قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 13

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با این روش قابلیت چند پردازشی فایرفاکس را فعال کرده و به حداکثر سرعت برسید

در حالی که گوگل کروم این روزها رهبری بازار مرورگرها را بر عهده دارد، با این حال مرورگرهای دیگری همچون فایرفاکس نیز قابلیت‌های قدرتمندی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی از این قابلیت‌های قدرتمند که همراه با نسخه 54 این مرورگر در اختیار کاربران قرار گرفت قابلیت چند پردازشی است.

 

قابلیت چندپردازشی به مرورگر فایرفاکس این امکان را می‌‌دهد تا از هسته‌های پردازنده مرکزی به بهترین شکل استفاده کرده و به این شکل سرعت انجام محاسبات را افزایش دهد. با این وجود ویژگی فوق به شکل پیش‌فرض فعال نبوده و کاربران باید به شکل دستی این ویژگی را فعال کنند. توجه داشته باشید که این ویژگی از نسخه 57 به بعد به شکل پیش فرض روی مرورگر فایرفاکس فعال است.

 

چگونه می‌توانیم از فعال بودن قابلیت چند پردازشی فایرفاکس اطمینان حاصل کنیم؟

برای بررسی این موضوع زبانه جدیدی باز کرده و دستور about:support را درون آن وارد کنید.

 

قابلیت‌های فایرفاکس, مرورگر فایرفاکس

مرورگر فایرفاکس

 

در صفحه ظاهر شده به دنبال عبارت Multiprocess Windows باشید. اگر ویژگی فوق به شکل پیش‌فرض فعال باشد عبارت 1/1(Enabled by default) را مشاهده خواهید کرد، در غیر این صورت کلمه Disable را مشاهده خواهید کرد.

 

نحوه فعال‌سازی قابلیت چند پردازشی فایرفاکس

گام اول

زبانه جدیدی باز کرده و عبارت about:config را در کادر جست‌وجو وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید. پیغام هشداری که نشان داده می‌شود را تایید کنید. در صفحه مربوط به تنظیمات پیشرفته به دنبال accessibility.force_disabled باشید. برای این منظور می‌توانید از کادر جست‌وجو استفاده کنید. پس از پیدا کردن عبارت فوق روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار آن‌را از 0 به 1 تغییر وضعیت دهید.

 

قابلیت‌های فایرفاکس, مرورگر فایرفاکس

قابلیت چند پردازشی فایرفاکس

 

گام دوم

در صفحه‌ای که درون آن قرار دارید عبارت accessibility.loadedInLastSession را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا مقدار آن false شود.

 

گام سوم

در مرحله بعد عبارت accessibility.lastLoadDate را پیدا کرده و مقدار آن را یک کنید.

توجه داشته باشید که ویژگی فوق سرعت فایرفاکس را افزایش می‌دهد، با این وجود ممکن است برخی از افزونه‌ها با این ویژگی هماهنگ نباشد. برای بررسی این موضوع کافی است افزونه  Add-on Compatibility Reporter را روی مرورگر خود نصب کنید. زمانی که افزونه یاد شده را نصب کردید، بخش مربوط به مدیریت افزونه‌ها در فایرفاکس را باز کنید. برای این منظور می‌توانید عبارت about:addons را در کادر جست‌وجو وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا پنجره مربوط به مدیریت افزونه‌ها باز شود. اگر در مقابل افزونه‌ای عبارت Multi-process is not enabled را مشاهده کردید، به معنای آن است که افزونه مورد استفاده با این ویژگی سازگار نیست و برای حفظ پایداری بهتر است آن‌را حذف کنید.

 

قابلیت‌های فایرفاکس, مرورگر فایرفاکس

ترفند افزایش سرعت فایرفاکس

 

غیرفعال کردن ویژگی چند پردازشی

اگر این ویژگی روی مرورگر شما فعال بوده و احساس می‌کنید در روند اجرای افزونه‌ها اختلال ایجاد می‌کند، برای غیر فعال کردن این ویژگی عبارت  about:config  را در نوار آدرس وارد کرده، در ادامه گزینه browser.tabs.remote.autostart را پیدا کرده و مقدار آن را به false تغییر وضعیت دهید. در صورتی که گزینه browser.tabs.remote.autostart  را پیدا نکردید، ابتدا گزینه فوق را ایجاد کرده و سپس مقدار آنرا false تنظیم کنید.

