کرد اما دارای 256 کیلوبایت حافظه، یک درایو فلاپی 3/5 اینچی، نمایشگر ال سی دی، پورت های موازی و سری چاپگر و فضایی برای نصب مودم داخلی بود.کامپیوتر شخصی چندکاربردی IBM همراه با یک سری از نرم افزارهایی که ویژه آن طراحی شده بودند، نظیر ویرایشگر متن، تقویم، ماشین حساب و دفترچه تلفن عرضه می شد. وزنی حدود 5/4 کیلوگرم داشت و 3500 دلار فروخته می شد. موفقیت این دستگاه بی نظیر بود و طلیعه دار تجارتی نو در عرصه لپ تاپ ها شد به طوری که به دنبال آن شرکت های متعددی با پشتوانه های قوی علمی و مالی به این قافله پیوستند. از آن زمان تاکنون سازندگان بسیاری به این عرصه وارد شده و هر کدام در حد خود به بهبود لپ تاپ ها کمک کرده اند. لپ تاپ های امروزی پیچیده تر، سبک تر، شکیل تر و خلاصه به آنچه که «کای» در نظر داشت نزدیک ترند.

از سال 1986 به بعد شرکت های رقیب به صورت موازی و همزمان ساخت و طراحی لپ تاپ ها را جلو بردند. هر کدام با اضافه کردن ویژگی جدیدی سعی در پیروزی بر رقیب را داشتند. تا جایی که امروزه مفهوم لپ تاپ برای کاربران تغییر کرده است.

روشهای هوشمندانه ایی برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یا به عبارتی ترافیک وب سایت برای هر صاحب سایت و یا وبلاگ یک امر بسیار ضروری می باشد.بدون ترافیک وب سایت ما هیچ مشتری و خریداری نخواهیم داشت.متاسفانه ترافیک وب سایت فقط به سمت سایت ما هدایت نمی شود و باید برای داشتن آن به صورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم.

در این مطلب متدهایی ارائه شده است که همین حالا نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از آنها استفاده نمایید.

 

راه اندازی بازاریابی مقاله

راه اندازی بازاریابی مقاله یکی از راههای افزایش بازدید سایت است.نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند برای افزایش بازدید سایت شما شگفتی بیافریند! نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید،در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد.اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست،زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و خلاصه و مختصر دارند.مقالات خود را به برخی از دایرکتوری های مشهور مقاله مانند Ezine ارسال نمایید.


نوشتن گزارشات و بررسی های وب سایت

نوشتن گزارشات،بررسی وتجزیه و تحلیل بازدیدهای سایت،دید بهتری درمورد راههای افزایش بازدید سایت را به شما میدهد.بررسی و تجدید نظر در مورد وب سایت تان در Alexa و گرفتن ترافیک بیشتر و بهبود رتبه وب سایت در Alexa نیز امری ضروری می باشد. به Alexa بروید و ثبت نام نمایید و شروع به بررسی میزان ترافیک وب سایت خود نمایید.


کلمات کلیدی مرتبط

استفاده از کلمات کلیدی مناسب میتواند سبب افزایش بازدید سایت شود.ابزارهای پیشنهاد دهنده ی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات "مراقبت از حیوانات خانگی" را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

 

Yahoo Answers

به صورت منظم از Yahoo Answers بازدید نمایید و تا جایی که می توانید پاسخ های زیادی به آن ارسال نمایید. اما توجه داشته باشید که از سیاست ها و قوانین سایت پیروی کنید. البته نمی توانید سعی کنید که به طور مستقیم افراد را به صفحات خرید وب سایت تان هدایت نمایید و یا اقدام به ارسال پاسخ هایی با کیفیت پایین همراه با لینک وب سایت تان در Yahoo Answers نمایید.

 

وب سایت تعاملی

شما باید برای افزایش بازدید سایت تان با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی در تعامل باشد.اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود. کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و... در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه هزاران نفر به ترافیک وب سایت شما اضافه خواهد کرد.

 

کارت های ویزیت تجاری

برای خود کارت های ویزیت تجاری مناسب و موثری تهیه نمایید و هر جا که می روید به دست افراد برسانید. مطمئن شوید که این کارت ها منحصر به فرد و خاص هستند. در مرتبهء اول می توانید اقدام به ارائه تخفیف به افراد نمایید. یک پیام شخصی می توانید برای افراد بر روی آن بنویسید. می توانید اقدام به ارائه خدماتی به صورت رایگان نمایید. کارت ویزیت تجاری تان را به صورتی طراحی کنید که اطلاعاتی بیش از نام و آدرس در آن گنجانده شود.

