قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

معرفی بروزترین خودروها

پس از مدت ها فورد موندئو 2019 هیبرید رونمایی شد

هاچ‌بک سالون فورد موندئو ۲۰۱۹ فیس‌لیفت با کاربرد از سیستم محرکه‌ی هیبریدی و در چهار تیپ گوناگون عازم بازار خواهد شد.

به گزارش خودروتک، فورد جزییات تازه‌ای از نسخه فیس‌لیفت هاچ‌بک سالون Mondeo منتشر کرد؛ این خودروساز امیدوار است که به‌لطف تجدیدنظر در چهره‌ی فورد موندئو ۲۰۱۹، بتواند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد.




رقیب اصلی Vauxhall Insignia با فورد موندئو  طراحی دوباره فضای بیرونی تغییر داده شده است؛ در طراحی جدید برای هر تیپ فورد موندئو ۲۰۱۹ از جلوپنجره اختصاصی استفاده می‌شود و سپرهای اصلاح‌شده به به اتفاق طراحی جدید چراغ‌های جلوی LED، از جمله دیگر تغییرات در خارج به شمار می‌روند. در عقب نیز چراغ‌های تغییرشکل یافته و نوار عرضی کرومی، به همراه گزینه‌های شخصی جدید اضافه شده است.


2019 Ford Mondeo / فورد موندئو


بزرگ‌ترین تغییر مکانیکی، ساز و برگ جانبی آخرین پیشرانه‌ی دیزلی EcoBlue فورد است لغایت با پسینیان آیین نامه انتشار گازهای گلخانه‌ای سازگار شود و در ضمن سیستم کاهش‌دهنده کاتالیزوری انتخابی نیز در آن هستی دارد. گفته شده است که به‌لطف پیشرفت‌های فنی از قبیل سیستم تزریق سوخت جدید با تنگنا بالا، درمان قابل توجهی در کارکرد پیشرانه ایجاد می‌شود؛ ایرانی رنت  درحالی‌که گشتاور دورهای ذیل نیز افزایش مکشوف است. این قابلیت در پیشرانه‌های اکوبلو با قدرت ۱۵۰ و ۱۹۰ اسب‌بخار برای مشتریان موجود خواهد بود.




همان‌طور که سنه گذشته نیز تأیید شد، فورد موندئو برای اولین‌بار با نسخه هیبریدی جدید در دسترس خواهد بود؛ چشمداشت می‌رود که ۵۰ درصد از همه فروش به مدل هیبریدی وابستگی یابد. این مدل هیبریدی (بنزینی برقی) از پیشرانه‌ی بنزینی ۲ لیتری سیکل اتکینسون با توان ۱۸۶ اسب‌بخار در ترکیب با موتور الکتریکی، ژنراتور، باتری ۱.۴ کیلووات‌ساعت لیتیوم یون و جعبه‌دنده خودکار CVT استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این خودروی هیبریدی در هر کیلومتر نزدیک ۱۰۳ گرم دی‌اکسیدکربن فرآوری کند. گنجایش صندوق عقب (Boot Space) برای مدل هیبریدی از ۵۲۵ به ۴۰۳ لیتر تفریق می‌یابد، درحالی‌که محل قرارگیری صندلی‌های عقب تغییر نمی‌کنند.


2019 Ford Mondeo / فورد موندئو


در داخل گزینه‌های جدید برای لوازم داخلی، تزئینات باکیفیت و دسته‌های در تغییر دیتا شده‌اند، درحالی‌که فورد ادعا می‌کند کنسول مرکزی نیز چهره‌ی جدیدی پیدا کرده است. در مدل‌هایی که جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته بهره می‌برد، از اهرم جایگزینی دنده (سلکتور) چرخشی کاربرد شده است که در نتیجه فضای بیشتری برای پیمان دادن اشیاء و محل شارژ گوشی فراهم می‌شود. این جعبه‌دنده نیز برای ارائه‌ی الگوهای تعویض دنده انطباقی تغییر داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.