قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فورد

فورد به تازگی نسخه ای از فیس لیفت هاچ بک سالون  Mondeo   فورد موندئو 2019 منتشر کرده و با این فرآوری می خواهد برای حضور در بازار آینده دست پر آماده گردد. این خودرو رقیب اصلی Vauxhall Insignia می باشد.



در فضای بیرونی خود زیاد تغییر شکل داشته و از جلوپنجره اختصاصی کاربرد کرده است. برای چراغ های جلوی LED از طراحی جدید و سپرهای اصلاح شده کمک گرفته و نوار عرضی کرومی از سایر مشخصات آن می باشد.




از عقیده مکانیکی تغییر بزرگواری چون موتور دیزلی EcoBlue را تجربه کرده و منظور از تعبیه این موتور این است که با ناچیز شدن انتشار گازهای گلخانه همگام گردد. در این خودرو، سیستم تفریق دهنده کاتالیزوری انتخابی جای گذاری شده و به سیستم تزریق سوخت جدید با تنگنا بالا مجهز شده است.


فورد موندئو 2019 هیبرید


در موتورهای اکوبلو با قدرت ۱۵۰ و ۱۹۰ اسب بخاری چنین قدرتی وجود دارد. فورد موندئو برای اولین بار با نسخه هیبریدی جدید عرضه می شود. برای مطالب بیشتر به وب سایت ایرانی رنت  مراجعه کنید. مدل هیبریدی این خودرو دارای موتورهای بنزینی ۲ لیتری سیکل اتکینسون با قدرت تولیدی برابر با ۱۸۶ اسب بخار می باشد و در ترکیب با موتور الکتریکی، باتری ۱.۴ کیلووات ساعت و ژنراتور پیمان می گیرد.

فورد موندئو 2019 هیبرید



جعبه دنده خودکار CVT در آن کاربرد شده و در هر یک کیلومتر حدود ۱۰۳ گرم دی اکسید کربن تولید خواهد کرد. گنجایش صندوق عقب آن از ۵۲۵ به ۴۰۳ لیتر مختصر تر شده است.




در مدل هایی با دنده ۸ سرعته از اهرم جایگزینی دنده چرخشی بهره مند شده و فضای زیادی برای اشیاء و محل شارژ اختصاص دیتا است. فناوری  Stop & Go برای آن در عقیده گرفته شده و باعث توقف خودرو در کمتر از سه ثانیه خواهد شد. با لمس دکمه پیوسته اتومبیل دوباره به جنبش در می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.