 

Podcasting

پخش فایل های صوتی و تصویری که افراد می توانند توسط دستگاه های مختلفی آنها را ببینند و بشنوند.Podcast خود را به صورتی در وب سایت ایجاد نمایید که بسیار آموزنده و جالب باشد. در این فایل ها در مورد چگونگی کمک وب سایت تان به افراد صحبت کنید و اجازه دهید آنها بدانند که شما در وب سایت تان چه رقابت ها و چه فعالیت های تعاملی ارائه می نمایید.تمامی چیزی که برای ساخت Podcast نیاز دارید، کار با میکروفون و ویرایشگر صدا می باشد. هنگامی که Podcast خود را ایجاد کردید، آن را در تالار گفتگوی Podcast و یا دایرکتوری های آزاد مانند PodcastBlaster ارائه نمایید.

 

بیلبورد پورتابل

وسیله نقلیه تان را روشن کنید و تابلوی تبلیغاتی وب سایت تان را بر روی آن نصب کرده و به هر کجا که می خواهید بروید و حرکت کنید. می توانید از پوشش های vinyl مقرون به صرفه مانند پوشش های تبلیغاتی بر روی ماشین و یا علائم مغناطیسی مانند Esigns استفاده نمایید. یک روز سرگرم کننده با ماشین تان خواهید داشت؛ با تبلیغاتی که بر روی آن دارید می توانید ترافیک سایت قابل توجهی برای وب سایت تان به ارمغان بیاورید.

 

 

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

رسانه های اجتماعی

این روزها بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر برای افزایش بازدید سایت استفاده می شود.به فیس بوک، تویتر، LinkedIn و دیگر شبکه های اجتماعی بپیوندید.بازدید از پیغام های افراد در انجمن های گفتگو واقعاً تعامل ایجاد می نماید.به سولات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید.تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش بازدید سایت شما شگفتی می آفریند.

 

ارائه خدمات رایگان

یکی دیگر از راههای افزایش بازدید سایت ارائه خدمات رایگان است.اقدام به ارائه مطالب و اطلاعات و گزارشات مفید در وب سایت تان نمایید و یا می توانید کتاب های الکترونیک به صورت رایگان در سایت تان عرضه نمایید که این کار میتواند به افزایش بازدید سایت تان کمک کند.لینک وب سایت و دیگر اطلاعات تجاری خود را در این مطالب قرار دهید. اجازه دهید که افراد بدانند که می توانند از وب سایت شما چیزی دریافت نمایند.می توانید این فایل ها را در پایین امضای ایمیل خود بیافزایید و یا در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال نمایید. مطمئن باشید قبل از اینکه خودتان خبردار شوید، مطالب و گزارشات مفید شما می تواند در سراسر وب، روزانه ترافیک جدیدی برای سایت شما ایجاد نماید.

 

نقشه سایت

برای وب سایت خود نقشه سایت XML ایجاد نمایید و آن را در گوگل ثبت نمایید. نقشه سایت به موتورهای جستجو اجازه ء دسترسی بیشتری به صفحات وب سایت تان خواهد داد.در نتیجه در جستجوهای افراد، صفحات وب شما بسیار ساده تر پیدا خواهد شد.به راحتی می توانید با XML نقشه سایت تا 500 صفحه نیز ایجاد نمایید.گزینه های دیگری مانند Xsitemap نیز وجود دارد.برای پیدا کردن گزینه های جایگزین و انتخاب آنها می توانید به جستجو بپردازید.

 

راه های بسیار زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. برخی از آنها برای وب سایت شما مفید و برخی دیگر برای سایت شما کار نخواهد کرد.

از ایده های موجود در این مقاله استفاده کنید و به آن ایده های جدید بیافزایید و یا ترکیبی از آنها ممکن است برای شما بهتر باشد. ترافیک و افزایش بازدید وب سایت به راحتی ایجاد نمی شود و تنها با کار سخت و تلاش شما و استفاده از ایده های جدید ایجاد خواهد شد.همچنین با پیدا کردن این که کدامیک از روش ها بهتر برای وب سایت تان کار می کند،می تواند بر افزایش بازدید وب سایت شما موثر باشد.منبع:kaspid.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.