گوگل موقعیت مکانی شما را ردیابی می‌کند حتی اگر گزینه تاریخچه لوکیشن خود را خاموش کرده باشید. به‌تازگی یکی از محققان علوم کامپیوتر اظهار کرده است که با خاموش کردن تاریخچه موقعیت مکانی، گوگل همچنان سابقه لوکیشن کاربر را ثبت می‌کند.

 

گوگل شما را تعقیب می‌کند؛ این جمله‌ای است که امروزه هر فرد درباره این غول جستجوگر می‌گوید. در واقع گوگل به دلیل نظارت بر جستجوهای کاربر، فعالیت‌های صوتی و حتی مکان کاربر به این لقب متهم شده است.

 

به نظر می‌رسد در صورتی‌ که کاربران Google Location History را به صورت دستی نیز غیرفعال کنند، باز هم اپلیکیشن گوگل مپ و دیگر برنامه‌ها، اطلاعات مربوط به موقعیت آنها را حفظ کرده و به گوگل گزارش می‌دهند.

 

 موقعیت مکانی گوگل, تاریخچه لوکیشن

ردیابی مکان در گوگل

 

اگرچه گوگل ادعا می‌کند که چنین ویژگی نظیر ردیابی مکان برای بهبود تجربه کاربر از اپلیکیشن طراحی شده است، اما جاناتان مایر، دانشمند علوم کامپیوتر پرینستون اظهار می‌کند که این مفهوم با تعریف «خاموش کردن این ویژگی» تفاوت دارد. این شخص می‌گوید:

اگر قصد دارید به کاربران اجازه دهید تا ویژگی Location History را خاموش کنند، پس می‌بایست همه مکان‌هایی که سابقه موقعیت مکانی را نگهداری می‌کنند نیز خاموش شود.

 

درواقع زمانی‌که ویژگی تاریخچه موقعیت مکانی (Location History) در اکانت گوگل کاربر خاموش است، باز هم AP در حال شناسایی است و فعالیت‌هایی نظیر جستجو در مرورگر، به‌روزرسانی اتوماتیک آب و هوا و باز کردن گوگل مپ منجر به ثبت موقعیت مکانی کاربر می‌شود. محققان پرینستون توانستند ادعاهای مربوط به AP را بررسی کرده و تائید کنند.

 

اگر مایل هستید که ردیابی مکان به‌طور کامل در گوگل غیرفعال شود (البته در نظر داشته باشید که با غیرفعال کردن آن، قابلیت‌های مکان‌یابی برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها نیز محدود خواهد شد)، می‌بایست تنظیمات دیگری با نام Web & App Activity را نیز غیرفعال کنید.

 

 موقعیت مکانی گوگل, تاریخچه لوکیشن

 ردیابی موقعیت مکانی در لوکیشن‌های مختلف کمک بسیاری به کاربران می‌کند

 

غیرفعال کردن Web & App Activity در اندروید:

ابتدا به تنظیمات رفته و سپس مسیر Google > Google Account > Data & Personalization را طی کنید. حال روی گزینه Web & App Activity کلیک کرده و آن را غیرفعال کنید.

 

غیرفعال کردن Web & App Activity در دسکتاپ و iOS:

گوگل را در یک تب جدید باز کرده و سپس وارد اکانت کاربری خود شوید. حال روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست و بالا قرار دارد، کلیک کرده و روی Google Account ضربه بزنید. حال روی Personal Info & Privacy > My Activity کلیک کرده و سپس روی گزینه Activity Controls که در نوار ابزار سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. در این قسمت روی Web & App Activity کلیک کرده و آن را خاموش کنید.

 

خاطر نشان می‌شود که ردیابی موقعیت مکانی در لوکیشن‌های مختلف کمک بسیاری به کاربران می‌کند. همچنین قادر است تا گزارش‌های آب و هوا را براساس مکان فعلی کاربر به او ارائه دهد. البته بدون شک برای اهداف بازاریابی و تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر از این ردیابی مکانی احساس نارضایتی دارید می‌توان آن را به‌طور کامل غیرفعال کرد.

