قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خارج کردن فایل ها از حالت زیپ بدون نیاز به دانلود در گوگل درایو

امروزه فایل‌ زیپ به‌عنوان یکی از فرمت‌های اصلی اشتراک‌گذاری اطلاعات در اینترنت شناخته می‌شند و در کنار فرمت‌هایی مانند PDF، بسیار محبوب است. برای خارج کردن فایل‌ها از حالت زیپ در محیط دسکتاپ، ابزارهایی مانند WinZip و 7Zip بسیار شناخته‌شده هستند. اما اگر این نوع فایل روی گوگل درایو قرار داشته باشد، چگونه آن را بازگشایی کنیم؟

فرض کنید مجموعه‌ای اسناد و تصاویر به ایمیل شما ارسال شده یا یک فایل زیپ حاوی فایل‌های یک فولدر روی کلاد به اشتراک گذاشته شده است. در روش معمولی، برای مشاهده و استفاده از محتوای فایل زیپ، ابتدا باید آن را دانلود و بعد اطلاعات مورد نظر را استخراج کنید. اما برای استخراج آسان‌تر فایل‌ها در گوگل درایو، می‌توانید از افزونه Zip Extractor بهره بگیرید.

Zip Extractor افزونه‌ای برای مرورگر کروم است که امکان استخراج محتوای فایل‌های زیپ در محیط گوگل درایو را به کاربر می‌دهد. اگر سروکار زیادی با فایل‌های موجود روی گوگل درایو خود دارید، این افزونه می‌تواند به مقدار چشمگیری در وقت شما صرفه‌جویی کند.

zip extractor

مقاله‌های مرتبط:

برای نصب این افزونه می‌توانید از وب استور کروم استفاده کنید؛ یا با ورود به محیط گوگل درایو، روی گزینه New کلیک و سپس More را انتخاب کنید. در آخر با انتخاب گزینه Connect More apps و جستجو در میان برنامه‌ها می‌توانید افزونه مورد نظر را دریافت کنید.

با نصب این افزونه قادر خواهید بود تمامی فایل‌های زیپ موجود در گوگل درایو خود را استخراج کنید. کافی است روی فایل مورد نظر راست کلیک و Open with the ZIP Extractor را انتخاب کنید. برای اولین بار گوگل از شما درباره مجوز دسترسی این افزونه به فایل‌ها سؤال خواهد کرد و دیگر نیازی به تعیین سطح دسترسی افزونه نخواهد بود. پس از انتخاب گزینه استخراج، چندین قدم دیگر برای تکمیل شدن فرایند لازم است.

zip extractor

افزونه ZIP Extractor به کاربر امکان انتخاب فایل‌های مورد نیاز برای استخراج را می‌دهد. به‌صورت پیش‌فرض تمامی محتوای موجود در داخل فایل زیپ استخراج خواهد شد. با انتخاب گزینه Extract Now، محتوای استخراج‌شده در پوشه‌ای جدید داخل پوشه فعلی قرار خواهد گرفت. نام پوشه مورد نظر همانند نام فایل زیپ انتخاب‌شده خواهد بود. گزینه‌های دیگری مانند اشتراک‌گذاری فایل‌های استخراج‌شده نیز توسط این افزونه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. به یاد داشته باشید که فرایند بازگشایی فایل‌ها روی سرور صورت می‌گیرد و سرعت اینترنت کاربر تعیین‌کننده سرعت نمایش فایل‌ها خواهد بود.

در پایان باید گفت افزونه ZIP Extractor می‌تواند در مواقع بسیاری، کاربردی ظاهر شود و در وقت کاربران صرفه‌جویی کند. با این حال کمبود برخی ویژگی‌ها در آن حس می‌شود. به‌طور مثال وجود گزینه‌ای برای بازگشایی فایل‌ها قبل از دانلود مستقیم روی گوگل درایو، می‌تواند موجب بهبود عملکرد این افزونه در نسخه‌های بعدی شود. ولی کاستی‌های افزونه مورد نظر باعث نمی‌شود که قابلیت‌های کاربردی آن کمرنگ شود.

