قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سونی کارخانه تولید موبایل خود در چین را تعطیل می کند

سقوط جایگاه سونی در دنیای موبایل به اندازه شرکت هایی نظیر نوکیا، بلک بری و حتی اچ تی سی چشمگیر نبوده و نیست، ولی غول تکنولوژی و سرگرمی ژاپن طی سال های اخیر به سختی در این حوزه دست و پا زده است. متأسفانه تلاش های آنها در اصلاح و احیای خانواده اکسپریا چندان نتیجه بخش نبوده و سونی موبایل هنوز با زیاندهی های متوالی روبروست. حالا نوبت تصمیمات سخت تر فرا رسیده است.

سونی چند ماه قبل بیش از 200 کارمند بخش موبایل خودش در اروپا را اخراج کرد و اکنون تصمیم گرفته یکی از بزرگ ترین کارخانه هایش را در چین تعطیل کند. کارخانه سونی در پکن طی چند روز آینده تولید گوشی هوشمند را به طور کامل متوقف می کند و فعالیت های این واحد به کارخانه دیگری در تایلند سپرده می شود. ظاهراً این اقدام می تواند هزینه های تولید سونی را تا 50 درصد کاهش دهد.

اکسپریا XZ4

هدف نهایی این است که واحد موبایل شرکت سونی پس از چندین سال متوالی زیاندهی بتواند بالاخره تا قبل از سال 2020 به سوددهی برسد، اما هنوز مشخص نیست تا سال آینده چقدر از کسب و کار موبایل این شرکت ژاپنی باقی خواهد ماند. طبق آخرین برآوردهای رسمی، آمار عرضه گوشی های خانواده اکسپریا در یک سال کامل به رقم تحقیر آمیز 6.5 میلیون دستگاه رسیده است. برای مقایسه می توان به پیش بینی فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 10 در یک ماه نخست عرضه اشاره کرد.

سونی طی سال گذشته چندین بار اعلام کرده که قصد کناره گیری و ترک بازار موبایل را ندارد، آن هم در زمانی که دنیا به سمت 5G پیش می رود. آنها تمامی اقدامات خود را با هدف تقویت کسب و کار خود انجام می دهند. انتقال خط تولید از چین به دیگر کشورهای منطقه به خاطر کاهش هزینه های تولید هم در دنیای تکنولوژی تازگی ندارد. با این حال مشخص نیست که کارخانه جدید سونی در تایلند از نظر حجم تولید در چه سطحی فعالیت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.