 کی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که صاحبان سایت‌ها بخصوص سایت‌های دارای مباحث آموزش‌های ویدئویی آنلاین با آن مواجه هستند، میزبانی فایل‌های ویدئویی روی هاست شخصی و پخش بی‌دردسر ویدئوها بدون پرداخت هزینه‌های زیاد برای سرور اختصاصی یا سرویس‌های پخش ویدئوست.

 

دوست دارید بدون نیاز به سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو و بدون پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید سرور یا سرویس‌های ویژه پخش ویدئو براحتی ویدئوهای موردنظر را تحت نام و نشان تجاری خود در وب‌سایت‌تان برای بازدیدکنندگان به‌نمایش بگذارید و در هیچ بخشی نیز منابع سرویس میزبانی وب شما اشغال نشود؟ برای انجام این کار کافی است از یک سرویس کاملا رایگان همراه این ترفند کمک بگیرید:

 

آپلود ویدئو حجم بالا, ترفندهای اینترنتی

آپلود ویدئوها در سایت‌های شخصی

 

به سایت زیر وارد شوید و یک حساب کاربری رایگان برای خود ایجاد کنید تا یک پارتیشن 5 گیگابایتی به‌صورت رایگان به شما اختصاص داده شود:

 https://poshtiban.com

 

پس از ورود به حساب کاربری خود، از بالا- سمت راست روی آیکون منوی همبرگری کلیک کرده و از بخش ویرایش پروفایل، یک نام کاربری برای خود اختصاص دهید. (این نام کاربری در مسیر فایل‌های شما نمایش داده می‌شود.)

 

در ویرایش پروفایل، قابلیت لینک مستقیم پیش‌فرض را نیز فعال کنید تا ویدئوهای آپلودی برای همه کاربران در دسترس باشند.

 

به صفحه‌اصلی بازگشته و پس از پیمایش به مسیر دلخواه، پوشه‌های موردنظر خود را ایجاد و فایل‌های ویدئویی موردنظرتان را در آنها آپلود کنید.

 

با کلیک روی آیکون زنجیر مقابل نام هر فایل، لینک دسترسی به آن فایل برای شما کپی می‌شود.

 

به سایت خود مراجعه و لینک ویدئوی آپلود شده را در پخش‌کننده اختصاصی خود وارد کنید.

 

توجه: در صورتی‌که سایت شما پخش‌کننده اختصاصی ندارد و می‌خواهید به‌صورت خودکار لینک شما به یک پخش‌کننده اختصاصی مجهز شود کافی است در انتهای لینک فایل مقدار ?player=1 را وارد کنید.

 

به‌عنوان مثال فایل ویدئویی بدون پخش‌کننده موزیک و همراه با پخش‌کننده موزیک دارای چنین لینکی خواهد بود:

https://site.com/video.mp4

https://site.com/video.mp4?player=1

 اینستاگرام از شبکه‌های اجتماعی محبوبی است که محتوایش گاهی خرج روی دست کاربران می‌گذارد، چرا که این شبکه اجتماعی مملو از عکس و ویدئوهایی است که توسط کاربران مختلف اشتراک‌گذاری می‌شود و نمایش یا پخش این محتوا اینترنت زیادی را مصرف می‌کند.

 

اگر می‌خواهید در هزینه‌های اینترنت خود بخصوص هنگام استفاده از اینترنت سیمکارت صرفه‌جویی کنید، کافی‌ است کمی سرعت بارگذاری محتوا در این شبکه اجتماعی محبوب را کاهش دهید. انجام این کار نیازمند نرم‌افزار خاصی نیست و به‌راحتی با اجرای این ترفند می‌توانید آن را انجام دهید:

 

به حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد شوید.

 

از پایین- سمت راست روی آیکون پروفایل خود فشار دهید و به صفحه پروفایلتان وارد شوید.

 

از بالا- سمت راست روی آیکون منوی اصلی که به شکل سه نقطه زیر یکدیگر است فشار دهید.

 

روی گزینه Cellular Data Use فشار داده و گزینه Use Less Data را فعال کنید.

 

مراحل کار به اتمام رسیده و می‌توانید از صفحه تنظیمات خارج شوید.