چهار روش برای بهبود مدیریت ایمیل

شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما افراد در محیط کار به‌طور میانگین ۲۸ درصد از وقت خود را صرف خواندن ایمیل‌ و پاسخگویی به آن‌ می‌کنند؛ ایمیل‌هایی که معمولا با ایجاد وقفه در کار، بازدهی کارکنان پرمشغله را کاهش می‌دهند. بنابراین اگر بتوانید ایمیل‌های خود را بهتر مدیریت کنید، می‌توانید از هدر رفتن وقت و انرژی خود جلوگیری کنید.

از میان بخش‌های مختلف یک سازمان، گروه‌های کاری بازاریابی و فروش و همچنین خدمات مشترکین، روزانه ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنند. از سویی دیگر، ارسال ایمیل به مشتریان با حفظ آرامش و خونسردی و پاسخگویی به شکایات آن‌ها می‌تواند وقت و انرژی زیادی از کارکنان بگیرد. با این حال، روش‌های زیادی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان وقت کمتری برای سر و کله زدن با ایمیل صرف کرد و بازدهی کارکنان را در محیط کار افزایش داد. البته قرار نیست به روش‌هایی مانند خالی کردن همیشگی صندوق ورودی متوسل شویم؛ چرا که روش‌های بسیار کارآمدتری برای مدیریت ایمیل‌ها در دسترس است. در ادامه به توضیح چند ترفند و روش کاربردی برای کاهش هر چه بیشتر دردسر مدیریت ایمیل‌ها و افزایش بازدهی در محیط کار می‌پردازیم.

اتوماسیون

اتوماسیون می‌تواند در ایجاد نظم کارهای غیر ضروری مؤثر باشد و از هدر دادن وقتتان جلوگیری کند. می‌توانید با اضافه کردن ابزارهایی به صندوق ورودی خود، کارهایی جزئی را با دردسر کمتری انجام دهید.

بومرنگ یکی از این ابزارهای اتوماسیون است. این افزونه، یک ابزار مدیریت وظیفه برای صندوق ورودی است و به شما این امکان را می‌دهد که ایمیل‌های خود را برای ارسال در یک ساعت خاص، زمان‌بندی کنید.

برای کاهش ترافیک ورودی ایمیل خود می‌توانید از ابزارهای لغو اشتراک خودکار استفاده کنید. به کمک این ابزار دیگر نیازی نیست که در هر ایمیل به دنبال گزینه لغو اشتراک بگردید و می‌توانید تنها با اضافه کردن ابزارهای UnListr برای Outlook و Unsubscribe Button برای کروم، اشتراک‌های ایمیلی خود را لغو کنید.

ابزار اتوماسیون دیگری که می‌تواند برای مدیریت ایمیل‌ها به شما کمک کند، میکس‌مکس (MixMax) است. این ابزار امکاناتی از قبیل زمان‌بندی فوری، رهگیری و نظرسنجی را به حساب کاربری ایمیل شما اضافه می‌کند. همانند بومرنگ، میکس‌مکس این امکان را به شما می‌دهد که ایمیل‌های خود را برای ارسال در آینده زمان‌بندی کند. علاوه بر این می‌توانید با ادغام این ابزار با پلتفرم سیلزفورس (Salesforce) بخش مدیریت ارتباط با مشتری کسب‌وکار خود را ارتقاء دهید.

ریتم‌سازی

برای بررسی ایمیل‌های خود یک رویه تنظیم و آن را با قدرت اجرا کنید. کارشناس‌ها بر این باور هستند که نباید روز کاری را با بررسی ایمیل‌ها شروع کرد. آن‌ها معتقدند غرق شدن در ایمیل‌ها در ابتدای ورود به محل کار، باعث کاهش تمرکز می‌شود و ذهن شما را به وظایف بی‌اهمیت معطوف می‌کند.

نشریه هاروارد بیزینس ریویو هم بر این نکته صحه می‌گذارد. در یکی از نسخه‌های این مجله معتبر آمده است:

بررسی ایمیل‌ به‌عنوان اولین وظیفه در شروع روز کاری، فرصت استفاده از ذهن در بالاترین ظرفیت ممکن آن را به هدر می‌دهد. بنابراین بهتر است پس از رسیدن به محل کار، ۳۰ دقیقه یا حتی یک ساعت صبر کنید و سپس سراغ ایمیل‌های خود بروید.

