قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

معایب طراحی سایت با وردپرس

۱. پلاگین بیشتر، سرعت سایت پایین‌تر

افزونه‌ها می‌توانند امکانات زیادی را به سایت شما اضافه کنند. اما باید در عقیده داشت که در چهره بهره‌گیری همزمان از شمار زیادی افزونه، سرعت سایت کاهش پیدا می‌کند و این می‌تواند باعث بروز مشکل در عملکرد سایت گردد.


۲. به روزرسانی‌های مداوم

وردپرس به صورت دوره‌ای نسخه‌های جدید قالب‌ها و افزونه‌های خویش را ارائه می‌کند. با به روزرسانی این امکانات، باید انتظار تغییر در ظاهر و عملکرد افزونه‌ها و قالب را داشت. لذا برای شفا وضعیت بعد از به روز رسانی نیاز به یک طراح سایت و برنامه نویس مجرب خواهید داشت الی در چهره بروز هرگونه مشکل، نسبت به عیب یابی آن اقدام و دشواری ها را رفع نماید.


۳. بهره‌گیری بیش از حتماً از منابع

نصب شمار بسیار افزونه در جهت بالابردن امکانات وب‌سایت مایه استفاده بیش از بی گمان از منابع سرور شده و معمولا سایت احتیاج به بالارفتن سرویس میزبانی خواهد داشت. در ابتدای مقاله اشاره شد که بعضی از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، در سبد محصولات خود، سرویس هاست وردپرسی ارائه می‌کنند و با درنظر اخذ یک سرور پسندیده برای سایت‌هایی با این پلتفرم لغایت حد زیادی دشواری ها این چنینی را رفع کرده‌اند. با یک نگاه کلی می‌توان به این نتیجه قبض که طراحی وب سایت با وردپرس  می‌تواند یک پلت فرم خوب برای طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی باشد و همگی معایب آن به راحتی بدست یک تیم طراحی کارآزموده قابل رفع می‌باشد. بنابراین همچنان وردپرس می‌تواند انتخاب مناسبی برای طراحی سایت باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.