 

 مدیریت مصرف اینترنت اینستاگرام, کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

روش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

 

نکته: این گزینه فقط هنگام اتصال به اینترنت همراه محدودیت سرعتی در نمایش محتوای اینستاگرام ایجاد خواهد کرد و هنگام اتصال به شبکه‌های وای‌فای همچون گذشته می‌توانید به محتوا دسترسی داشته باشید.

 سریع‌ترین راهکار برای باز کردن صفحات اینترنتی که به آن‌ها علاقه دارید چیست؟ بسیاری بر این باور هستند که بوک‌مارک‌ کردن صفحات یا سنجاق کردن صفحات اجازه می‌دهد در زمان‌های بعدی تنها با یک کلیک به سایت مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. اما توجه داشته باشید که راهکاری دیگری نیز برای دسترسی سریع به صفحات وجود دارد.

 

در کنار تکنیک‌هایی همچون بوک‌مارک‌ها و زبانه‌های پین ‌شده، افزونه‌هایی نیز وجود دارند که اجازه می‌دهند تنها با فشار یک کلید میان‌بر صفحه‌کلید سایت مورد علاقه خود را باز کنید.

 

همچنین این امکان وجود دارد که از طریق تایپ کلیدواژه‌ها در نوار آدرس کروم سایت مورد علاقه خود را به سرعت باز کنید. بر همین اساس، در این مقاله تصمیم گرفتیم راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که اجازه می‌دهند در مرورگر کروم در سریع‌ترین زمان صفحات مورد علاقه خود را باز کنید.

 

نشانه‌گذاری یا همان بوک‌مارک یکی از روش‌های استاندارد به منظور مرتب کردن صفحات و دسترسی سریع به صفحات است. راهکار دیگر ارائه شده از سوی برخی از مرورگرها سنجاق کردن زبانه‌ها است. در این حالت هر زمان مرورگر را اجرا می‌کنید صفحه به‌ شکل خودکار بارگذاری می‌شود. اما مشکل این روش در این است که هر زمان مرورگر را باز می‌کنید ناخواسته صفحه سنجاق شده نیز باز می‌شود که ممکن است اینترنت شما را بیهوده مصرف کند. در اغلب موارد این تکنیک باعث می‌شود تا سرعت مرورگر و سیستم نسبتا کم شود. اما ایده‌آ‌ل‌ترین راهکار به‌کارگیری افزونه‌هایی است که از طریق تعریف میان‌بر به شما اجازه می‌دهند، سایت‌های مدنظر خود را تنها از طریق فشار کلیدهای میان‌بر باز کنید. بدون شک این راهکار بسیار جالب و سریع است.

 

باز کردن صفحات از طریق به‌کارگیری میان‌برهای صفحه‌کلید

اولین افزونه‌ای که برای مرورگر کروم در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم SiteLauncher Speed Dial است. همان‌گونه که از نامش پیدا است، این افزونه سبک و سریع اجازه می‌دهد سایت‌ها را از طریق کلیدهای میان‌بر باز کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

سریع‌ترین راهکار برای باز کردن صفحات اینترنتی

زمانی که این افزونه را نصب کردید تنها کاری که باید انجام دهید پیکربندی آن است. این افزونه به شکل پیش‌فرض یکسری سایت را در بانک‌اطلاعاتی خود جای داده است که البته امکان ویرایش فهرست سایت‌ها و اضافه کردن سایت‌های موردعلاقه به آن امکان‌پذیر است. پس از نصب افزونه فوق، برای تنظیم آن روی آیکن افزونه کلیک راست کرده و گزینه Options را انتخاب کنید. در ادامه روی آیکونی که در نظر دارید آدرس آن‌را تغییر دهید دوبار کلیک کرده و لینک جدید را در آن وارد کنید. در فیلد Title نیز می‌توانید عنوانی را مشخص کنید. در فیلد آخر نیز دکمه‌ای برای دسترسی سریع به سایت قابل تعریف است.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 در مرورگر کروم در سریع‌ترین زمان صفحات مورد علاقه خود را باز کنید

 