هنگام بررسی ایمیل‌ها می‌توانید برای مدیریت نامه‌های دریافتی و ارسالی خود در طول روز برنامه‌ای تنظیم کنید. یک راه برای انجام این کار، غیر فعال کردن اعلان‌های ایمیل و بررسی تمامی مکاتبات به‌صورت یکجا است. در واقع وقتی اجازه دهید نامه‌های شما تجمیع شوند و به بررسی یک‌باره آن‌ها بپردازید، اولویت‌بندی و رسیدگی به آن‌ها برایتان بسیار ساده‌تر خواهد شد.

سازمان‌دهی به کمک یکپارچه‌سازی

مانند اتوماسیون، یکپارچه‌سازی هم می‌تواند فرآیند پردازش ایمیل‌ها را برای شما ساده کند. با ادغام اپلیکیشن‌هایی از قبیل ToutApp و Sidekick با ایمیل‌های گروه‌های کاری فروش و خدمات مشترکین، می‌توان برخی شاخص‌های کلیدی را ارتقاء داد، کمپین‌های تبلیغاتی بهتری اجرا کرد و در نهایت به اهداف پیش‌بینی شده دست یافت. در واقع، یکپارچه‌سازی، روشی بی‌نظیر برای افزودن شفافیت به ایمیل است. اپلیکیشن ToutApp پا را حتی فراتر از این می‌گذارد و به شما این امکان را می‌دهد که وظایف خود را به‌صورت یکجا به‌روزرسانی و تمامی وظایف مرتبط با کمپین‌های خود را مشاهده کنید. بهتر است ایمیل‌هایی را که به وقت و توجه بیشتر نیاز دارند از بقیه جدا کنید و دقیق‌تر به بررسی آن‌ها بپردازید.

ارتقاء سبک ارتباطی

اکنون که توانستید تمامی توصیه‌های بالا را اجرا کنید، چگونه می‌توانید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما خوانده می‌شوند؟ پیش از هر چیز بهتر است ایمیل‌های خود را خلاصه و مختصر بنویسید و تنها به ذکر اطلاعات مهم بسنده کنید. سعی کنید به ایمیل‌ها به‌صورت جمع‌وجور و ساده پاسخ بدهید. وقتی که می‌خواهید یک ایمیل را فوروارد کنید یا به آن پاسخ بدهید، سعی کنید در سه خط یا کمتر منظور خود را برسانید. بهتر است از جملات کوتاه استفاده کنید و از غلط‌های املایی یا نگارشی فاصله بگیرید تا اعتبار شما خدشه‌دار نشود.

یوتیوب ویدیوی تبلیغاتی گوگل را حذف کرد

یوتیوب، سرویس اشتراک ویدیو متعلق به شرکت گوگل، به دلیل استفاده از الگوریتم‌های جدید و نه‌چندان دقیق خود به مشکل برخورده است. این الگوریتم‌ها معمولا بدون هیچ توضیحی ویدیوها را به‌صورت خودکار اسپم تشخیص می‌دهند. این بار یوتیوب تبلیغ رسمی گوگل برای کروم‌بوک را اسپم تشخیص داد تا صاحب این سرویس نیز بی‌نصیب نماند و مزه‌ی اسپم قلمداد شدن را بچشد.

ویدیوی تبلیغاتی گوگل با این پیغام مواجه شد: «این ویدیو به دلیل نقض قوانین و سیاست‌های یوتیوب در برابر اسپم، فعالیت‌های فریبنده و اسکم حذف شده است.»

البته گوگل به‌سرعت مشکل را برطرف کرد؛ اما قبل از آن، کاربران این حرکت را دست‌مایه‌ی طنز قرار دادند.

یوتیوب برای ارتقاء تجربه‌ی کاربری، تلاش می‌کند اسپم‌ها و ویدیوهای مزاحم را کاهش دهد؛ اما بیش از اینکه موفقیتی کسب کند، مورد انتقاد قرار گرفته است. چند روز پیش کاربران از حذف بی‌دلیل ویدیوهایشان شکایت داشتند و قبل از آن, یوتیوب حتی ویدیوهای آیفون 10 را هم حذف کرده بود.

