قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نوشتن محتوا برای سایت

چرا حتما باید مطالب سایت اختصاصی نوشته شود؟

اگر با سئو کاران گوناگون گفتگو کرده باشید حتما آن ها روی این مساله پافشاری دارند که مطالب سایتتان باید اختصاصی باشد و از هیچ جای سایر کپی برداری نشود.اما انگیزه این پیشه چیست؟تمامی الگوریتم های گوگل برای این بوجود می آیند که گوگل در رتبه بندی خویش سایت هایی را بالا قرار دهد که محتوا سودمند و اختصاصی دارند.در واقع الگوریتم های گوگل برای تشخیص چنین سایت هایی است.


چرا باید درونمایه بنویسیم

الگوریتم های گوگل هیچگاه تغییر ناپذیر نبوده و مدام در حال تغییر هستند.در روش سئوی وردپرس بک لینک،شبکه های اجتماعی و ... همگی فاکتور سئو در حال حاظر هستند.اما هیچ تضمینی نیست که این فاکتور ها در سال های بعد هم پابرجا باشند.پس عاقلانه نیست که ما به این مسائل اعتماد کنیم و تمرکزمان را روی این فاکتور ها بگذاریم.باید اصل ماجرا را به عنوان اصلی ترین فاکتور در نظر بگیریم.الگوریتم های گوگل هرچه که باشند برای تشخیص محتوا خوب هستند.پس وقتی ما سایتی با درونمایه عالی و بی همتا داشته باشیم هیچ ترسی از تغییر الگریتم های گوگل نداریم.


برای تولید محتوا نیاز نیست از خودمان مطالب جدید فرآوری کنیم.میتوانید از دیگر سایت ها کمک بگیرید.اما کمک گرفتن به معنای کپی کردن و تغییر دادن بخشی از متن نیست.باید متن دیگر سایت ها را بخوانید و برداشت خویش متعلق به متن را بنویسید.یعنی متنی تولید کنید که حتی یک کلمه متعلق به هم کپی برداری از سایت های دیگر نباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.