به‌طور مثال این امکان وجود دارد که برای هر سایت اولین کاراکتر آن‌را مشخص کنید تا به خاطر سپاری میان‌برها ساده شود. برای آن‌که سایت‌هایی که به شکل پیش‌فرض تعریف شده‌اند را پاک کنید روی آیکنی که به شکل ضربدر روبروی نام هر سایت و در سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید. برای آن‌که میانبر جدیدی را اضافه کنید، روی دکمه New shortcut کلیک کنید. برای ویرایش میان‌برها نیز کافی است گزینه موردنظر را انتخاب کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید. در زبانه دوم تنظیمات این افزونه (Options) این امکان وجود دارد تا سایت‌ها در زبانه‌های جدیدی باز شوند. برای این منظور باید گزینه Open shortcuts in new tab را انتخاب کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

گزینه‌های پیشرفته دیگری نیز وجود دارد که به منظور بهینه‌سازی یا همسان‌سازی در اختیارتان قرار دارند.

 

راهکار دوم، باز کردن چند سایت به‌شکل همزمان در مرورگر کروم

باز کردن چند سایت به شکل همزمان یکی دیگر از نیازهای اصلی کاربران است. برای این منظور باید از افزونه Bulk URL Opener Extension استفاده کنید. افزونه فوق قابلیتی شبیه به Set Aside که در مرورگر اج وجود دارد را ارائه می‌کند. این افزونه نیز به سادگی قابل استفاده است. کافی است فهرستی از آدرس‌های اینترنتی را وارد کرده و تیک گزینه Remember the URL list را فعال کنید تا فهرست آدرس‌ها در حافظه ذخیره شده و آماده استفاده باشد.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

از این پس هر زمان آیکن این افزونه را لمس کرده و گزینه Open All را کلیک کنید، آدرس‌‌هایی که مشخص کرده‌اید همگی به یکباره باز می‌شوند. این افزونه همچنین چند تنظیم ساده، اما کاربردی را ارائه می‌کند که مهم‌ترین گزینه Remember the URL list است که برای ذخیره‌سازی فهرستی از آدرس‌های اینترنتی به کار گرفته می‌شود.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

باز کردن صفحات در زبانه‌ها یا پنجره‌های جدید از مهم‌ترین توانایی‌های این افزونه است.

 

راهکار سوم، به‌کارگیری کلید‌واژه‌های پیشرفته برای سایت‌ها

اگر با افزونه‌هایی که معرفی کردیم احساس راحتی نمی‌کنید، هنوز هم راهکارهای جالب دیگری برای کروم وجود دارد که اجازه می‌دهند در سریع‌ترین زمان سایت‌های مدنظر خود را باز کنید. ساخت میان‌بر برای موتورهای جست‌وجو از جمله این موارد است. به‌طور، پیش‌فرض کروم به شما اجازه می‌دهد چند موتور جست‌وجو را تنظیم کرده و از طریق به‌کارگیری کلیدواژه‌ها به سرعت موتور جست‌وجوی مدنظر خود را باز کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

تنها کاری که باید انجام دهید، مشخص کردن کلیدواژه‌هایی است که برای دسترسی سریع به موتورهای جست‌وجو مورد استفاده قرار گیرند. اما در این‌جا نکته ظریفی وجود دارد. شما به جای‌ آن‌که موتورهای جست‌وجوی مدنظر خود را وارد کنید، این قابلیت را در اختیار دارید تا سایت‌های مدنظر خود را در فهرست موتورهای جست‌وجو تعریف کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

برای انجام اینکار تنظیمات کروم (Settings) را باز کرده و در صفحه تنظیمات و در بخش Search engines روی گزینه Manage search engine کلیک کنید. در صفحه بعد روی دکمه Add کلیک کنید. در ادامه نام سایت، کلیدواژه مدنظر و آدرس سایت یا صفحه را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

از این پس شما می‌توانید سایت مورد علاقه خود را تنها با تایپ کلیدواژه در نوارآدرس باز کنید.

 10.محتوای کهن را شناسایی و آپدیت کنید

یکی سایر از شیوه هایی که به شدت در افزایش رتبه سایت تان در گوگل کارایی گذار است به روز رسانی محتواهای قدیمی سایت تان است. البته نه هر محتوایی! محتوایی که واقعا ارزشش را داشته باشد.


منظورم این است مقالاتی که فکر می کنید پرطرفدار تر هستند اما هم اکنون جایگاه نکوداشتن در گوگل ندارند را شناسایی کنید و شروع به آپدیت کردن شان کنید.