یوتیوب ادعا می‌کند که در تلاش برای رفع این مشکلات است؛ اما ظاهرا پیشرفتی در کار نیست. کاربران می‌توانند امیدوار باشند حالا که مشکلات دامن خود گوگل را گرفته است، اقدامی اساسی در این خصوص شکل بگبرید و مسئله مرتفع شود.

تولید و انتشار ویدیو برای افزایش بازدید

ویدیو ها دائم محبوب ترین فرمت محتوایی بوده اند و پرتو گذاری بیشتری روی مخاطبان دارند. فرآوری ویدئو اصلا شغل سختی نیست، نیازی نیست حتما خودتان جلوی دوربین بروید! نه می خواهید برند سازی کنید و نه اینکه می خواهید ویدیوی تبلیغاتی بسازید. به راحتی می توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و آن ها را مجدد در سایت های دیگر منتشر کنید.


برای این پیشه بس است احد از مقالاتی را که قبلاً در سایت خود نوشته اید، برگزیدن کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در نوشتار خود نوشته اید را در ویدیوی خود بیان کنید. برای فیلم برداری از پاورپونت خویش می توانید از نرم افزار Snagit بهره‌گیری کنید.


همچنین می توانید از مراحل انجام دادن یک شغل فیلم بگیرید و آن را به چهره یک ویدیوی آموزشی در اختیار مخاطبان خویش پیمان دهید. برای تولید ویدیو های آموزشی بهتر است ویدیو هایی صحیح کنید که پر پیرو باشند. مثلاً ویدئوی اضافه کردن شماره تلفن ایران به پنل گوگل ادوردز یکی از پر پیرو ترین ویدئوهای بازپسین بوده است. بعد از آن، نوبت به انتشار ویدئو ها می رسد. گرد از بهترین راه ها این است که در سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی یک کانال صحیح کنید و ویدیو های خویش را در آن به اشتراک بگذارید. سرویس هایی مثل آپارات، نماشا، تماشا، نمایش، اینت، یومیه بازدیدهای فوق العاده ای دارند.


پروفایل خویش را کامل کنید و حتما آدرس سایت خود را در کانال های خود قرار دهید. مطمئن باشید به محض اینکه مخاطبانتان ویدئوی شما را ببینند به صفحه اصلی کانال شما مراجعه می کنند و روی آدرس سایت شما که در کانالتان موجود است کلیک می کنند تا با سایتتان اغلب آشنا شوند.


یکی از راه های دیگر این است که ویدیوهای خود را در سایت های آموزشی مثل فرانش، فرادرس، وب یاد و … آپلود کنید. به راحتی بدون هیچ هزینه ای می توانید ویدیو های خویش را در معرض دید میلیون ها علاقه مند پیمان دهید.


انتشار مطلب در فرانش

یکی از برتری های گزیده تر این سایت ها این است که آموزشی هستند و مانند آپارات و نماشا ویدیوهای متفرقه ندارند؛ همین فرمایش مایه می شود انتشار ویدیو های شما هدفمند تر باشد و آن ها در معرض دیدن مخاطبان واقعی خویش پیمان بگیرند.


یکشنبه‌ها پیش از آغاز شغل یک نوشتار مجانی از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خویش دریافت کنید



ایمیل

 

۴-برگذاری رویدادهای رایگان

یکی دیگر از راه های کارایی گذار در افزایش بازدید سایت، برگذاری رویدادهای رایگان و آفلاین است. مثلاً وبینار آفلاین برگذار کنید و در سایت های اشتراک رویدادها به چهره مجانی قرار دهید. احد از سایت هایی که به شما کمک می کند که اغلب دیده شوید و تکنیک های کسب ترافیک بیشتر ترافیک سایت را افزایش  دهید، سایت ایوند، بهترین سایت در گویه برپایی و اشتراک رویداد است. شما به راحتی هر چه تمام تر می توانید همان ویدیو هایی که در قسمت پیش  اشاره کردیم را کمی طولانی تر کنید (مثلا یک ساعت) و با عنوان وبینار آفلاین به چهره مجانی در سایت ایوند قرار دهید.