برای این شغل بهتر است از گوگل وبمستر تولز خود کاربرد کنید. در قسمت سرچ آنالیتیکس می توانید کلمات کلیدی که وب سایت تان هم الان در آن ها رتبه خوبی ندارد ولی سرچ فوقانی دارند را معرفی کنید. کاملا هم مشخص است که کلمه کلیدی شناسایی شده مربوط به کدام نوشتار شما می باشد. فهمیدن این سوژه چندان پیشه سختی هم نیست.


بعد از شناسایی مقاله مورد نظر از چندین شیوه می توانید آن را بروز رسانی کنید. اول اینکه اگر حس می کنید عنوان نکوداشتن ندارد سریعا یک عنوان خوب برای آن بنویسید. مرحله بعدی، آپدیت خویش محتوای تو صفحه است که می توانید هم با پیمان دادن تصویر مقاله تان را آپدیت کنید و هم اینکه چندین پاراگراف برای آن بنویسید.


اگر بتوانید این شغل را به نکویی انجام دهید مطمئن باشید می توانید رتبه نوشتار باره عقیده خود را در نتایج جست و جو به شدت افزایش دهید.


این شغل را برای سایر مقالات سایت تان هم انجام دهید الی به مرور زمان معجزه اش را ببینید. قطعا با این طریق شدامد سایت تان هم چندین مساوی خواهد شد.


پیشنهاد اخص همیار وب : سئو چیست؟ با جادوی سئو بیشتر آشنا شوید!


 


جمع بندی و نکات کلیدی

همانطور که متوجه شدید بالا بردن رتبه سایت در گوگل چندان پیشه سختی هم نیست! فقط کافیه همان کارهایی که به مرور اتمام می دهید را بر اساس یک اصول و قواعد خاص سپریدن دهید. این بهترین روش برای سئو است. سئویی تمیز و ماندگار.


اگر پروا کرده باشید تمام موارد عنوان شده به فرآوری درونمایه ختم می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردم آینده سئو به محتوا مربوط می شود. اگر بتوانید محتوایی عالی برای مخاطبان تان تولید کنید قطعا برنده خواهید بود.


تولید درونمایه دقیقا رابطه سر راست با مهمترین فاکتورهای سئو سایت آموزش تصویری رایگان سئو بعدها خواهد داشت. محتوای خوب باعث می شود میزان ماندگاری و تعامل کاربران با سایت تان افزایش یابد، بازدید کنندگان سر راست شما بالا رود، بازدید کنندگان بازگشتی به سایت تان افزایش یابد، اعتماد کاربران به شما زیاد شود، برندتان نیرومند تر شود، در واژه ها و عبارات کلیدی بسیاری رتبه می گیرید، شدامد سایت تان به سختی افزایش می یابد و مواردی که مستقیما به سئو سایت تان مربوط می شود.

راهکار چهارم، ویرایش نوارآدرس بوک‌مارک‌ قدیمی

ترفند دیگر مرتبط با کروم از طریق بوک‌مارک‌ها به دست می‌آید. نوار سنتی مربوط به بوک‌مارک‌ها همان‌گونه که در شکل زیر مشاهده می‌کنید محدود بوده و تعداد کمی از آیکن‌های مربوط به سایت‌ها را نشان می‌دهند.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

به عبارت دقیق‌تر نام سایت‌ها در کنار آیکن نشان داده نمی‌شود. اینکار به منظور بهره بردن از حداکثر فضای بوک‌مارک انجام شده است. اما شما قادر هستید، نام کامل، آدرس کامل یک صفحه یا تنها نام کوتاه شده را برای سایت‌های بوک‌مارک شده استفاده کنید. برای ویرایش نام‌ها، روی آیکن مدنظر خود کلیک راست کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید. در پنجره ظاهر شده، در فیلد Name از نام کوتاه شده مدنظر استفاده کنید.

 

مرورگر کروم , سرعت مرورگر

 

در ادامه روی دکمه Save کلیک کنید. از این پس در نوار بوک‌مارک‌ نه تنها آیکن‌های بیشتری قابل مشاهده هستند، بلکه شکل ظاهری آن نیز جذاب‌تر خواهد بود. در زمان بعدی که در نظر دارید صفحه‌ای را بو‌ک‌مارک کنید، عنوان سایت را حذف کرده و کلید Add را کلیک کنیدامروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی باشد . نمایش اطلاعات که با کمک گرفتن از تصاویر بتوان منظور خود را به بقیه‌ی افراد منتقل کرد و آن‌ها را در جریان گذاشت .

 

تبلیغات ویدیویی چیست ؟

تبلیغات ویدیویی یکی از جذاب‌ترین راه‌های بازاریابی آنلاین است که تبلیغ دهندگان می‌توانند برای جذب مخاطب از آن استفاده کنند. چرا که ویدیو از المان‌های سمعی و بصری استفاده می‌کند تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و نسبت به متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری منتقل می‌کند.

 

امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

 

مزایای تبلیغات ویدیویی

 

تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن های موبایل

طبق بررسی‌های انجام شده، 51 درصد از تمام نمایش‌های ویدیویی در موبایل اتفاق می‌افتد. همچنین، 53 درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند تمایل به تماشای ویدیوی محصولات در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موبایلی دارند. بنابراین، می‌توان گفت تاثیر ویدیو در میان کاربران موبایل بیشتر از کاربران سایر دستگاه‌ها می‌باشد. بنایراین، تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن‌های موبایل تاثیر زیادی بر کاربران دارد و به خوبی می‌تواند محصول و یا سرویس تبلیغ دهندگان را معرفی کند.

 

اولین بار که می‌خواهید مشتریان خود را با یک برند آشنا کنید، نباید یک تبلیغ طولانی مدت به آن‌ها نمایش دهید بلکه باید با یک تبلیغ کوتاه و ساده شروع کنید. طبق تحقیقات انجام شده، بهتر است طول ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر از 15 ثانیه نباشد. 33 درصد از افراد بعد از گذشت 30 ثانیه تماشای ویدیوی تبلیغاتی را رها می‌کنند. 45 درصد از افراد بعد از گذشت یک دقیقه و 60 درصد از آن‌ها بعد از گذشت دو دقیقه حتماً این کار را انجام می‌دهند. نزدیک به 66 درصد از مشتریان تمایل به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی با طول زمانی زیر 60 ثانیه دارند.

 

ویدیو مارکتینگ

 

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد. این بدان معنا نیست که صرفاً از احساسات استفاده کنید و آن را در یک سطح خاص بالا، پایین و  یا متوسط نگه دارید؛ بلکه به طور خاص باید احساسات را با تکنیک “rollercoaster” در تبلیغات خود وارد کنید. به گونه‌ای که احساسات در طول یک آگهی تبلیغاتی به طور مداوم به اوج برسد و دوباره به سمت خنثی شدن برود یا به عبارتی شما باید در ویدیوی تبلیغاتی خود داستان تعریف کنید.

 

  بیشتر بخوانید: انواع تبلیغات اینترنتی 

 

مطالعات نشان می‌دهد که نرخ ضبط حافظه، ازلحاظ دیداری و نوشتاری، بیش از ۷۰% است.

شما می‌توانید برای سایت و یا برند خود اقدام به تهیه و تولید و انتشار ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می‌شود و برای وب‌سایت و برند می‌تواند مؤثر باشد .

ترکیب صوت و تصویر، قدرتمندترین ابزار است.

 

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد

 

پیشرفت تبلیغات ویدیویی به مرور زمان :

پس از بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت کشور، گسترش سایت های ویدیو محور و ... دوباره از تبلیغات ویدیویی صحبت شد و شرکت های تبلیغاتی به دنبال اجرایی کردن این ایده در ایران شدند. در اوایل سال 1393 این شاخه از تبلیغات به خوبی در وب سایت های فارسی گسترش پیدا کرد و توانست به جامعه ای مستقل برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شود.

 

در ابتدا تبلیغات ویدیویی تنها به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها کفایت می کرد و هر کاربر زمانی که بر روی یک فیلم کلیک می کرد، در چند ثانیه اول اون فیلم، تبلیغی را نگاه می کرد و بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد.

اما به مرور زمان، این نسل از تبلیغات نیز پخته تر شده و ایده های جدیدی به این شاخه اضافه شده است. به شکلی که امروزه تبلیغات ساده گذشته به تبلیغات بسیار پیشرفته در داخل اپلیکیشن ها تبدیل شده است.