برگزاری اتفاق ایوند

ایجاد اتفاق در ایوند کاملا رایگان است و هرچقدر همنشین دارید می توانید لینک سایت خویش را به چهره سر راست در صفحه رویداد برپایی شده ایوند قرار دهید.


زمانی که وبینار آفلاین و از پیش ضبط شده در ایوند قرار می دهید کسان زیادی مشتاق می شوند که به فایل وبینار ضبط شده مجانی شما دسترسی داشته باشند. در نهایت به همین روش با شما آشنا می شوند و مطمئن باشید که به سایت شما هم سری می زنند. نکته مهم این است که سعی کنید در صفحه رویداد خویش طوری عمل کنید که از مخاطبان خود بخواهید برای اطلاعات بیشتر در مورد رخداد به سایت شما مراجعه کنند.


۵-تولید و انتشار فایل های صوتی

تولید فایل های صوتی یا پادکست هم کار بسیار ساده ای است. بس است مقالات سایت خود را به صوت تبدیل کنید. همچنین ایبوک هایی که قبلاً نوشته اید را هم می توانید به کتاب صوتی تبدیل کنید و مجدد آن ها را منتشر کنید. به همین سادگی! برای اشتراک محتوای خویش تنها باید آن را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. تنها انگیزه اصرار به تولید فایل صوتی، برای انتشار آن ها است. زمانی که فایل صوتی برپایی کنید به راحتی می توانید آن را در سایت های اشتراک صوت مشابه “شنوتو” و “تهران پادکست” منتشر کنید.


اشتراک فایل صوتی

این سایت ها یومیه ترافیک فوقانی دارند و می توانند در افزایش بازدید سایت تان بسیار به شما کمک کنند. سایت های دیگری هم هستند که کتاب صوتی به اشتراک می گذارند و می توانید از آن ها برای اشتراک فایل های صوتی خود کاربرد کنید.

اپل تا پایان فروردین از سرویس استریم ویدئویی خود رونمایی می‌کند

سرویس پخش فیلم و سریال اپل، تا میانه‌ی ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) آماده‌ی بهره‌برداری خواهد شد. کوپرتینویی‌ها، به شرکت‌های فعال در صنعت سرگرمی اعلام کرده‌اند که محتوای مورد نظر خود را تا آن زمان آماده کنند. زمان دقیق رونمایی از سرویس استریم اپل نیز در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

خبر اخیر پیرامون سرویس ویدئویی اپل، با شایعات پیشین درباره‌ی آن هماهنگی دارد و قبلا نیز ابتدای سال ۲۰۱۹ برای رونمایی بیان شده بود. سرویس مذکور، محتوای اختصاصی اپل و همچنین تولیدات شرکت‌های واسط همچون HBO و STARZ را پخش خواهد کرد.

کوپرتینویی‌ها قصد دارند خدمات جدید پخش محتوای ویدئویی خود را از اپلیکیشن اختصاصی TVارائه کنند. قطعا بخشی از محتوای پخش‌شده برای کاربران اپل، رایگان خواهد بود. گفته شده است که سرویس استریم اپل ابتدا برای کاربران آمریکایی ارائه خواهد شد اما تا پایان سال جاری میلادی، تعداد کشورهای دریافت‌کننده‌ی محتوا به ۱۰۰ عدد می‌رسد.

اپل اکنون بیش از ۲۴ سریال تلویزیونی اختصاصی در دست ساخت دارد که برخی از آن‌ها در مراحل نهایی انتخاب بازیگر بوده و برای فیلم‌برداری آماده هستند. برخی دیگر نیز فیلم‌برداری را شروع کرده‌اند. به‌علاوه، قرارداد همکاری ساخت فیلم و سریال اختصاصی با تهیه‌کنندگان بزرگی همچون جیسون کاتیمز و جاستین لین هم امضا شده است. دسته‌بندی محتوای سرویس استریم اپل، از فیام‌های درام تا کمدی و علمی‌-تخیلی و برنامه‌های مخصوص کودکان را پوشش می‌دهد.