 

امروزه از فن‌های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود که در ایران به موشن گرافیک و تهیه فیلم‌های جذاب و خنده‌دار روی آورده‌اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن برند شما دارد.

بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب‌وکارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی که در آن‌ها حساب کاربری دارید، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می‌بینند و این از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است .

 

مزیت های تبلیغاتی ویدیویی

 

ویدئو مارکتینگ برای بعضی از حرفه‌ها لازم است مثلاً فرض کنید قرار است در مورد کاربرد یک دستگاه خاص در سایت خود توضیح دهید یا مثلاً شما تولیدکننده‌ی وسایل ورزشی هستید قطعاً با نوشتن چند تا مطلب و مقاله نمی‌توانید مفهوم دستگاه را به مشتری برسانید و طرز کار آن را برایش روشن کنید اما اگر از طرز کار دستگاه موردنظر یک فیلم و ویدیویی مناسب تهیه شود و در طراحی وب‌سایت و یا در مکان‌های پربازدید قرار داده شود قطعاً تأثیر آن خیلی بیشتر بوده و در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند .

 

شاید قبلاً ویدیوها زیاد موردتوجه نبودند و افراد حاضر به‌صرف وقت برای آن‌ها نبودند و تمایلی برای دیدن این موارد نشان نمی‌دادند اما الآن اوضاع تغییر کرده است و بسیاری از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی تولید ویدیو را آغاز کرده و ویدیوها را در وب‌سایت خود و یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کردند تا از این راه جذب مشتری و کاربر بیشتری داشته باشند .

 

مزیت های تبلیغاتی ویدیویی

 فرصت دیده شدن در بستر اشتراک ویدیویی کشور

• در تبلیغات (TrueView) شرایط برای ندیدن ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد و این یعنی احترام به مخاطب و عدم نمایش اجباری تبلیغات

• کاربران خارج از هدف، تبلیغ ابتدای ویدیو (TrueView) را رد میکنند و بودجه شما هدر نمیرود.

• در تبلیغات TrueView برند تنها زمانی پرداخت می کند که قسمت قابل توجهی از ویدیوی تبلیغاتی دیده شده باشد و کاربر اصل پیام را دریافت کرده باشد.

 

• قابلیت قرار دادن لینک بر روی ویدیوهای تبلیغاتی برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر، وجود دارد. و این یعنی تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل

 

انواع روش‌های تبلیغات ویدئویی

 

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین ویدئویی

هزینه به ازای هر نمایش CPV 

تبلیغ دهندگان با تعریف این دسته از تبلیغات ویدئویی باید به ازای هر نمایش کامل ویدیو به نمایش دهنده تبلیغ پول پرداخت کند. هدف کمپین‌های تبلیغاتی CPV صرفاً نمایش ویدیوی تبلیغاتی و برندینگ برای محصول است.

 

هزینه به ازای هر کلیک CPC

هدف تبلیغات ویدئویی بردن ترافیک به یک وب‌سایت است و تبلیغ دهنده باید به ازای هر کلیکی که اتفاق می‌افتد، پول پرداخت کند.

 

هزینه به ازای نصب CPI

تبلیغ دهنده با استفاده از تبلیغات ویدئویی، به دنبال دریافت نصب و جذب کاربر جدید و البته باکیفیت برای اپلیکیشن خود است و به ازای هر نصبی که اتفاق می‌افتد، باید به تبلیغ دهنده مبلغی را پرداخت کند.

 

هزینه به ازای فعالیت خاص CPA

تبلیغ دهنده در تبلیغات ویدئویی به ازای فعالیت خاصی که توسط کاربر اتفاق بیافتد، به نمایش دهنده تبلیغ، پول پرداخت می‌کند. این فعالیت خاص می‌تواند عضویت در یک سامانه پیامکی و یا ارسال یک کد برای شرکت در قرعه‌کشی و … باشد.

مسلماً هزینه تبلیغات ویدیویی CPV از همه کمتر و تبلیغات CPA از همه بیشتر است و هزینه تبلیغات CPC و CPI به ترتیب بین این دو قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.